پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۴۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
قدس آنلاین ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۸:۵۶

کاخ جشنواره از دیدن انیمیشن ها محروم شد

قدس آنلاین/ صبا کریمی: وضعیت اکران انیمیشن ها و عدم قرارگیری آنها در جدول سینمای رسانه و حتی عدم دعوت از سازندگان انیمیشن ها در مراسم افتتاحیه، از اتفاقاتی بود که در جشنواره امسال رخ داد و مشخص نشد چرا اطلاع رسانی مناسبی درباره این انیمیشن ها صورت نگرفت . بخشی که براساس گفته های دبیر جشنواره، قرار بود جایگاهی در جدول پخش فیلم ها و بخش مجزایی داشته باشند، اما زمانی برای اکرانشان در سینمای رسانه به آنها اختصاص داده نشد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط