پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۱۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۹

اتحادیه اروپا: مذاکرات مونترو مفید و سازنده بود/در برخی حوزه ها به فهم ...

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، اتحادیه اروپا پنج شنبه شب پس از پایان دور تازه مذاکرات هسته ای ایران و گروه موسوم به 1+5، این گفت وگوها را مفید و سازنده توصیف و عنوان کرد که طرفین توانستند در برخی حوزه ها به فهم بهتری دست یابند. در بیانیه اتحادیه اروپا در مورد دیدارهای هفته ای که گذشته، آمده است: پیش از این نشست، بین روزهای 2 تا 4 مارس، دیدارهای دوجانبه متعددی با حضور هلگا اشمیت مدیر سیاسی اتحادیه اروپا، میان اعضای E3/EU+3 و ایران صورت گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)