علت تعویض رامین رضاییان در دربی مشخص شد
سایر منابع:
سایر خبرها
حسرت ستاره استقلال: کاش در دربی 4 تا گل می زدیم!
خوشبختانه با کار تیمی و تاکتیکی موفق که از عقب زمین شروع کردیم و تا جلو ادامه داشت و با سماجت تا لحظه آخر ادامه دادیم به پنالتی رسیده و در لحظات آخر مزد برتری همه جانبه مان را گرفتیم. تو یکی از گلزنان دربی در چند بازی حساس بوده ای و یکی دو موقعیت هم داشتی که گل نزدی! بله این بار مقابل استقلال بدشانس بودم و دوبار هم شانس گلزنی داشتم که یک بار ضربه سرم را حسینی از روی خط دروازه بیرون
بوکاجونیورز در بحران؛ شکست تلخ مقابل ریورپلاته
مهاجم بوکاجونیور منجر به بیرون آمدن کارت زرد از جیب داور شد تا یک رکورد جالب توجه در تاریخ این دیدار ثبت شود. در بیستمین دقیقه بازی و روی ریباند شوت کولیدیو مهاجم ریور که با واکنش سرخیو رومروی کهنه کار همراه بود، مانوئل لانزینی در مقابل دروازه خالی گل نخست ریورپلاته را به ثمر رساند و حساب کار 1-0 به سود میهمان شد. هشت دقیقه بعد از این گل، بار دیگر فاکاندو کولیدیو این بار در
فنونی زاده: استقلالی ها خدا را شکر کنند که ارونوف نبود/ باید باخت به الاهلی را جبران کنیم
بگیرد! وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا جای خالی اوستون ارونوف در ترکیب پرسپولیس احساس می شد، اضافه کرد: استقلالی ها باید خدا را شکر کنند که ارونوف در ترکیب پرسپولیس قرار نداشت، چون اوضاع دفاعی استقلال نابسامان بود. شک ندارم اگر این بازیکن ازبکستانی در ترکیب تیم قرار داشت استقلال قطعا بالای چهار گل دریافت می کرد. امیدوارم ارونوف برای بازی بعدی در لیگ نخبگان آماده شود و در اختیار تیم قرار
شاهین بیانی: از خارجی های استقلال خوب بازی گرفته نمی شود
روی آن تاکید کرد : دربی را چطور دیدید؟ واقعا بازی خوبی نبود که بخواهیم زیاد به آن بپردازیم. هرچند که روز بد استقلال بود اما تیمی که در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی گل می خورد یعنی امکان برنده شدن این تیم در این دربی وجود داشت. با این حال یک سوال برای ما به وجود آمده است؟ چه سوالی؟ اینکه چرا بازیکنان استقلال در این مسابقه در شرایط خوبی قرار نداشتند و اصلا
پالمر - پوکر: هواداران چلسی جمله می سازند
به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار جذاب چلسی و برایتون از بازی های مهم هفته ششم لیگ برتر انگلیس با برتری پرگل 4-2 شاگردان انزو مارسکا به پایان رسید. ستاره چهل و پنج دقیقه نخست این دیدار کسی نبود جز کول پالمر که با هت تریک 10 دقیقه ای خود، کامبک باشکوه آبی های لندن مقابل میهمان سرسخت شان را رقم زد. درحالی که تنها هفت دقیقه از بازی گذشته بود، جورجینیو روتر با پاس کارلوس بالبا
سیم خاردار استقلال رفتنی شد
دیر اتفاق افتاد. اکثر بازیکنان استقلال بد ظاهر شدند. مثلاً سیلوا اصلاً خوب نبود تمام توپ ها را مستقیم دفع می کرد و با این حرکت خط دفاع تیم مقابل را گرم می کرد. چرا نکونام آچمز شد کسی کمکش نکرد ! متاسفانه جواد نکونام کاملا در این بازی محو دربی شده بود و این وظیفه کمک هایش بود که به او کمک کنند اما متاسفانه هیچ کمک مربی کاردانی روی نیمکت نبود که در این شرایط حساس به او کمک کند
رضاییان عمداً پنالتی نداد/ پرسپولیس مستحق برد بود!/ چرا نکونام آچمز شد کسی کمکش نکرد/ تعویض دقیقه 90 به ...
سعید مراغه چیان بازیکن اسبق تیم استقلال که سابقه گلزنی در دربی را نیز در کارنامه فوتبالیش دارد در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار پرسپولیس و استقلال نکاتی را خاطرنشان کرد که در ادامه اظهارات وی را از نظر می گذرانید:
روشن: رامین مغرور شده بود
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : استقلال دربی 104 را به رقیب سنتی اش، پرسپولیس، باخت تا وضعیت این تیم بیش از پیش بحرانی شود. کسب پنج امتیاز از پنج بازی با انجام بازی های ضعیف حوصله هواداران این تیم را سر برد تا در فضای مجازی و تعدادی هم در مقابل ساختمان باشگاه خواهان استعفای نکونام و حتی کادر مدیریتی این تیم شوند. حسن روشن، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، در گفت وگویی
با یک مربی خوب هنوز هم شانس موفقیت داریم/ هیچ کس مزاحم کنعانی نشد؛ حتی گولسیانی! / نکونام نگاه رضاوند را ...
شناسم او شاگرد خودم بوده و هنوز هم گاهی با هم در ارتباط هستیم. این دروازه بان یک فوتبالیست کاملاً روحی روانی و احساسی است. من فکر می کنم او تحت شرایط بدی در حال سپری کردن روزهای فوتبالیش در استقلال است. * او در بازی قبل مقابل نساجی هم اشتباهاتی داشت از جمله پاسی که به روزبه چشمی داد و منجر به اخراج کاپیتان دوم تیمش شد. در بازی با پرسپولیس هم عملکرد بدی نداشت اما مشخص بود که شرایط روحیش خوب
انتقاد اکبرپور از استقلال: آبروریزی است دفاع کنید و ببازید
به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، علیرضا اکبرپور درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: عملکرد بازیکنان در اندازه نام آنها نبود و شکست نتیجه ای نبود که روی آن حساب می کردیم. بازیکنان باید شرایط را درک کنند و این باخت، حاصل کیفیت بسیار پایین آنها بود. اگر کادر فنی بخواهد استقلال اینگونه بازی کند، سال ناموفقی خواهد داشت. این سبک بازی استقلال در لیگ
اگر جواد نکونام همین الان از استقلال برود عروسی اش است!
به زمین مدیران باشگاه بیندازد! اما ساعاتی بعد از استعفای نکونام، مدیران باشگاه استقلال اعلام کردند با استعفای سرمربی تیم شان مخالف هستند و درنهایت روز گذشته پس از کش و قوس های فراوان نکونام در محل تمرین تیم استقلال حاضر شد تا این تیم را برای رویارویی با السد حاضر کند. اتفاقی که موافقان و مخالفان خاص خودش را بین هواداران دارد. در سمت مقابل پرسپولیس که موفق شد با یک گل از سد استقلال بگذرد تمام بحران
قصه نکونام و استقلال به سر رسید/ ساپینتو و استراماچونی حوالی نیمکت آبی ها
به گزارش قدس آنلاین، ترکیب نه چندان دلچسب جواد نکونام در بازی برابر پرسپولیس پلن ایده آلی برای کسب امتیاز کامل این بازی 6 امتیازی نبود به همین علت به محض اینکه بیژن حیدری سوت پایان بازی را به صدا درآورد، تماشاگران ناراضی استقلال خواستار برکناری نکونام از رأس کادرفنی استقلال شدند. هرچند احمد شهریاری و فرشید سمیعی پس از بازی در گفت وگو با خبرنگاران به شکل قاطع از ادامه فعالیت نکونام در
شرح غم دل سوختگان کار سخن نیست
روزنامه گل حامد طالبی - استقلال طبق سنوات گذشته شهرآورد را باخت و هواداران به شدت ناراحت و عصبی از نتیجه به دست آمده. بعد از بازی شهریاری مدیر هلدینگ خلیج فارس مصاحبه ای انجام داد و فرمودند اگر توپ جلالی به تیر نمی خورد و گل می شد شاید ما برنده بازی بودیم. در جواب رئیس باید عرض کرد استقلال چه کاری در این بازی انجام داد و چه تاکتیکی داشت برای ما کارشناسی کنید تا از واقعیت ماجرا بیشتر با
اعتماد به نفس پنالتی زن دربی بعد از برد/ بارها به این صحنه فکر کرده بودم
با مکث زیاد و خطا پنالتی بزنم، تکرار می دهد! این حرف استرس به تو وارد نکرد؟ نه! داور به گلر هم می گوید روی خط حرکت کن وگرنه مهار کنی هم تکرار می دهم. مگر باید گلر استرس بگیرد. البته یک مقدار فکرم مشغول شد اما تصمیم گرفتم مکث خودم را کوتاه کنم و سریع تر ضربه بزنم که حسینی گول خورد و توپ تبدیل به گل شد. خدا را هم شکر می کنم و واقعا از هواداران پرسپولیس هم تشکر می کنم که انرژی مثبت خود را به ما بازیکنان پرسپولیس منتقل کردند و مرا شرمنده کردند. امیدوارم من و همبازیانم باز هم بتوانیم باعث خوشحالی و شادی این عزیزان شویم. لینک کپی شد ...
نورچشمی یحیی به پرسپولیس برگشت
که داریم می بینیم. اصلاً انگار برای بعضی از این افراد هواداران هیچ اهمیتی ندارند. من بلافاصله پس از شکست استقلال یک پیرزن 80 ساله را دیدم که از شدت ناراحتی می لرزید و داشت سکته می کرد. آقایان! آقای مربی و مدیر در استقلال! همه با هم جمع کنید و از این تیم بروید. هر چقدر هواداران عذاب کشیدند وما ناراحت شدیم دیگر بس است. طرفداران استقلال چقدر باید عذاب بکشند؟ انصافاً آیا شما این صحنه ها را
استقلال به السد هم می بازد
/> وی افزود: تقریباً بعد 10 تا 15 دقیقه ابتدایی بازی که استقلال تب و تاب باز کردن دروازه پرسپولیس را داشت یک مرتبه از این شرایط دست کشید و علتش این بود که نتوانست به خواسته اش برسد. افت انگیزه بچه های استقلال باعث شد تا به عادت همیشگی شان برگردند و دفاع کنند. این وضعیت اصلاً در شأن تیم استقلال آن هم در دربی نبود. *خوب شد به پرسپولیس گل نزدیم دروازه بان اسبق تیم استقلال
گاریدو سرمربی پرسپولیس : میلاد، سروش و وحید مامور مهار رضاییان بودند که عالی عمل کردند
هواداران استقلال شب گذشته منتظر درخشش رامین رضاییان در دربی بودند اما این بازیکن نتوانست مقابل پرسپولیس کاری از پیش ببرد. استقلال در تابستان یکی از پرسروصداترین انتقال ها را با آبی پوش کردن رامین رضاییان رقم زد. در روزهایی که پرسپولیس مدافع راست نداشت و در پی جذب بازیکن در این پست بود، رامین جواب تلفن مدیران پرسپولیس را نداد تا به استقلال بپیوندد. تقابل رامین و پرسپولیس در
بهروز سلطانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس : استقلال اصلا در حد و اندازه های نام خودش نبود، ضعیف ترین ...
ولی شانس آوردند که اورونوف در زمین نبود. حتی با همین نفرات اگر بازیکنان پرسپولیس بهتر کار می کردند راحت دو سه گل دیگر می زدیم. باعث تاسف است که استقلال به این خوبی چرا باید اینقدر بد بازی کند؟ این تیم هیچ هدفی نداشت و اگر بازی به اندازه دو 90 دقیقه دیگر هم ادامه داشت باز هم نمی توانست گل بزند. سلطانی که خودش 8 سال متوالی دروازه بان سرخپوشان بود و دربی های مختلفی را تجربه کرده، عملکرد
روزهای پرتلاطم استقلال پس از دربی؛ این تیم با آرامش غریبه است!
گل دریافت کرد. این مقایسه نشان می دهد که استقلال اصلا شرایط خوبی ندارد و آبی ها نسبت به فصل گذشته افت چشمگیری داشته اند. تجمع هواداران پس از شکست در دربی هواداران استقلال که از مدت ها قبل منتقد وضعیت تیم شان بودند، پس از شکست در دربی دوباره مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند و خواستار تغییرات شدند. آن ها پس از باخت مقابل استقلال خوزستان هم تجمع کرده بودند ولی این بار تعداد
امیرحسین اصلانیان : پرسپولیس در روزی به این برد دست یافت که حال استقلال اصلا خوب نبود
تصریح کرد: تنها موقعیت استقلال همان صحنه ای بود که روی خروج اشتباه الکسیس گندوز، توپ به ابوالفضل جلالی رسید و شوت این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد و کم بودن موقعیت گل استقلال نشان می دهد که حق پرسپولیس کسب 3 امتیاز بازی بود. پرسپولیس در روزی به این پیروزی دست یافت که حال استقلال اصلا خوب نبود و در ادامه فصل نیز این 3 امتیاز کمک زیادی به پرسپولیس خواهد کرد. پیشکسوت پرسپولیس
خدابنده لو: استقلال دفاعی بود و برنامه نداشت
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد خدابنده لو پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت: خداراشکر می کنم که برنده بازی شدیم واقعا مستحق برد بودیم و باید زودتر از این ها گل می زدیم ولی همان که توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم خوشحالم هستیم. به تمامی هواداران تبریک می گویم و باید در آسیا هم بهترین نتیجه را کسب کنیم. وی افزود: طبیعتا یاسین سلمانی در خصوص
رامین رضاییان، از عرش تا فرش/ نکونام به مقصر شکست حتی فرصت برای جبران هم نداد!
بلامنازع استقلال بود. استقلال تا قبل دربی در 4 بازی لیگ 6 گل زدکه سه تای آنها یعنی 50 درصد گل ها سهم رامین بود و یک گل دیگر را هم ساخت که با همان گل استقلال به تنها برد خود در این فصل برابر شمس آذر رسید. رامین در اولین بازی لیگ نخبگان برابر الغرافه نیز ستاره میدان بود. او یک گل زد و یک گل ساخت تا استقلال به برتری قاطع 3-0 برسد. با این کارنامه همه منتظر درخشش او در دربی مقابل تیم سابقش
انتقاد تند بازیکن سابق استقلال از مربیان و کادر مدیریتی باشگاه پس از ناکامی این تیم مقابل پرسپولیس
زمین بهتر بود و نیمکت بهتری هم داشت. استقلال با نکونام و سمیعی به جایی نمی رسد. کسی که نتواند فشارها را تحمل کرده و مدیریت درستی چه در تیم و چه در باشگاه نداشته باشد، به جایی نمی رسد. - اگر حسین حسینی درون دروازه ما نبود گل های بیشتری می خوردیم.
سمیعی: با نکونام اختلاف نظر داریم اما...
به گزارش خبرگزاری ایپنا ،فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال بعد از شکست استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 104 در واکنش به جمله خبرنگار که وی را در کانون حاشیه دانست، گفت: نه عزیزم! من در هیچ کانونی نبودم! من صحبتی نکردم. وی در مورد آخر وضعیت همکاری داود حقدوست با باشگاه استقلال، عنوان کرد: باشگاه 7- 8 مشاور دارد. هر سال 15 – 20 مشاور داشته امسال هم دارد. الان این مسائل اصلاً ربطی به بازی ندارد
دلایلی برای پیروزی پرسپولیس در دربی؛ از بازی شجاعانه تا تعویض های متفاوت
شفقنا- پیروزی سرخ پوشان در دربی بزرگ پایتخت تصادفی نبود و از یک طرف بازی شجاعانه شاگردان گاریدو و از طرف دیگر هم ترس استقلالی ها باعث شد تا آنها سه امتیاز ارزشمند این بازی را به دست آورند. به گزارش شفقنا ورزشی، در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته ششم رقابت های لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و استقلال به مصاف هم رفتند. این بازی که به میزبانی اراک برگزار شد در نهایت با یک گل به سود