دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۰۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۰

اصفهان قهرمان مسابقات ووشوی بانوان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ این مسبابقات که صبح یکشنبه با حضور ووشوکارانی از 32 استان کشور در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شده بود، دوشنبه شب با قهرمانی اصفهان به پایان رسید. تیم اصفهان در مجموع دو بخش ساندا و تالو رده های سنی مختلف با کسب 10 مدال طلا و 2 نقره جام قهرمانی را از آن خود کرد. مازندران با 4 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز دوم شد و خوزستان با کسب 3 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز بر سکوی سوم ایستاد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)