چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۵۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۰

درباره باخت استقلال به نفت صحبت نمی کنم

سرپرست باشگاه استقلال از صحبت درباره باخت تیم فوتبال این باشگاه مقابل نفت تهران در هفته بیستم لیگ برتر خودداری کرد. به گزارش خبرنگار مهر، بهرام افشارزاده در حاشیه تحویل گرفتن ورزشگاه امام رضا (ع) از شهرداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که این ورزشگاه به استقلال داده شد. ما از فردا کارمان را شروع می کنیم. این ورزشگاه یک مقدار تعمیرات دارد که باید انجام بدهیم. وی افزود: خوشحالم که استقلال صاحب یک ورزشگاه شده است. این می تواند یک امتیاز مثبت برای ما باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)