چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۲۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه مردم سالاری ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۴

جعل عنوان مأمور اداره تعزیرات، شیوه ای برای اخاذی

گروه حوادث: تبهکارانی که به نام مامور اداره تعزیرات، از کسبه به ویژه بنگاه داران اقدام به اخاذی می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند. در پی وقوع شکایت های مشابه تعدادی از بنگاه داران املاک منطقه جنت آباد مبنی بر اینکه چند نفر تحت عنوان مأمور اداره تعزیرات به مغازه های آنها مراجعه کرده و با تهدید به پلمپ کردن مغازه اقدام به اخاذی و دریافت پول از آنها کرده اند، پرونده ای در این خصوص در دادسرای ناحیه 34 تهران تشکیل و به دستور شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)