چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۵۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۳/۱۰/۱۷ - ۱۸:۲۵

حمله سایبری گسترده به سایت های خبری دولت آلمان

سخنگوی دولت آلمان روز چهارشنبه از حمله گسترده سایبری به پایگاه های خبری دولتی در این کشور خبر داد. به گزارش ایرنا،'اشتفن زایبرت' روز چهارشنبه در نشست خبری سخنگویان دولت با خبرنگاران یادآورشد: این حمله سایبری که صبح امروز انجام شده است سبب شده سایت های خبری دولت، صدراعظمی،وزارت امورخارجه و پارلمان آلمان از دسترس کاربران خارج شود. زایبرت،حمله سایبری انجام شده به پایگاه های خبری دولت آلمان را به نسبت سنگین توصیف کرد اما هیچ اشاره ای به عاملان این حمله نکرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)