سایر خبرها
منصوریان: استقلال پیشنهاد دهد سرمربی می شوم/ می توانستیم بازنده باشیم
نیمکت نشستم. من روزی آرزو داشتم با پیراهن استقلال بازی کنم و خدا را شکر که 15 سال با این لباس بازی کردم. من امروز در برخورد با کادرفنی استقلال همان فضای دوستی را با قلعه نویی دیدم. ما به قله رسیده ایم اما روی قله ماندن سخت است. مدیریت باشگاه خیلی به ما کمک کرده است. سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا نشستنش در طول بازی با استقلال را حرفه ای می داند یا نه، بیان کرد: قطعا کار من
حواشی دیدار استقلال و نفت تهران
طول این بازی هیچگاه از روی نیمکت نفتی ها بلند نشد. - بعد از اعلام پنالتی به سود نفتی ها، امیر قلعه نویی به شدت از حنیف عمران زاده انتقاد کرد. وقتی هم که این توپ گل نشد، هوادارا استقلال به شدت فروزان را تشویق کردند و در مقابل شعارهایی هم با مضمون بهتر بودن او از بیرانوند سر دادند. - بعد از گلزنی نفتی ها در دقیقه 80، هواداران استقلال به شدت علیه بیرانوند، دروازه بان نفت شعار
قلعه نویی: بیرانوند نبود با اختلاف 2 گل می بردیم/ همچنان به آینده امیدوارم
به گزارش ایلنا، امیرقلعه نویی سرمربی استقلال پس از شکست برابر نفت در کنفرانس خبری گفت: پیشاپیش سال جدید را تبریک می گویم. بازی خوبی بود و هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند.همانطور که تمرین کرده بودیم گل خوردیم و بازی را باختیم. وی با اشاره به درخشش بیرانوند در این دیدار افزود: به نفتی ها و منصوریان و بیرانوند تبریک می گویم. اگر بیرانوند نبود، با اختلاف یکی، دو گل می بردیم. البته آنها هم
قلعه نویی: بیرانوند نبود، با اختلاف 2 گل می بردیم/ قطعا می توانیم اختلاف مان را جبران کنیم
سرمربی استقلال باخت تیمش را به خاطر درخشش دروازه بان نفت دانست. امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر نفت تهران که با شکست یک بر صفر آبی پوشان همراه بود، بیان کرد: فکر می کنم بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و می دانستیم حریف روی کاشته ها خطرناک است. متاسفانه از همان جا هم گل خوردیم. او ادامه داد: به نفتی ها و منصوریان و بیرانوند تبریک می گویم. اگر بیرانوند
گرامیداشت روز شهید توسط مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش کشور
...انجام شده است. direction:rtl;unicode-bidi:embed" وزیر ورزش و جوانان نیز با صدور پیامی یاد و خاطره شهدا و 22 اسفند روز شهید را گرامی داشت. direction:rtl;unicode-bidi:embed" در ابتدای دیدار امروز تیم های فوتبال استقلال و نفت تهران نیز مراسمی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و روز شهید برگزار شد و بازیکنان با حضور در کنار خانواده معظم شهدا به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.
آرزوی منصوریان در سال 94
طوری شکل دادم که ادبیات بازی مقابل تیم هایی مانند استقلال و پرسپولیس را می فهمند. مدیران باشگاه نفت هم نظم و انضباط خوبی را در تیم حاکم کردند. سرمربی نفت تهران تصریح کرد: امروز بار فنی بازی بالاتر از نتیجه بود حتی استقلال این شانس را داشت که در اواخر مسابقه بازی را مساوی کند. نیمه اول بازی پایاپای بود اما در نیمه دوم با توجه به این فاصله کوتاه مسابقات به دلیل تغییراتی که دادیم به ما
لاریجانی در نشست خبری با برخی رسانه های عربی: کشورهای غربی نگاه کاسبکارانه در مذاکرات را کنار بگذارند
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مذاکراتی که با گروه 1+5 صورت گرفته است، گام های رو به پیشی برداشته شده است، گفت: باید بیش از آنکه نگاه کاسبکارانه به مذاکرات داشته باشیم، نگاه عقلانی را تبیین کنیم. دکتر علی لاریجانی امروز (چهارشنبه 20 اسفندماه) در نشست خبری که با حضور برخی رسانه های عربی برگزار شد، گفت: خیلی خوش وقتیم که در انتهای سفر به کشور قطر فرصتی پیش آمد تا جلسه ای با
واکنش قلعه نویی به شکست تیمش
فارس: امیر قلعه نویی بعد از شکست یک بر صفر استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل نفت تهران گفت: سال جدید را قبل از فرا رسیدن آن تبریک می گویم. بازی خوبی بود و همانطور که کار کردیم برخلاف آن گل خوردیم می دانستیم در اوت و ضربه ایستگاهی خطرناک هستند بدشانس بودیم مخصوصا بعد از دریافت گل موقعیت داشتیم به منصوریان و بیرانوند تبریک می گویم بیرانوند اگر نبود با اختلاف 2 گل می بردیم آنها هم می
حاشیه دیدار استقلال و نفت تهران
به گزارش ش هدای ایران به نقل از فارس، امیر قلعه نویی بعد از اینکه نفت تهران صاحب یک ضربه پنالتی شد، به مدافعان این تیم به خصوص حنیف عمران زاده اعتراض کرد. * محسن فروزان وقتی پنالتی لئوناردو پادوئانی را دریافت کرد، به شوخی سمت امیرحسین صادقی رفت و یک سیلی به او زد. * با وجود اینکه نیمه دوم شروع شده بود، همچنان هم هواداران در حال ورود به ورزشگاه بودند. * حدود 15
گاسپار: کی روش به خاطر آلرژی به ورزشگاه نیامد نه مشکل با قلعه نویی
دن گاسپار که در ورزشگاه آزادی حضور داشت در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد علت غیبت کارلوس کی روش برای تماشای بازی استقلال و نفت گفت: دلیل غیبت کی روش به خاطر آلرژی او به هوا و همچنین دل درد شدید بود. وی در پاسخ به این سؤال که آیا کی روش به خاطر اختلافی که با قلعه نویی دارد در ورزشگاه حضور پیدا نکرده، خاطرنشان کرد: چنین مسئله ای صحت ندارد. در برنامه کی روش بود که به ورزشگاه بیاید اما بیمار شد. همانطور که می بینید تمام اعضای کادر فنی تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند. نظری برای این خبر ثبت نشده است. ...
قلعه نویی: کمیته اخلاق بازی با آبروی 70 ساله باشگاه استقلال را پیگیری کند
امیر قلعه نویی پس از پایان دیدار استقلال و نفت در کنفرانس خبری اظهار داشت: پیشاپیش سال جدید را تبریک می گویم. بازی خوبی بود و هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. وی افزود: همانطور که تمرین کرده بودیم گل خوردیم و بازی را باختیم. متأسفانه گلی که خوردیم از روی بدشانسی بود و نباید این اتفاق رخ می داد. بعد از گلی هم که خوردیم 2، 3 موقعیت خوب داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. این برد
نفت و منصوریان قهرمان سال 93
استقلال تهران: محسن فروزان، خسرو حیدری، محمدرضا خرسندنیا (84 مگوئیان)، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، آرش برهانی (62 میلاد فخرالدینی)، سجاد شهباززاده، رضا عنایتی، هاشم بیک زاده، میلاد نوری و یعقوب کریمی (88 سید محسن کریمی) سرمربی: امیر قلعه نویی نفت تهران: علیرضا بیرانوند، سیامک کوروشی، پادوانی، مهدی شیری، علیرضا عزتی، وحید حمدی نژاد، کمال کامیابی نیا، ایمان مبعلی
تونی: ادینهو چیزی بلد نیست!
حواسم به تیم خودم بود و تمرکزی روی بحث داوری نداشتم در سه سالی هم که در ایران حضور داشتم یک بار در مورد داوری صحبت نکردم. سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه چهارمین برد پیاپی این تیم به دست آمد و هم اکنون در صدر جدول قرار دارد تأکید کرد: ما برای هر بازی برنامه خاص خودش را داریم و برای کسب سه امتیاز تلاش می کنیم می دانیم که راه های خروجی زیادی هم نداریم شما نگاه کنید میرهانی هاشمی امروز مصدوم
حمایت قاطع پرز از آنجلوتی
فلورنتینو پرس رئیس باشگاه امروز این صحبت ها را رد و عنوان کرد مربی ایتالیایی تیمش در رئال باقی خواهد ماند. پرس در گفت و گو با روزنامه ال پائیس درباره وضعیت کارلو آنچلوتی گفت: "به کارلو گفته ام هرکاری که دوست داری انجام بده، هر بازیکنی را که می خواهی عوض کن و با هر سیستمی قبول داری تیم را بچین اما باید این بحران را از بین ببری." من از تمام هواداران رئال مادرید می خواهم در بازی های پیش رو در
منصوریان: نباید فوتبال کُشی کنیم
ادامه داد: البته کاری که من مقابل استقلال انجام دادم و فقط روی نیمکت نشستم حرفه ای نبود اما به خاطر هواداران استقلال که همیشه به من احترام گذاشته اند روی نیمکت نشستم. اجازه بدهید این بار احساس من بر منطق غلبه کند. سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: اگر ما فوتبال کشی نکنیم و فوتبال را مقابل بقیه رشته ها قرار ندهیم قطعا مردم به ورزشگاه می آیند. همه باید تلاش کنند که فضایی که بعد از
کنگره 1000شهید شهرستان خمین برگزار می شود
embed" به گزارش خبرگزاری تسنیم از خمین ، سیدمهدی ساداتی عصر امروز در نشست هماهنگی کنگره سرداران و یک هزار شهید خمین با اشاره به تبیین ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: حفظ ارزش های دفاع مقدس امری ضروری و بسیار مهم بوده و باید این ارزش ها به نسل جوان منتقل شود . embed" وی افزود: زندگی بدون یاد شهداء ما را به سمت دنیا برده و از آرمان ها و اهدافمان دور می سازد، پس باید همیشه یاد شهداء را در
گاف رسانه های اصلاح طلب
حاکم بر بیت آقای هاشمی همان فضایی است که دخترش در وصف آن می گوید: تلفن ها اصلا آزاد نمی شد و این فرصت نبود که گوشی را بر سر جای خود بگذاریم چون مدام برای درخواست از آیت ا... هاشمی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 تماس گرفته می شد. فعالان در تمام عرصه ها به دیدار آیت ا... می آیند چنانکه چند روز پیش گروه تحول خواهان به نزد آیت ا... رفتند چون اطمینان از دیدگاه های اقتصادی او داشتند و
بازیکنان صبا در فصل جاری لیگ بر تر هندبال پولی دریافت نکرده اند
شود و فدراسیون به دلیل عدم پرداخت ورودی لیگ به ما اجازه بازی نمی داد. صفوی بیان داشت: نیم فصل تمام شد و این مسابقه نخستین بازی از دور برگشت ما بود و امروز چند بازیکن خود را هم در اختیار نداشتیم و علت غیبت آنها خواسته های به حقی است که دارند و این خواسته ها برآورده نشده است. وی عنوان کرد: 80 درصد مبالغ قرارداد فصل گذشته تیم هندبال صبا پرداخت نشده و امسال هم تا این لحظه پولی
نفت تهران به صدر جدول لیگ برتر بازگشت
مالکیت توپ را در اختیار بگیریم و مراقب خط حمله استقلال باشیم. ضمن اینکه خودمان مراقب بودیم که از ضد حملات استفاده کنیم. در 20 دقیقه پایانی هم تحت فشار بودیم. سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطر نشان کرد: امروز یکی از روزهای سخت زندگی من بود. برایم سخت بود که به احترام هواداران بایستم و تیم را هدایت کنم. بعد از خدا و خانواده ام تمام زندگی ام را مدیون استقلال و هواداران این تیم هستم. برخلاف
قلعه نویی: خودم گفتم منصوریان برود دنبال مربی گری
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم اما تیم ما در دقایق پایانی بدشانس بود که نتوانست به گل تساوی برسد. البته دروازه بان تیم نفت هم عملکرد خوبی داشت. امیر قلعه نویی پس از شکست یک بر صفر روز پنجشنبه تیمش برابر نفت تهران به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: فکر می کنم بازی خوبی بود و هر دو تیم فوتبال خوبی را ارائه کردند. ما همان چیزی که
آنقدر راجع به مشکلات مالی حرف زدیم خسته شدیم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امیر حسین صفوی امشب پس از شکست 32 بر 25 تیمش مقابل نفت و گاز گچساران در هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و ادامه دادیم و حتی در دقایق پایانی بازی نیز کاملا توپ را در اختیار داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم گل هایی که روی عدم تجربه بازیکنان خوردیم جبران کنیم و شکست خوردیم. وی با ابراز رضایت از
عمران زاده: هر چه زدیم بیرانوند گرفت
داور باید خطای بازیکن نفت را می گرفت خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال استقلال به تمجید از دروازه بان نفت تهران پرداخت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حنیف عمران زاده در خصوص بازی تیم های استقلال و نفت تهران گفت: فکر می کنم بازی خوبی شاهد بودیم اما روی غفلت گل خوردیم. آخر بازی هم هر چه زدیم به در بسته خورد و بیرانوند توپ هایمان را گرفت. وی درباره صحنه خطای
افراطیون شیعه چه نسبتی با افراطیون سنی دارند؟
فکری، مذهبی و دینی در حال از بین بردن جایگاه اجتماعی اش در بین مردم هستند؛ بنابراین احساس میکرد که اسطوره سنی اش ضعیف شده است. پس برای این که این اسطوره را زنده کند و در مقابل سیل تهاجم های خارجی اعتماد به نفسش را برگرداند، به افراطی گری روی آورد. با توجه به آن چه گفتیم، می شود فهمید که چرا امروز، سنی در سایه ی جریانات سلفی، بیشتر احساس امنیت میکند. در واقع او از دیگری میترسد و یا ترسانده
حرف های منصوریان بعد از برد استقلال
مقابل استقلال در فوتبال امروز کار حرفه ای است، افزود: این کار حرفه ای نیست ولی من با این تیم بزرگ شدم این همان هواداری است که در سال 73 وقتی برای اولین بار داشتم از پله بالا می رفتم من را تشویق می کردند و از خوشحالی درحال سکته بودم. این کار حرفه ای نیست اما برایم سخت بود مقابل این هواداران خوشحالی کنم اجازه بدهید احساسم در این جا با منطق مقابله کند. سرمربی نفت تهران در مورد حضور کم تعداد
منصوریان: کلاه آبی بر سر داشتم تا هرگز در برابر تیم محبوبم قرار نگیرم/رسیدن به رکورد قلعه نویی آرزوی من ...
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: به خاطر فشاری که بیرانوند در این بازی متحمل شد او را ببخشیم. علیرضا منصوریان پس از پایان بازی تیمش مقابل استقلال درگفت و گو با کاپ اظهار داشت: امیر قلعه نویی رکوردی دارد که برای من آرزو است به آن برسم. او رکورد 5 قهرمانی در لیگ و جام حذفی را دارد.شرایط امروز من مانند وضعیتی است که قلعه نویی در آغاز کار در استقلال داشت و زمان زیادی مانده به آن افتخارات
مستحق پیروزی برابر استقلال بودیم/ راه قهرمانی نفت هموار شد
مانده را با موفقیت پشت سر بگذاریم. مهاجم نفت در خصوص اعتراض هواداران به او هنگام تعویض گفت: دیگر به این مسائل عادت کرده ایم. البته به هواداران حق می دهم چون به دنبال این هستند که تیمشان پیروز شود و مطمئنم همان هایی که امروز علیه من شعار دادند، هفته آینده ما را مقابل الشباب تشویق خواهند کرد. رضایی در پایان خاطر نشان کرد: ما تیم جوانی هستیم و بازیکنان ما آینده روشنی دارند و امیدوارم بتوانیم در هفته های آینده امتیازات را کسب کرده و قهرمانی را از آن خود کنیم.
مبعلی: گام بلندی برای قهرمانی برداشتیم/نه با قلعه نویی و نه با هیچ استقلالی دیگری مشکلی ندارم
هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما در آسیا می توانیم جبران مافات کنیم و دوباره صاحب شانس در گروه مان شویم. به گزارش کاپ، ایمان مبعلی پس از پایان بازی تیمش برابر استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود اما نیمه دوم نسبت به نیمه اول حساسیت بیشتری داشت. تیمی که توانست از موقعیتش استفاده کند و به گل برسد ما بودیم. خوشحالم از اینکه توانستیم با دست پر از میدان خارج شویم. وی ادامه داد
اظهارنظر استقلالی ها پس از شکست مقابل نفت
/> محمود فکری پس از بازی استقلال مقابل نفت تهران اظهار داشت:آن قدر از این شکست ناراحتم که حال وحوصله صحبت ندارم.حق استقلال این شکست نبود.شرمنده هواداران شدیم. میرشاد ماجدی پس از شکست استقلال مقابل تیم نفت تهران اظهار داشت:بازی خوبی بود.امروز فوتبال روز بد خودش را به ما نشان داد.در شرایطی که باید می بردیم اما شکست خوردیم.به هر حال شکست هم جزیی از فوتبال است و باید خودمان را برای مسابقات
منصوریان:طبیعی است که فشار جمعیت به جوانان نفت وارد شود/در بازی آسیایی هم این جی پی اس را بستیم/یکی از ...
سرمربی تیم فوتبال نفت گفت:خیلی سخت بود که پس از از دست رفتن پنالتی،مقابل تیم بزرگی مثل استقلال به بازی برگردیم. به گزارش کاپ، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از پایان بازی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: قبل از اینکه بازی شروع شود به اتفاق آقای قلعه نویی درباره هفته شهدا حرف زدیم. معمولا من در فضاهای غیر از فوتبال ورود نمی کنم اما به احترام شهدا که مدیونشان هستیم و این خاک را حفظ کردند
منصوریان: تنها با تلاش زیاد می توانیم موفق شویم
طرفداری- به گزارش خبرنگار طرفداری، علیرضا منصوریان، سرمربی نفت تهران که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال تهران را نیز دارد، پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: "بار فنی بازی بسیار بالا بود و دو تیم بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. در این بازی هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند و حتی استقلال نیز می توانست پس از گل ما، به تساوی برسد. در دقایق پایانی که حنیف عمران زاده هم تراز با عنایتی در خط