خط و نشان اقای ستاره برای پرسپولیس و یحیی
سایر منابع:
سایر خبرها
بازیکنان استقلال پس از شکست پیکان چه گفتند؟
بازی داشتیم. خیلی خسته بودیم. بازی سنگینی با هوادار داشتیم. خدا را شکر توانستیم بازی امروز را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. این برد را به هواداران تقدیم می کنم. * کمی از نظر ذهنی مشکل داریم، ولی امسال مثل سال های قبل بی تجربه بازی درنمی آوریم که به خاطر مشکلات باشگاهی، مالی، زمین و ... دست به کارهای سال های گذشته بزنیم. اصلاً این کار را انجام نمی دهیم. تمرکزمان کلاً روی بازی ها است، ولی
رضاوند: یک تیم می خواستند مرا تخریب کنند
رضاوند بدون اینکه صحبتی در مورد این اتفاقات کند، به صورت قرضی از جمع آبی های پایتخت جدا شد و به اهواز رفت. بعد از قهرمانی فولاد در سوپرجام، دقایقی با رضاوند در میکسدزون ورزشگاه اختصاصی گل گهر صحبت کردیم و او به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد. بازی با پرسپولیس چطور بود؟ بازی خوب و پرهیجانی بود و خدا را شکر که در نهایت فولاد قهرمان شد. پرسپولیس را چطور دیدی؟
کعبی: به سنت شکنی و گلزنی ام در ادامه فصل فکر می کنم/ربیعی از برترین مربیان لیگ برتر است
مدافع مس رفسنجان گفت: در فصل های اخیر من هر سال یک گل می زنم، اما امسال می خواهم دو یا سه گل بزنم و اینکه بتوانم گل 3 امتیازی بزنم برایم بیشتر اهمیت دارد. عقیل کعبی بازیکن مس رفسنجان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، از شرایط تیمش و عملکردش در نیم فصل اول اظهار کرد: خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است. نیم فصل اول را با شرایط و نتیجه خیلی خوبی به پایان رساندیم و توانستیم رتبه چهارم را
علیرضا منصوریان در قامت سرمربی تیم ملی
مصاف تیم دوازدهم رنکینگ فیفا فرستاد. شاگردان منصوریان در دقیقه 90 با ضربه دیدنی محمدرضا خلعتبری توانستند به پیروزی ارزشمند در بازی دوستانه دست پیدا کنند تا علیرضا منصوریان در کارنامه مربیگری اش یک تجربه حضور در تیم ملی را داشته باشد و همان یک تجربه هم با برد و پیروزی برایش به پایان برسد. این سرمربی جوان اما باتجربه در حال حاضر سکاندار نفت آبادان است و توانست در نیم فصل نخست به رغم مشکلات مالی نتایج خوبی را کسب کند و حالا امیدوار است بتواند در نیم فصل دوم هم روند خوب تیمش را حفظ کند. ...
بازیکنان استقلال پس از شکست پیکان چه گفتند؟
/> *خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است و در لیگ صدرنشین هستیم. در جام حذفی هم صعود کردیم. تمام بازیکنان برای این شرایط زحمت کشیدند و خیلی سخت این جایگاه را کسب کردیم. مشکلاتی وجود دارد که همیشه هم بوده است. چیزی را که به سختی به دست آورده ایم را نمی خواهیم با برخی مشکلات راحت از دست بدهیم. شاید زمانی کارد به استخوان برسد و در مورد مشکلات صحبت کنیم، اما در شرایط کنونی حیف است جایگاه خوب خود را بیان
یزدانی: کنعانی زادگان را هرگز نمی بخشم/ چشمی: تیم هایی که خوب بازی می کنند؛ کجای جدول اند؟!
مورد برتری استقلال در دو بازی بعد از مدتی وقفه در دیدارهای این تیم خاطر نشان کرد: تیم ما ریتم گرفته بود، اما این وقفه باعث شد مقداری از ریتم خارج شویم. خدا را شکر هر دو بازی خود را نیز بردیم و امیدوارم به وضعیت خوب مان بازگردیم. هافبک تیم فوتبال استقلال با انتقاد از کیفیت زمین ورزشگاه پاس قوامین گفت: برای فوتبال ایران این زمین ها بد است. در بازی هفته قبل و این بازی به نظرم زمین اصلاً مناسب
می دانم چه افرادی در استقلال با چه نیتی دنبال تخریب من بودند
/> امسال برخی انتقادها از عملکرد تو صورت گرفت که ظاهرا بابت این موضوع ناراحت هستی؟ زیاد دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم. کارنامه من مشخص است و در این مدتی که در استقلال بودم با مربیانی چون استراماچونی، محمود فکری و فرهاد مجیدی کار کردم. می توانید در مورد عملکرد من از آنها سؤال کنید. همیشه دوست داشتم در زمین مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشم، ضمن اینکه هیچ فوتبالیستی نمی تواند در همه بازی ها
یزدانی: در استقلال به مشکلات و بدبختی عادت کرده ایم و یک زمین خوب نداشته ایم/ کنعانی زادگان را نمی بخشم
خود، پس از بازی های تیم ملی و اخراج خود در دیدار با هوادار گفت: ناراحت بودم، اما در آن مسابقه عملکرد خوبی داشتم. در صحنه اخطار دوم می خواستم به حریف لطف کنم و توپ را بیرون بزنم. با این حال توپ را وسط انداختم و ناجوانمردانه اخراج شدم! ناراحتی من موقت و طبیعی بود، اما الان شرایط روحی خوبی دارم. یزدانی در مورد دفاع فرهاد مجیدی از او پس از دیدار با هوادار اظهار داشت: دل آقا فرهاد پُر بود
خاطرات عمو موسی؛ وقتی اسیر عراقی برای پرسپولیسی ها کُری خواند
کردم. در خیابان نیروی هوایی بودم و با کارت پایان خدمتی که داشتم اسلحه گرفتم و مبارزه کردم. کری خوانی به جبهه نشاط می داد بعد از مبارزه انقلابی، تکلیف حضور در جبهه های جنگ بود که برای رفتن به آن هیچ تعللی نداشتم. در جبهه ها هم فضا بسیار دوستانه بود و کری خوانی فوتبالی نیز وجود داشت همه از استقلال و پرسپولیس حرف می زدند. فضا احترام آمیز بود و کری ها به سمت توهین یا تخریب نمی رفت
کلانتری: فجر سپاسی دیگر نمی تواند در شیراز بازی کند/ خروجی جلسه هیئت مدیره عالی بود
حافظیه دیگر نمی توانیم در شیراز بازی کنیم. قطعاً اگر زمین خوبی داشته باشیم بازیکنان ما راحت تر فوتبال بازی می کنند. ورزشگاه پارس که قطعاً امسال آماده نمی شود و باید برای بازی به استان دیگری برویم. باشگاه در حال پیگیری است تا ببینیم در کدام شهر و استان می توانیم بازی کنیم. مشکل زمین را از اول فصل تا الان داشتیم. امیدواریم پیگیری های باشگاه به نتیجه برسد و در یک استان دیگر بتوانیم بازی کنیم. البته
اولین واکنش مجیدی به برد از پیکان در جام حذفی 1400
باعث شد مقداری از ریتم خارج شویم. خدا را شکر هر دو بازی خود را نیز بردیم و امیدوارم به وضعیت خوب مان بازگردیم. هافبک تیم فوتبال استقلال با انتقاد از کیفیت زمین ورزشگاه پاس قوامین گفت: برای فوتبال ایران این زمین ها بد است. در بازی هفته قبل و این بازی به نظرم زمین اصلاً مناسب نبود و باعث پایین رفتن کیفیت بازی و پاس ها شده است. روی این زمین ها حتی نمی توان یک ضرب توپ را زد. محمد
عابدزاده: بابت فرصت بازی در تیم ملی سپاسگزارم/ همیشه رؤیای حضور در لیگ اسپانیا را داشتم
است. این خیلی خوب بود که دیدم مردم کشورم و خانواده ام برای راهیابی تیم ملی به جام جهانی جشن می گیرند.عابدزاده: دوست داشتم شادی صعود تیم ملی به جام جهانی را با پدرم تقسیم کنم/ مطمئن بودم خدا پاداشم را می دهد عابدزاده که تا پایان ماه ژوئن 2023 با باشگاه پونفرادینا قرارداد دارد و این فصل در 21 بازی در درون دروازه این تیم اسپانیایی قرار گرفته، صحبت های خود را اینطور به پایان برد: از کاری که
بیرانوند: بیانیه پرسپولیس تابلو بود/می خواستند من را خراب کنند
باشگاه نیستیم که اعتراض کنیم و نرویم سر تمرین. دو راه داریم یکی اینکه التماس کنیم و یکی دیگر این که شکایت کنیم. بیرانوند افزود: این بیانیه علیه من بسیار تابلو بود،من مثل هواداران پرسپولیس از باخت این تیم ناراحت شدم اما همه مردم باید بدانند دوران اینکه بازیکن را مقابل هوادار قرار بدهید تمام شده است.همه دنبال این هستند که بیرانوند را زمین بزنند و من را از چشم مردم بیندازند اما من خدا را دارم
نام امام رضا (ع) در پذیرفتن نقشم تأثیر داشت
بازیگر بدون قرار قبلی گفت: از آنجایی که نقشم در این فیلم خادم امام رضا (ع) بود، آن را پذیرفتم چون برای رسیدن به جایی که امروز هستم از امام رضا (ع) قوت قلب گرفتم. به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، مصطفی زمانی در سال 1387 با بازی در سریال 45 قسمتی یوسف پیامبر (1387 فرج الله سلحشور) وارد تلویزیون شد و به شهرت رسید. این بازیگر 39 ساله از سال 1394 تا 1396 در سه فصل سریال شهرزاد ساخته حسن
ادعای عجیب سرمربی استقلالی
رسول خطیبی درباره عملکرد چشمگیر آلومینیوم اراک در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این نظر لطف شماست، اما مطابق هدفگذاری ابتدای فصل می خواهیم در سال اول، رتبه ای تک رقمی کسب کنیم و فصل آینده به بالای جدول برسیم. تا این لحظه با تلاش بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه به هدف خود در نیم فصل رسیده ایم. کار در نیم فصل دوم بسیار دشوار است و تیم های بالای جدولی خیلی خوب تقویت شده اند. می
حسینی: شرایط استقلال برای این بازی بهتر است
به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل استقلال در جام حذفی گفت: ما شرایط خیلی خوبی پیش از تعطیلات داشتیم و بچه ها روند خوبی را می رفتند و متاسفانه با رسیدن نیم فصل و تعطیلات ما چند بازیکن مان را از دست دادیم و مجبور شدیم یک بازیکن مان را بفروشیم و چند نفر دیگر خودشان خواهان جدایی بودند. تنها کاری که ما در این چند وقت می توانستیم بکنیم این بود که خیلی خوب با همان نفراتی
اکبریان: خدا کمک کرد تا بتوانم تصمیمات درستی بگیرم و خوشحالم لغزشی نداشتم
داور سرشناس فوتبال در مورد خداحافظی از دنیای قضاوت صحبت کرد. به گزارش ایلنا، محمد رضا اکبریان داور با تجربه فوتبال کشور که پس از قضاوت در دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس از مستطیل سبز خداحافظی کرد، متنی را به شرح زیر منتشر کرد: "قضاوت فقط شایسته خداست بنویسید به دیوار سکوت عشق سرمایه هر انسان است بعد از 25سال داوری در میادین مختلف و داشتن خاطرات
چراغ سبز ستاره مدنظر یحیی به پرسپولیس ؟
شروین بزرگ در رابطه با آماده سازی صنعت نفت آبادان در لیگ برتر اظهار کرد: یکشنبه جهت آماده سازی با تیم خوب مس رفسنجان بازی کردیم که یک بازی پر فشار بود و هر دو تیم از لحاظ فنی خوب کار کردند. او ادامه داد: شرایط تیم ما خوب است و مشکلات مالی با کمک مدیریت حل شده و می خواهیم با قدرت وارد نیم فصل دوم شویم. خدا را شکر که توانستم گل های زیبایی را به ثمر رساندم. مهاجم صنعت نفت
بازی معوقه استقلال و پیکان برگزار می شود
به گزارش خبرنگار ایراسین ، تیم فوتبال استقلال تهران در بازی معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت 17 امروز سه شنبه 19 بهمن 1400 در ورزشگاه دستگردی به مصاف تیم پیکان تهران خواهد رفت. شرایط شاگردان فرهاد مجیدی پس از بحران کرونا خوب است و حتی روز جمعه گذشته در ورزشگاه انقلاب کرج با نتیجه 2 بر یک تیم هوادار را در بازی معوقه هفته شانزدهم از پیش رو برداشتند.
ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان در جام حذفی| قرعه تکراری حذفی!
مربیگری حرفه ای می دانم نباید در کار سرمربی تیم ملی دخالت کرد. او می تواند هرطور دوست دارد، ترکیب تیمش را بچیند. می خواهم تیم استقلال برای ایشان شأن بهتری داشته باشد. من رابطه دوستانه ای با اسکوچیچ دارم، اما می خواهم رفتار متقابلی با سرمربی تیم ملی وجود داشته باشد. موفقیت تیم ملی باعث خوش حالی مردم است و این خوش حالی ها رنگ خاصی ندارد. او ادامه داد: تیم پیکان در نیم فصل اول بازی های خوبی
فرهاد مجیدی: در مورد اسکوچیچ تند صحبت کردم
استقلال با بیان اینکه حمایت خود از اسکوچیچ را در چند مقطع نشان داده و روابط دوستانه ای با او دارد، تصریح کرد: زمانی که نیاز به اتحاد حداکثری داریم، رفتار متقابلی از سرمربی تیم ملی می خواهم. موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی مردم می شود و این خوشحالی ها رنگ خاصی جز پرچم ایران ندارد. مجیدی دیدار با پیکان را بازی سختی برای آبی پوشان دانست و خاطرنشان کرد: تیم پیکان بازی های خوبی در نیم فصل اول
حجت حق وردی: از انتخاب تیم ملی آذربایجان راضی ام/ پرسپولیس امسال هم قهرمان می شود
حجت حق وردی مدافع ایرانی تیم سومقاییت در مورد انتخاب تیم ملی آذربایجان و بازی برای این تیم صحبت کرد. به گزارش طرفداری، گفتگوی حجت حق وردی با ایلنا را می خوانید: دلیل پیوستن به لیگ آذربایجان و رفتن به سومقاییت فصل قبل در زمانی که از پیکان جدا شدم هفته هفتم لیگ بود و اگر می خواستم به تیم ایرانی دیگری بروم باید هشت هفته بدون تیم می ماندم. همان موقع پیشنهاداتی از جمله
هاشمی نسب: گاهی ترجیح می دهم سمت نیمکت تیم رقیب نروم
به گزارش ایرنا، مهدی هاشمی نسب دوشنبه شب بعد از پایان دیدار با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سوپرجام یک تک بازی است و همین موضوع یک انگیزه برای بازیکنان به وجود آورد که به چیزی جز برد فکر نمی کردیم. شرایطمان در جدول لیگ برتر شرایط بدی بود و خواستیم در این دیدار پیروز شویم که دور برگشت لیگ را بهتر آغاز کنیم. وی افزود: خدا را شکر که توانستیم قهرمان شویم و قهرمانی در سوپر جام را
مجیدی: می پذیرم که در مورد اسکوچیچ تند صحبت کردم/ حردانی می تواند مقابل پیکان بازی کند
است باعث تغییر تاکتیک آبی ها در نیم فصل دوم شود یا خیر، گفت: آقاسی جزو خروجی های ما نبود. او یک ماه با ما صحبت می کرد و دوست داشت از استقلال جدا شود، این اتفاق به خاطر مسائل داخلی تیم نبود؛ بلکه آقاسی می خواست کنار خانواده اش باشد، با توجه به این مسائل اجازه دادیم آقاسی از استقلال جدا شود؛ وگرنه جزو برنامه های خروجی ما نبود، ما بر اساس نیاز در پُست های مختلف بازیکن گرفتیم. سرمربی
اظهار نظر فولادی های قهرمانی دلیل نرفتن هاشمی نسب سمت نیمکت سرخ
قهرمانی برسیم. دو هفته سخت را داشتیم. من هم هر کاری که از دستم بربیاید برای موفقیت تیم انجام می دهم. شهاب گردان دوست و رفیق من است و قطعا رقابت خوبی با هم خواهیم داشت و از تجربیات ایشان استفاده خواهم کرد. مهدی هاشمی نسب نیز در این مورد گفت: تک بازیها انگیزه بازیکنان را بالا می برد. به همین خاطر فقط به برد فکر می کردیم. شرایط مان در جدول خیلی خوب نبود به همین خاطر خواستیم این جام را بگیریم و
نکونام: این قهرمانی کمترین حق مردم خوزستان است
باشند و همچنین بازیکنانی که جدید اضافه شدند. همه و همه زحمت کشیدند به معنای واقعی کلمه تیم هستیم. نشان دادیم می توانیم کارهای بزرگ انجام بدهیم و قطعاً در آینده از این تیم باز هم خواهیم شنید. نکونام با اشاره به کسب قهرمانی جام حذفی در فصل گذشته و همچنین سوپرجام در فصل جاری گفت: خدا را شکر می کنم در دو سال قبلی که حضور داشتم یک سومی، یک قهرمانی جام حذفی و امروز هم سوپرجام را با کمک و زحمات
اولین بازی مظاهری و پایان یک ابهام (عکس)
حذفی کنار زد و در لیگ هم با رتبه سومی به تعطیلات کوتاه زمستانی رفتند، از بین برود. رشید مظاهری روز گذشته در اولین تمرین سپاهان در مجموعه باغ فردوس شرکت کرد و ساعاتی پیش هم از دقیقه 45 وارد زمین شد و جای کریستوفر کنت را گرفت که از ابتدا وارد زمین شده بود. نکته جالب اینکه حاضران در ورزشگاه عملکرد رشید مظاهری را خوب ارزیابی کرده اند تا مشخص شود محرم نویدکیا می تواند حساب ویژه ای روی این
ماجرای جدایی عارف آقاسی از استقلال
خروج یک مدافع از استقلال (عارف آقاسی) و اینکه این موضوع ممکن است باعث تغییر تاکتیک آبی ها در نیم فصل دوم شود یا خیر، گفت: آقاسی جزو خروجی های ما نبود. او یک ماه با ما صحبت می کرد و دوس داشت از استقلال جدا شود. این اتفاق به خاطر مسائل داخلی تیم نبود؛ بلکه آقاسی می خواست کنار خانواده اش باشد. با توجه به این مسائل اجازه دادیم آقاسی از استقلال جدا شود؛ وگرنه جزو برنامه های خروجی ما نبود. ما