دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۲۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۴:۵۳

درخشان: با تیم اصلی به مسجد سلیمان می رویم/این دیدار به پرسپولیس ضربه می ...

سرمربی تیم پرسپولیس می گوید با تیم اصلی مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان می رود. حمید درخشان در گفت وگو با ایسنا درباره شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: با وجود بازی خوب و منطقی که ارائه کردیم، شکست خوردیم. هر کسی بازی ما مقابل تراکتورسازی را دیده باشد به این موضوع اذعان دارد که ما فرصت های زیادی را به دست آوردیم اما نتوانستیم از این فرصت ها به خوبی استفاده کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)