چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۱۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۱

"اختلال دوقطبی" از چه عواملی ناشی می شود؟

تصور ابتلا به اختلال دوقطبی یا شیدایی - افسردگی ترسناک است چراکه این بیماری می تواند حاد باشد و زندگی عادی فرد را به شدت مختل کند. به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تغییرات شدید ناشی از اختلال دوقطبی روی روح و روان فرد موجب می شود فرد در انجام فعالیت ها و عملکردهای خود ضعیف شود یا به حدی دچار تفریط شود که واقعیت را نادیده بگیرد و این وضعیت فرد را از انجام امور روزمره و وظایف کاری اش ناتوان می سازد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)