پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۲۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۱

اژدری زاده: اسکوچیچ را اخراج نمی کنم/ داور اعصاب مربی ما را برهم ریخت

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: ممکن است اسکوچیچ حرفی به داور زده باشد ولی بانی اصلی این موضوع خود داور بوده که وقت اضافه را اضافه تر گرفته است. علیرضا اژدری زاده در گفت و گو با کاپ ، درباره شکست روز گذشته فولاد مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: به نظر می رسید بازی 2 بر 2 در حال تمام شدن است ولی داور بازی با گرفتن وقت اضافه طولانی تر از آنچه به نظر می رسید فرصتی ایجاد کرد که تراکتورسازی گل سوم را بزند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)