پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۰۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۶

ویلیام برنز: دیگر نمی شود غنی سازی ایران را برچید

قائم مقام پیشین وزارت خارجه آمریکا، گفت: ایران در طول 10 سال گذشته دانش فن آوری هسته ای را به دست آورده و این چیزی نیست که بشود آن را بمباران کرد. ویلیام برنز، قائم مقام پیشین وزارت خارجه آمریکا که در واقع همان کسی بود که نخستین مذاکرات دوجانبه و مخفیانه ایران و آمریکا در عمان را رهبری کرد به پایگاه خبری پالیتیکو، گفت: دیگر نمی شود غنی سازی اورانیوم ایران را برچید به این دلیل که هم اکنون ایران دانش این امر را به دست آورده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)