پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۵۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۹

اوباما با اولاند درباره مذاکرات هسته ای ایران گفت وگو کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا با فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه درباره مذاکرات هسته ای ایران گفت وگو کرد. پیش از این رسانه ها از برخی اختلافات بین آمریکا و فرانسه در مسئله رفع تحریم ها خبر داده بودند. روزنامه انگلیسی گاردین از قول منابع دیپلماتیک گزارش داد در حالی که آمریکایی ها به دنبال لغو مرحله ای تحریم ها ایران هستند، فرانسوی ها کاهش دکوری این اقدامات تنبیهی را مطالبه می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)