پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۲۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پارسینه ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۳۸

چند خاطره از مصیبت های تجارت در دوره تحریم

در دوره تحریم، ما مجبور بودیم برای اینکه نفهمند کالاهایمان ایرانی است، اسنادی ارائه دهیم که نشان دهد کالای ما ایرانی نیست. برای همین مدام باید سندسازی می کردیم و از کشورهای همسایه گواهی مبدأ می گرفتیم تا کالاها، غیرایرانی شناخته شوند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)