چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۳۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۷

واکنش نویدمحمدزاده در نشست خشم و هیاهو

نوید محمدزاده که دوسال پیش با فیلم عصبانی نیستم در جشنواره ی فجر حضور داشت، دو سال بعد از ماجراهایی که در ارائه ی جوایز آن دوره از جشنواره فجر رخ داد، گفت: درباره آن ماجراها هرگز با هیچ رسانه ای گفت وگو نکردم . به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا، این بازیگر سینما و تئاتر روز 21 بهمن ماه در جلسه پرسش و پاسخ فیلم خشم و هیاهو با اشاره به برخی آسیب هایی که بعضی رسانه ها به زندگی چهره های مشهور می زنند، یادآور شد: دو سال پیش در یکی از سایت ها، نقل قول هایی از من منتشر شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط