سایر منابع:
سایر خبرها
عکس/ صحنه گل پرسپولیس و خوشحالی علیپور
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا انتهای خبر
هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان علیه یحیی گل محمدی سرمربی نفت تهران شعار دادند.
غلامرضا رضایی، مهاجم تیمش اعتراض کرد. *حاج محمدی بازیکن نفت در صحنه ای به شدت به عملکرد داوری اعتراض کرد و کارت گرفت. *هواداران فولاد در پایان بازی شعارهایی را علیه یحیی گل محمدی، سرمربی نفت سر داده و وی را ضد فوتبال خطاب کردند. * در پایان بازی نفتی ها پرچم استقلال را در دست داشتند و فولادی ها نیز با پرچم پرسپولیس این تیم را تشویق کردند. * اسماعیل شریفات به اتوبوس فولاد نرسید و جا ماند.
عکس/حاشیه جالب از بازی استقلال و نفت
دیدار تیم های استقلال و نفت با برتری یک بر صفر شاگردان منصوریان به پایان رسید. دیدار حساس تیم های استقلال و نفت از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر با برتری یک بر صفر نفتی ها به پایان رسید. تک گل این دیدار را پادوانی در دقیقه 80 به ثمر رساند. این بازی حاشیه های جالبی داشت، تصویر خنده منصوریان در کنار بهت قلعه نویی، یکی از صحنه هایی جالب این بازی بود
عمران زاده:از بیرانوند عذرخواهی می کنم/بازیکن نفت روی من خطا کرد
مدافع تیم استقلال گفت:بازیکن نفت قبل از اینکه من به توپ برسم از پشت مرا هل داد. به گزارش کاپ، حنیف عمران زاده در خصوص شکست تیمش اظهار داشت: متاسفانه ما یک مقدار در وسط خط دفاع فضای باز به حریف دادیم و همان جای خالی سبب شد از نفت گل بخوریم. مدافع استقلال درباره فحاشی هواداران تیمش به بیرانوند بیان داشت: این حق طبیعی دروازه بان نفت بود که پس از به ثمر رسیدن گل تیمش خوشحالی کند
هنوز زود است درباره قهرمانی حرف بزنیم
محمد خرمگاه پس از بازی نفت مقابل استقلال اظهار داشت:استقلال جزو تیم هایی است که باید با این تیم فوتبال خوب بازی می کردیم. ما انتظار این بازی خوب را از این تیم داشتیم .استقلال تیمی است که هم نفرات خوب و کادر فنی قوی دارد. به هوادارانی که از تماشای یک بازی خوب لذت بردند تبریک می گویم. وی درباره اینکه پس از گل شادی نکرد گفت:علیرضا منصوریان و من با استقلال زندگی کرده ایم و به احترام
حاشیه دیدار استقلال_نفت/فحاشی به دروازه بان استقلالی نفت و برخورد جالب منصوریان با قلعه نویی
هواداران استقلال علیه دو بازیکن تیم نفت شعار سر دادند. به گزارش کاپ،حاشیه دیدار استقلال و نفت به شرح ذیل است: *پس از به ثمر رسیدن گل پادوانی، علیرضا منصوریان خوشحالی نکرد و در حالتی که سرش را پایین انداخته بود به قدم زدن مقابل نیمکت تیمش پرداخت. این در حالی بود که سایر اعضای کادر فنی تیم نفت به شدت از گل پاداونی خوشحال بودند. *هواداران تیم استقلال در واکنش به
حمله هواداران نفت به فغانی/ پرتاب سنگ و آجر به سمت بازیکنان پرسپولیس
ترکیب اصلی تیم، لیست 18 نفره بازی با نفت مسجد سلیمان را مشخص کرد و بر این اساس، مهدی طارمی که به تازگی مصدومیت خود را پشت سر گذاشته است به همراه افشین اسماعیل زاده و مبین میردورقی در لیست 18 نفره قرار نگرفتند و از جایگاه، بازی را تماشا کردند. تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان در نیمه اول به هنگام گل اول سرخپوشان و همچنین به هنگام زدن ضربه کرنر، یک بار دیگر با پرتاب سنگ و تکه های آجر، صحنه
بازی با نفت مسجد سلیمان هدیه مسئولان به تیم های عربی
خاطرش شاهد چنین بی حرمتی هایی باشیم. به نظرم نفت مسجد سلیمان نباید در لیگ برتر باشد. در گل اول، بازیکنان ما برای فرار از سنگ گل خوردند. در گل دوم هم آنقدر صحنه شلوغ بود و حاشیه وجود داشت که متوجه نشدیم چه اتفاقی افتاد. مربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا قصد اعتراض به این شرایط را ندارند، گفت: به چه کسی باید اعتراض کنیم، وقتی تاج در برنامه زنده رادیویی با مجری برنامه برای به تعویق نیفتادن
خوشحالی عجیب بازیکن پرسپولیس
به گزارش جنوب نیوز؛ دریکی از دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت 14:30 امروز نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس به مصاف یکدیگر رفتند. نیمه اول این دیدار با پیروزی دو بر یک پرسپولیس به پایان رسید. *پس از به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس علی علی پور که این گل را به ثمر رسانده بود خوشحالی بسیار عجیبی انجام داد او ابتدا سجده کرد سپس اشک ریخت و در پایان با دست به صورت خود می کوبید و پیراهنش
عمران زاده: هر چه زدیم بیرانوند گرفت
داور باید خطای بازیکن نفت را می گرفت خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال استقلال به تمجید از دروازه بان نفت تهران پرداخت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حنیف عمران زاده در خصوص بازی تیم های استقلال و نفت تهران گفت: فکر می کنم بازی خوبی شاهد بودیم اما روی غفلت گل خوردیم. آخر بازی هم هر چه زدیم به در بسته خورد و بیرانوند توپ هایمان را گرفت. وی درباره صحنه خطای
حاشیه دیدار استقلال- نفت تهران/تشویق شدید فروزان و لبخند منصوریان پس از ناکامی پادوانی در گل کردن پنالتی
اعتراض های سرمربی استقلال به بازیکنانش در طول برگزاری مسابقه برابر نفت بیانگر حساسیت این مسابقه برای امیر قلعه نویی بود. به گزارش کاپ،حاشیه دیدار استقلال و نفت به شرح ذیل است: *اواسط نیمه اول بعد از صحنه ای که بازیکنان نفت بیش از 20 بار توپ را به سمت یکدیگر رد و بدل کردند این اقدام باعث عصبانیت امیر قلعه نویی شد و او را مجبور کرد تا بر سر هافبک های تیمش داد و فریاد کند.
منصوریان به احترام استقلال خوشحالی نکرد/سیلی فروزان به صادقی
.... * بعد از اینکه نفت تهران پنالتی را از دست داد، علیرضا منصوریان و رحیم ایرانیان روی نیمکت با یکدیگر می خندیدند و این مسئله عجیب بود. * علیرضا منصوریان پس از به ثمر رساندن گل نفت تهران با توجه به اینکه سابقه حضور در استقلال را دارد، خوشحالی نکرد، اما علیرضا بیرانوند خوشحالی عجیب و غریبی از خود نشان داد که پس از این اتفاق، هواداران استقلال به شدت علیه او شعار سر دادند که بیرانوند هم دست خود را روی گوش هایش گذاشته بود که انگار این شعارها را نمی شنود. * در صحنه ای که یعقوب کریمی به تصمیم داور معترض بود، توپ را شوت کرد و به این شکل اعتراض خود را نشان داد. ...
نوری: نفت از تک موقعیتی که داشت، استفاده کرد/ داور در اعلام خطا عجله می کرد
نفت از تک موقعیت خوبی که داشت، توانست به بهترین شکل استفاده کند. وقتی گل خوردیم دیگر فرصت زیادی برای جبران نمانده بود. وی ادامه داد: ما باید در این دیدار پیروز می شدیم اما الان هم 7 هفته دیگر باقی مانده و می توانیم به صدر جدول برسیم. فعلا که مدتی مسابقات تعطیل است و امیدوارم از این تعطیلات به بهترین شکل استفاده کنیم تا دوباره با قدرت به مسابقات لیگ برگردیم و امتیازات را برای آخر فصل
روسلان: دروازه بان پرسپولیس را ندیدم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روسلان بازیکن خارجی نفت مسجدسلیمان که در بازی با پرسپولیس از زمین اخراج شد در این مورد گفت: من دروازه بان پرسپولیس را ندیدم و در این شرایط به او برخورد کردم. البته داور صحنه را دید و من را اخراج کرد. رضا درویشی مهاجم نفت مسجدسلیمان در مورد تساوی خانگی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما توانستیم بعد از اینکه خیلی زود گل خوردیم به کمک
حمله هواداران نفت به فغانی
/> * با شروع نیمه دوم بازیکنان ذخیره دو تیم به پشت دروازه رفتند و بدن های خود را گرم کردند. * در یکی از صحنه های مسابقه وقتی بازیکن نفت مسجد سلیمان روی پای علیپور بازیکن پرسپولیس تک رفت و فغانی اعلام خطا نکرد حمید درخشان سرمربی پرسپولیس با دست زدن برای داور اعتراض خود را نشان داد. * در حالی که گنجایش ورزشگاه شهید محمدی مسجد سلیمان 7 هزار نفر است حدود 8 هزار هوادار در
فغانی: پرسپولیس می برد، درخشان درباره تاکتیک خوبش حرف می زد/تاکید می کنم گابریل و چراغی سر به سر شدند/ ...
داور بین المللی فوتبال ایران گفت: جا دارد از هیات فوتبال مسجدسلیمان تشکر کنم که قبل از بازی از ما تجلیل کردند. در کل رفتاری که هواداران نفت انجام دادند حرفه ای نبود. علیرضا فغانی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره اتفاقات بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس اظهار داشت: جو ورزشگاه، جو مناسبی نبود. متاسفانه قبل از بازی هواداران نفت به بازیکنان پرسپولیس فحاشی کردند، در جریان بازی نیز بعد از گل
توقف پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان/ قرمزها تلفات دادند
. نفت در نیمه دوم نیز هجومی تر بازی را آغاز کرد اما در دقیقه 57 روسلان ملزدینوف به خاطر خطای شدید روی سوشا مکانی با کارت قرمز فغانی مواجه شد تا میزبان ده نفره شده و پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار بگیرد. دقایق پایانی بازی با حملات تیم 10 نفره نفت مسجد سلیمان همراه بود و پس از دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه که میزبان اعتقاد به پنالتی داشت، بالاخره در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده مسجدسلیمانی ها توسط رضا کرم لاچعب به گل دوم رسیدند تا یک امتیاز با ارزش کسب کنند.
پنالتی علیه استقلال درست نبود/ مقابل نفت بدشانس بودیم
موقعیت های ما را گرفت و اجازه نداد بتوانیم گل خود را به تیم نفت بزنیم. عمران زاده در خصوص اینکه آیا استقلال می تواند قهرمان شود؟، گفت: هنوز تا پایان فصل هفت بازی باقی مانده است و مشخص نیست چه تیمی در پایان قهرمان خواهد شد. وی در خصوص پنالتی که برای نفت گرفته شد، افزود: به اعتقاد من پنالتی صحیح نبود. قبل از اینکه داور پنالتی را اعلام کند، مهاجم حریف تعادل من را برهم زد و همین
مدیرفنی تیم فوتبال ابومسلم با اعلام اینکه با وجود احترام برای مسئولان و هواداران نفت مسجد سلیمان معتقدم ...
که در ورزشگاه حاکم شده نمی توانی زنده از ورزشگاه خارج شوی!! این موضوع در حالی اتفاق افتاد که در صحنه گل پس از برخورد مدافع و دروازه بان تیم نفت، توپ به مهاجم ما رسید و وی توانست دروازه تیم میزبان را باز کند. مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم تاکید کرد: با این اتفاق حدود 6 دقیقه بازی بدون دلیل تعطیل شد و من معتقدم که این حمله و تهدیدها باعث شده بود تا داور از آن پس تحت تاثیر قرار بگیرد. این
عمران زاده: من از بیرانوند عذرخواهی می کنم/ در غیاب امید، وسط استقلال خالی شده بود
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالی حق طبیعی بیرانوند است و اگر هواداران ما به او بی احترامی کردند، من معذرت می خواهم. به گزارش خبرگزاری فارس، حنیف عمران زاده پس از شکست یک بر صفر مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه امید ابراهیمی نبود و وسط استقلال خالی شده بود، می دانستیم که نفت روی کاشته ها خوب عمل می کند و مبعلی خوب کاشته می زند و نهایت روی یک کرنر گل خوردیم.
حاشیه دیدار استقلال و نفت
آنها می خواست برای جبران گل خورده بیشتر تلاش کنند. او قصد داشت از این طریق به هم تیمی هایش روحیه دهد. *در دقیقه اول وقت اضافه، محسن فروزان با بازیکن نفت برخورد کرد تا توپ را از او بگیرد. در آن صحنه بازیکنان نفت معتقد بودند روی هم تیمی شان خطای پنالتی صورت گرفته است. *فحاشی طرفداران استقلال علیه غلامرضا رضایی به این دلیل سر داده شد که او هنگام تعویض با تعلل زمین را ترک می کرد
از نفت مسجدسلیمان شکایت می کنیم/ هدف مان پیروزی برابر النصر است
. وی ادامه داد: مسئول برگزاری مسابقه تعداد نارنجک هایی که در زمین مسابقه می خورد، می شمرد و تا این حد تعداد نارنجک هایی که در زمین منفجر می شد، زیاد بود. حتی در صحنه گل هم نارنجکی ترکانده شد. عالیشاه در این باره به ما گفت در صحنه گل تا حالا چنین شرایطی را تجربه نکرده ام و شوکه شدم که توپ را آنگونه دفع کردم و بابک حاتمی هم در آن صحنه شوکه شد که سمت توپ نرفت. خوردبین در خصوص
از صدای شکستن سر گابریل ضعف کردم
کشیدیم و بعد از بازی با بنیادکار دو روز نخوابیدیم. مصدومیت گابریل چطور است؟ بازیکن نفت مسجد سلیمان با سر طوری به صورت گابریل کوبید که از صدای شکستن سر گابریل من ضعف کردم، آن صحنه واقعاً یک فاجعه بود. گابریل بازیکن خیلی خوبی است که او را برای دیدار با النصر از دست دادیم اما ما بازیکنان جایگزین خوبی داریم و مشکل چندانی نخواهیم داشت. امید عالیشاه
نفت مسجدسلیمان با سنگ پرانی به گل رسید
هادی نوروزی در گفت وگو با ایسنا، درباره دیدار پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: واقعیت این است که حریف را دست کم گرفتیم. زمانی که گل دوم را به ثمر رساندیم کمی عقب آمدیم و همین موضوع باعث شد که دروازه مان باز و بازی به تساوی کشیده شود. ما سه امتیاز را مفت از دست دادیم. آنها آمده بودند تا سه امتیاز را به ما تقدیم کنند ولی ما این سه امتیاز را به آنها پس دادیم. وی در ادامه با انتقاد
درخشان:برنده شدن به چه قیمتی باید باشد؟/جمجمه بازیکن ما را خرد کردند
کنید؟داور در آن صحنه باید بازیکن نفت مسجدسلیمان را اخراج می کرد.یا در آن صحنه که بازیکن مسجدسلیمان با لگد به سوشا زد انتظار داشتید داور او را اخراج نمی کرد؟شاید کسی فکر می کرد در آن صحنه سوشا در حال تمارض است.من در نشست خبری قبل از بازی گفتم که همیشه چیزهای خوبی از نفت سلیمان در ذهنم بود و افتخار می کنم که در این شهر هستم اما وقتی جو را دیدم ذهنیتم عوض شد. وی افزود:آنچه به چشم دیدم را می
اظهارنظر استقلالی ها پس از شکست مقابل نفت
زاده پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل شاگردان علیرضا منصوریان در جمع خبرنگاران در واکنش به فحاشی هواداران استقلال به علیرضا بیرانوند دروازه بان نفت به خاطر خوشحالی پس از گل او گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم. به هر حال این حق بیرانوند بوده که پس از گل تیمش خوشحالی کند و اگر هواداران ما به او توهین کرده اند من از طرف آن ها از بیرانوند عذرخواهی می کنم. مدافع استقلال درباره ضربه پنالتی که
زرینچه: راه قهرمانی سخت شد
کنیم و یا اینکه آرش از فرصت گلش بهتر استفاده می کرد، قطعا الان نتیجه دیگری به دست آمده بود. واقعیت این است که ما برای بردن انگیزه داشتیم اما گاهی هر چقدر تلاش می کنی نمی شود. به غیر از پنالتی نفت هم فرصت خیلی زیادی نداشت اما در کل باید به نفت تبریک بگوییم و برای استقلال هم در دیدارهای باقیمانده اش امیدوار به کسب نتیجه باشیم. دفاع در بعضی از صحنه ها خوب عمل نکرد زرینچه در پاسخ به
حاشیه دیدار نفت مسجدسلیمان- پرسپولیس/حمله تماشاگران نفت به فغانی/بازیکن نفت مسجدسلیمان غش کرد
هواداران نفت مسجدسلیمان به شدت علیه علیرضا فغانی شعار سر دادند. به گزارش کاپ، حاشیه های دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس به شرح زیر است: *بین دو نیمه نژادفلاح با خبرنگاران مسجدسلیمانی گفت و گو کرد. *در صحنه اخراج رسلان ولزدینوف، طرفداران تیم نفت مسجدسلیمان نسبت به این تصمیم داور به شدت معترض شدند و در ادامه شروع به فحاشی به داور کردند. *حمید درخشان در
دروازه بان تیم فوتبال نفت گفت: در جریان مسابقه سعی می کنم به بازیکنانی تذکر دهم که هم سن و سال من هستند.
: یحیی گل محمدی با من صحبت کرده بود که بازی حساسی است. خدا را شکر که روز گذشته هم به جز گلی که دریافت کردیم در مجموع 90 دقیقه عملکرد خوبی داشتم و بدون اشتباه ظاهر شدم. 2- 3 موقعیت صددرصد گل از فولاد گرفتم و حالا باید ببینیم استقلال مقابل ملوان چه نتیجه ای می گیرد. وی در مورد اینکه در برخی صحنه ها به عملکرد خط دفاعی نفت معترض بوده گفت: من کوچک همه بازیکنان هستم. با توجه به صحبت هایی که گل
نریمان جهان: رقبای ما قطعاً دچار لغزش می شوند و قهرمان خواهیم شد
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، سامان نریمان جهان پس از پیروزی 3 بر صفر تراکتورسازی مقابل راه آهن در خصوص این دیدار اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز حساس خارج از خانه را به دست آوریم و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم. وی در مورد اینکه در برخی صحنه ها تکروی او مانع از گل شدن توپ و در پی آن ناراحتی سرمربی بوده، تأکید کرد: متأسفانه برخی توپ ها گل