دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۳۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه مردم سالاری ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۷

فرکی باعث دوری ام از اوج شد

مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: حسین فرکی باعث شد یک سال و نیم از دوران اوج دور باشم ولی به خاطر اینکه سرمربی ام بوده به سمتش رفتم و روی او را بوسیدم. به گزارش ورزش سه، فرزاد حاتمی درباره پیروزی یک بر صفر ملوان مقابل سپاهان گفت: این برد برای ما ارزشمند بود و ثابت کردیم که پیروزی های گذشته ملوان شانسی و تصادفی نبود. ملوان با پیروزی هایی که بدست آورده، شخصیت جدیدی گرفته است. باید تشکری از سیروس محجوب مالک باشگاه داشته باشم که پیش از این دیدار درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)