پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۰۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۳

نواز شریف: مقامات سعودی به ایران به عنوان یک دشمن نگاه نمی کنند

مقام های سعودی به من گفتند که به ایران به عنوان یک دشمن نگاه نمی کنند و دقیقا مطلب مشابه را هم از مقام های عالی ایران دریافت کردم. آنها به من گفتند که علاقه ای به تنش ندارند. امیدوارم این روند میانجی گری به ملایمت و بدون مشکل پیش برود گروه بین الملل: به گزارش رادیو دولتی پاکستان، نوازشریف بعد از دیدار عصر روز گذشته خود با حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های پاکستانی، سفر اخیرش را به ریاض و تهران با هدف میانجی گری میان دو طرف، 'مثبت و رضایبتخش' ارزیابی کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)