چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۲۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۷:۳۸

سالانه 2 میلیون تن سنگ آهن از سه چاهون به چغارت حمل می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدمیرسعید حسینی بعد از ظهر امروز در بازدید خبرنگاران استان یزد از راه آهن باربری سنگ آهن بافق با اشاره به تازه تاسیس بودن خطوط راه آهن شرکت سنگ آهن اظهار داشت: این خطوط در سال 94، نصب و بهره برداری شده است. وی با بیان اینکه بار سنگ آهن از معدن سه چاهون پیش از این با کامیون به چغارت حمل می شد، عنوان کرد: به دلیل مشکلات زیست محیطی و کاهش خطرات حمل و نقل همچنین صرفه جویی در سوخت و ...، این خطوط ریل گذاری شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط