دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۲۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۷:۴۹

سد مروک دورود، بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار دورود گفت: سد مروک 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این جلسه به منظور هماهنگی برای ایجاد مقدمات افتتاح این پروژه مهم زیر بنائی برگزارشده است و انشاء الله سد مروک در بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد. ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)