چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۲۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۳

مدیرعامل باشگاه نفت تهران: آبروداری کردیم!

بی باک نیوز: مدیرعامل باشگاه نفت تهران با بیان اینکه فوتبال ایران ورشکسته است و باید آنرا تعطیل کرد، گفت: وقتی صدا و سیما هم به تعهدش برای پرداخت حق پخش عمل نکند، چه توقعی می توان از باشگاه ها داشت؟ منصور قنبرزاده در گفتگو با مهر، درباره شرایط تیم فوتبال نفت تهران و شکست این تیم مقابل الجیش قطر با بیان مطلب فوق گفت: شرایط ما با تیم های قطری خیلی فرق می کند. واقعیت فوتبال ایران این است که تیم هایش حرفه ای نیستند؛ نه به لحاظ تامین منابع مالی و نه در سایر موارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط