پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۵۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۸

بزیک: برگزاری بازی ها باید بر عهده باشگاه ها باشد/ پرسپولیس نباید روز آخر ...

به گزارش ورزش 11 , ادموند بزیک درباره تساوی پر سپولیس مقابل سایپا، اظها ر کرد: پر سپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت و در نیمه اول بر حریف خود مسلط بود، اما در نیمه دوم کمی شرایط تغییر کرد و تصمیم به دفاع گرفت. این موضوع هم مطمئنا به خاطر استرس زیاد بازیکنان بود. بازیکنان می خواستند برتری یک بر صفر را حفظ کنند تا با تیم صدرنشین جدول هم امتیاز شوند و همین موضوع باعث شد تیم به عقب برود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)