سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۵۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۱:۳۷

برگزاری مرحله نهایی تنیس روی میز به میزبانی جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عصر امروز مرحله نهایی مسابقات تنیس روی میز جام فجر جنوب کرمان در این شهرستان برگزار شد. مسئول برگزاری مسابقات در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به مناسبت سال روز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسابقات تنیس روی میز جنوب کرمان با حضور 50 ورزشکار از هفت شهرستان جنوبی و در دو بخش بانوان و آقایان به مدت دو روز در جیرفت برگزار شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)