سایر منابع:
سایر خبرها
تلاش کند تا مردم به هدف خویش، یعنی الغای امتیازنامه رژی، نایل آیند و در مرقومه خود نوشت: "نظر به تواصل اخبار به وقوع وقایعی چند که توانی از عرض مفاسد آن ها خلاف رعایت حقوق دین و دولت است، عرض می دارد که اجازه مداخله اتباع خارجه در امور مملکت و مخالطه توده آن ها با مسلمین و اجرای عمل بانک، تنباکو و راه آهن و غیره از جهاتی چند منافی صریح قرآن مجید و نوامیس الهی و موهن استقلال دولت و مخل نظام مملکت ...
درباره جمهوری اسلامی و انقلاب را همراه خویش به گور خواهند برد. صبح روان * شایسته است دولت آمار مقایسه ای از دستاوردهای یک ساله خود را با دولت قبل ارائه نماید تا مردم به عظمت کارهای صورت گرفته طی یک سال پی ببرند. دانش * به فرمایش امام سجاد(ع) خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق ها قرار داد. آنها در این چند روز اغتشاش ، اراذل و اوباش و گروهک های داخلی و ...
بدی نرسد و از همه آن ها ایمن باشی. آیت الله بهجت می فرمایند: من در مورد ختومات از استادم (مرحوم آیت الله قاضی) چیزی نمی پرسیدم، اما گاهی خود ایشان می فرمودند. از جمله سه عمل را: اول حرز امام جواد(ع) که باید به بازو بسته شود و خاصیت آن ( خصوصا برای باطل کردن سحر و طلسم) فقط در صورت بسته شدن به بازوست... خواص دعای حرز امام جواد (ع) دفع بلا: ...
آپارتمان در محله تا مدیر در اداره و مدرسه و دانشگاه و...) مسئول عمل دیگری شده، جریمه نقدی می شوند؛ الا روحانی محله، امام جماعت اداره و مدرسه، مسئولین نهاد نمایندگی در دانشگاه ها و... در حالیکه اگر در بقیه فاقد نص شرعی و مغایرت قوانین مصوب هستیم؛ اما درباره مبلغین و علماء اقلا نصوص شرعی اثبات تعهد در قبال عمل گناهکاران می کند. برای نمونه کلینی در کافی از حارث بن مغیره روایت ...
.... خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است: کُنْتُمْ خَیْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ تَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ . هارون با اشاره به آیه وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا گفت: دین اسلام از ما می خواهد که یک امّت واحده و یکپارچه باشیم و در سایه پرچم واحده حق زندگی کنیم. در واقع اسلام هیچگاه میان عرب و عجم، سیاه و سفید، سرور و زیردست، تفاوت ...
بدعتها آشکار شد بر عالم واجب است که علم خود را اظهار کند و الّا گرفتار لعنت الهی می گردد ، اندیشمندان دینی و فقهاء نظر خود را ابراز نمایند. 2 در سخنان مذکور بین مرزهای اختیار و اجبار خلط صورت گرفته و دو مغلطه آشکار اتفاق افتاده است. مغلطۀ اوّل: خلط بین امور اعتقادی و احکام عملی است. امور اعتقادی مثل اعتقاد به اصل وجود خدا و صفات او، نبوت، معاد، امامت و غیره، چون ...