سایر خبرها
نمایش ژپتو به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به مدت زمان 60 دقیقه از ساعت 18:15 میزبان مخاطبان تئاتر است. در خلاصه این اثر نمایشی که روایتی متفاوت از داستان آشنای پینوکیو به مخاطب ارائه می دهد آمده: پینوکیو هیچ وقت یک عروسک نبود و حتی ژپتو نه نجار بود نه عروسک ساز. اون فقط یه پدر... نه، نه! یه بابا...؛ اونم نه، اون یه انسان ...
در ادامه از مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران دعوت به حضور روی سن کرد. رجبی معمار با حضور پشت تریبون گفت: علیرضا غفاری چند سالی به عنوان روابط عمومی و امور بین الملل در خانه هنرمندان ایران حضور داشت و ما در خدمت شان بودیم. بسیاری از مردم ایشان را می شناختند و جزو مجریان تراز اول تلویزیون در زمانی بود که تنها شبکه اول را داشتیم. او بسیار نازک بین و ظریف نگر بود. محفوظات فراوان و ...
...، هنرمندانی که دیگر جایگزینی برایشان نمی توان متصور شد. از این رو در گزارش پیش رو تلاش شده است نگاهی اجمالی به فعالیت ها و زندگی هنرمندان تئاتری داشته باشیم که در سال 1400 رخ در نقاب خاک کشیدند تا از این طریق یادبودی هرچند کوچک برای این عزیزان در نظر گرفته باشیم؛ هنرمندانی که قطعاً جایشان در هنر این سرزمین خالی خواهد بود. امسال هنرمندانی چون حمید لبخنده، آیدین الفت، سیامک ...
(تقدیر از پروژه های منتخب سال) نیم قرن عکاسی/ علی قلمسیاه چهره های فرهنگ و هنر ایران/ مهرداد اسکویی چهار دهه عکاسی سینما / علی نیک رفتار عکاسی خلاقه (پیکان، اسب، درخت/ ابراهیم خادم بیات و افغانستان (در 22 سال گذشته)/ مجید سعیدی جشن افتتاح تصویر سال جمعه، ششم اسفند 1400 در خانه هنرمندان ایران برگزار شد و تا 26 ام همین ماه و در روزهای تعطیل عید نوروز 1401 ادامه دارد. انتهای پیام/ ...
. اما سرانجام “نورما” او را به ضرب گلوله می کشد... در پس تضاد “نورما” و “جو”، تضاد عمیق سینمای صامت و هالیوود جدید نهفته است. سیاهی فیلم در این “تر” ریشه دارد که “نو” به گونه ای گریزناپذیر به هر حال جایگزین “کهنه” می شود و هرجا که از این قاعده عدول شود، فاجعه به بار خواهد آمد. شاید روایت داستان از زبان مرده ای که نماینده “نو” است، به معنای زنده بودن و حضور اجتناب ناپذیر آن باشد. ...
از ماجرای اسیدپاشی او پس از درمان به دلیل آسیب دیدگی چشم راست، موهایش روی چشم راستش می ریخت و گاهی اوقات صورت خود را با عینک آفتابی می پوشاند. برگن دست از تلاش و خوانندگی برنداشت و با پوشاندن چشم توسط موهایش به کار خود ادامه داد. این خواننده پس از چهارمین آلبوم استودیویی اش به نام Acıların Kadını که در سال 1986 منتشر شد و بازی در فیلمی به همین نام با آلبومی که داستان زندگی ...