دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۲۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۹

چه کار نکنیم، تا سرطان نگیریم؟

امروزه درخت بدریخت سرطان در جامعه ایرانی ریشه دوانیده است و در سرتاسر ایران، باغ هایی از این درخت، سر به فلک کشیده اند و در ابتدا ذکر این مطلب را لازم می دانم که اغلب بیماری ها از جمله، سرطان ها را نباید امتحان الهی دانست بلکه نسیان انسانی دانست چرا که این متولیان سلامت جامعه و اکثریت عامه مردم هستند که نه تنها نسبت به فرمایشات و سیره عملی چهارده معصوم (ع) دچار بیماری نسیان و فراموشی دشه اند بلکه نسبت به بخش های از قرآن مجید هم (مثلا، آیه 119 سوره نسا؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)