سیم خاردار استقلال رفتنی شد
سایر منابع:
سایر خبرها
ای کاش در نقل و انتقالات یک مدیر برای باشگاه می خریدیم/ این سطح از فوتبال در شأن استقلال نیست/ تیمی که ...
استقلال در یکی از مهمترین مسابقات نیم فصل اول که اصطلاحاً 6 امتیازی بود هر 6 امتیاز را از دست داد و با اعطای سه امتیاز به رقیب همیشگی اش خودش را 3 امتیاز از پرسپولیس عقب انداخت. چه اتفاقی افتاده که نکونام تا این اندازه در ارائه دستورات درست تاکتیکی به مشکل برخورده است؟ متاسفانه نداشتن تمرکز و نبود مدیریت درست در باشگاه همه چیز را به هم ریخته است. وقتی مشاور ارشد مدیرعامل باشگاه سه
نکونام استقلالی ها را غافلگیر کرد
نیست اما نگاهی به روال اتفاقات انجام شده در طول روزهای گذشته - بعد از دیدار مقابل پرسپولیس - مشخص می کند اهدافی در این زمینه وجود دارد که قطعاً در دیدار امشب استقلال مقابل السد قطر بیشتر در رابطه با آن می توان روشنگری کرد. ناگفته نماند؛ حسین حسینی و رامین رضاییان در همه مسابقات استقلال در رقابت های لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا از ابتدا در ترکیب تیم حضور داشته و کامل برای استقلال به میدان
رامین رضاییان در چه تیمی است| بیوگرافی بازیکن خوب رامین رضاییان/توجه را از رامین بدزدیم
. رضاییان در هفته های ابتدایی لیگ نمایش های خوبی داشت و بسیاری از هواداران استقلال اعتقاد داشتند او باید به تیم ملی دعوت شود اما اشتباه منجر به پنالتی وی حداقل برای زمان کوتاهی باعث شد تا سرمربی تیم ملی بابت عدم دعوت وی به تیم ملی بهانه داشته باشد و تا حدی از زیر فشار خارج شود. گفتنی است رضاییان در جام ملت های آسیا در ترکیب تیم ملی بود اما پس از پایان بازی ها دیگر جایی در تیم ملی زیر نظر
نکونام باید بماند و قولش را عملی کند
موضوع را گفتم. یک مشاور فقط می تواند نظر بدهد، نه اینکه نشست خبری برگزار کند. آدم های کوچک نباید وارد باشگاه شوند. ما در گذشته مدیران کوچک هم داشتیم. متاسفانه در گذشته ابتدا مدیر انتخاب می شد و سپس هیات مدیره را انتخاب می کردند. استقلال بزرگ است و باید آدم های بزرگ هم در این باشگاه حضور داشته باشند. اکثر مشاوران استقلال، پرسپولیسی هستند جباری در پایان گفت: دور و بر استقلال شلوغ است و کسانی که مشاوره می دهند متاسفانه اکثرا پرسپولیسی هستند. بیشتر آن هایی که در حال حاضر در باشگاه حضور دارند، به دنبال پست و منافع هستند. این مسائل باید جمع شود تا استقلال به آرامش برسد. ...
شکوری: نکونام با استقلال ادامه ندهد بهتر است؛ دیگر حرمت ها شکسته شده...
خوب نبود، البته ما در تمرینات نیستم و این بد بودن می تواند هزار دلیل داشته باشد. شرایط از بعد فنی اصلا مناسب نبود و به نظر تمرکز تیم روی این بازی نبود. این یک واقعیت است که هوادار در هر شرایطی از استقلال برد می خواهد.
منصور رشیدی: استقلال را با این سبک و سیاق، قبول ندارم !
نیمه دوم بریده بود و سرش هم شکست و دیدید که در دقایق آخر جایگزین آن مرادمند بود. واقعا انقدر اعصاب من خرد شده بود که به بازی توجه زیادی نداشتم . هواداران استقلال معتقدند با این سبک بازی تیم محبوب شان در دربی تحقیر شد . صددرصد اگر خوب بازی می کردیم و با 10 گل هم می باختیم، مشکلی نبود. در این بازی علت بد بودن ما به بحث روحی و روانی کادرفنی و بازیکنان بر می گردد که آرامش نداشتند
چیزی که می سوزد قلب من است...
روم برای دیدن روز های بهتر نیست برای ندیدن روز هایی است که شاید از این هم بدتر باشند *** منم آن که پشت تمام پنجره ها به انتظار ایستاده است و آن که در تمام تلفن های زنگ نخورده ماه هاست با تو سخن می گوید قبول اما-... کاشکی یک بار در میان راه با تو رو به رو شوم و با این دیدار آرام بگیرم من دیگر - بی خیال شنیدن نامم در
گلایه های یک بازیکن استقلال: پرسپولیس خوب نبود، تاکتیک ما غلط بود
بیلد آپ وجود نداشت و خود بازیکنان هم از این موضوع ناراحت بودند. با توجه به سبک بازی استقلال در شهرآورد پایتخت که متکی بر توپ های بلند بوده، به نظر می رسد گلایه های این بازیکن و برخی هم تیمی هایش که نامشان به رسم امانت نزد ما محفوظ است، بیراه نباشد. با این حال اگر این دلخوری ادامه دار باشد، قطعا استقلال در بازی آینده هم دچار مشکل می شود و بازیکنان و سرمربی دچار چالش بزرگی خواهند شد که حل کردن آن به همین راحتی نخواهد بود.
استقلال در حد یک تیم محلی بازی کرد/ از ناهار تیم نکونام مشخص بود شام شان چیست/ پرسپولیس چپ و راست ما را ...
رضا رجبی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط استقلال در دیدار دربی مقابل پرسپولیس و اتفاقات حاشیه ای این تیم صحبت هایی انجام داد که بخش هایی از آن را در ادامه از نظر می گذرانید.
پیشکسوتان گفتند به پرسپولیس نرو/ به من نه بنز دادند نه پورشه/ بازیکنان برای علی دایی از جان مایه می ...
بدون تردید پیام صادقیان یکی از استعدادهای فوق العاده فوتبال ایران بود که متاسفانه قدر خود را ندانست. صادقیان 8 مهر سال 1392 مصاحبه ای اختصاصی با خبرورزشی انجام داد که بد نیست حالا خلاصه حرف های این بازیکن اسبق پرسپولیس را دوباره مرور کنیم:
سپید و سیاه دربی
به نظر می رسد که اتفاقا نکونام ترجیح می دهد موجودی کمتری داشته باشد، فقط با آنها دفاع کند و بعد با استناد به همان دارایی لاغر، مشغول توجیه عملکرد فنی اش باشد! در هر صورت جواد بعد از این باخت زیر شدیدترین فشارها قرار گرفت، استعفا هم داد، اما به دلیل نزدیکی بازی با السد، این استعفا فعلا پذیرفته نشده است . از پرتاب سنگ تا قلدری بوقچی ها طبق معمول پرتاب بطری و سنگ داشتیم که خیلی
حمایت سرمربی چلسی از ستاره خود: همه ما اشتباه می کنیم
به گزارش خبرگزاری برنا، چلسی در ادامه رقابت های جام اتحادیه انگلیس در خانه میزبان بارو بود. مدافع آبی ها بن چیلول که در رقابت های پیش فصل نیز وضعیت مطلوبی نداشت و در آستانه جدایی از چلسی بود پس از مدت ها در این بازی به میدان رفت. چیلول این بازی را از روی نیمکت آغاز کرد، اما در بین دو نیمه به جای مالو گوستو وارد زمین شد و عملکرد درخشانی از خود نشان داد. چلسی این بازی را با نتیجه پرگل 5
کنعانی زادگان؛ از استقلالی تا اسطوره پرسپولیس
احترام بذارید . محمدحسین کنعانی زادگان مصداق بارز این جمله است و اکنون با تقویت ضعف های خود تبدیل به یک مدافع کم نظیر شده است. محمدحسین پس از داستان های مختلفی که پشت سر گذاشت، حالا اعتماد به نفس بالایی دارد و یکی از ارکان مهم موفقیت پرسپولیس در فصل جدید محسوب می شود. کنعانی زادگان هر روز بیش از پیش ثابت می کند که چه ذهنیت قوی ای دارد و می تواند به نحو احسن اهداف خود را پیش
پیشکسوت استقلال: قهر و صلح به درد نمی خورد، استقلال محل بچه بازی نیست!
طرفداری | منصور رشیدی به اتفاقات اخیر پیرامون آبی ها واکنش نشان داد. منصور رشیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس، درخصوص شکست استقلال در دربی و موج حواشی که پس از این مسابقه برای آبی هیا تهران به وجود آمد، اظهار داشت: بازی قشنگ و زیبایی نبود که تماشاگران و هواداران به وجد بیایند. استقلال خوب بازی نکرد. اگر زیبا بازی می کرد و موقعیت سازی داشت و می باخت مشکلی نبود. پرسپولیس هم همین طور
با یک مربی خوب هنوز هم شانس موفقیت داریم/ هیچ کس مزاحم کنعانی نشد؛ حتی گولسیانی! / نکونام نگاه رضاوند را ...
شناسم او شاگرد خودم بوده و هنوز هم گاهی با هم در ارتباط هستیم. این دروازه بان یک فوتبالیست کاملاً روحی روانی و احساسی است. من فکر می کنم او تحت شرایط بدی در حال سپری کردن روزهای فوتبالیش در استقلال است. * او در بازی قبل مقابل نساجی هم اشتباهاتی داشت از جمله پاسی که به روزبه چشمی داد و منجر به اخراج کاپیتان دوم تیمش شد. در بازی با پرسپولیس هم عملکرد بدی نداشت اما مشخص بود که شرایط روحیش خوب
روشن: رامین مغرور شده بود
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : استقلال دربی 104 را به رقیب سنتی اش، پرسپولیس، باخت تا وضعیت این تیم بیش از پیش بحرانی شود. کسب پنج امتیاز از پنج بازی با انجام بازی های ضعیف حوصله هواداران این تیم را سر برد تا در فضای مجازی و تعدادی هم در مقابل ساختمان باشگاه خواهان استعفای نکونام و حتی کادر مدیریتی این تیم شوند. حسن روشن، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، در گفت وگویی
فکر نمی کنم تعویض رضاییان برای تخریب این بازیکن بود/ غیبت اورونوف تاثیری در برد پرسپولیس نداشت
سعید مراغه چیان بازیکن اسبق تیم استقلال در صحبتی که با خبرورزشی انجام داد، درباره غیبت اورونوف در دیدار دربی صد و چهارم اظهار داشت: غیبت اورونوف برای تیم پرسپولیس تاثیر چندانی نداشت چون این تیم بر اساس نظم تاکتیکی کار می کرد همانطور که در استقلال هم مهرداد محمدی نبود می توان این دو غایب را رو در روی هم قرار داد و نتیجه گرفت که استقلال هم یکی از مهره های تهاجمی اش را نداشت . وی در این
میلاد باقری: قهرمانی ملوان، چرا که نه!
ود داشت. در نیمه اول ما موقعیت های زیادی داشتیم و مستحق برد بودیم و در نیمه دوم هم چندین موقعیت مان تبدیل به گل نشد و یک پنالتی هم از دست دادیم که فدای سر آقای بازگیر. در ادامه بچه های ما به قدری انگیزه داشتند که توانستیم با اجرای نکاتی که آقای زارع گفته بود، در نیمه مربیان خیلی خوب کار کنیم و سه امتیاز را بگیریم. این سه امتیاز در هفته های آینده خیلی به ما کمک خواهد کرد. او در خصوص گلزنی
شاهین بیانی: از خارجی های استقلال خوب بازی گرفته نمی شود
معتقدید هیچ بازیکن استقلال در این مسابقه خوب نبود؟ بله. متاسفانه بازیکنان استقلال در این بازی شرح وظایف خودشان را در دفاع، خط هافبک و حمله به خوبی انجام نداند. به خصوص در خط میانی که بعد از 10 دقیقه بازی کاملا برگشت و در اختیار هافبک های پرسپولیس بود . یعنی دیگر مشکلات در این نتیجه استقلال تاثیر نداشت؟ البته همه در جریان مشکلات استقلال قبل از این بازی بودند و نمی توان
این آینده ترسناک!
روزنامه گل علی حیدری آشتیانی - در روزهایی که زیاد در مورد میانگین سنی بالای تیم ملی صحبت می شود و خیلی ها نگران آینده این فوتبال هستند، بد ندیدیم یک تیم منتخب یازده نفره از استعدادهای زیر 25 سال فوتبال کشورمان تشکیل بدهیم تا شاید نمایی کلی از آینده تیم ملی به دست بیاوریم. البته به طور طبیعی ممکن است اسم برخی ستاره ها را از قلم انداخته باشیم یا اصلا شما سلیقه ما را نپسندید. با این حال، این تیم با سیستم 4-4-2 آرایش شده و راستش این است که اگر این بهترین موجودی ما برای آ
آیا استقلال می توانست در دربی 4 گل بزند؟
قوت استقلال را خیلی خوب شناسایی کرده بودیم. به همین دلیل خیلی خوب بازی را شروع کرده و فرصت های گل زیادی خلق کردیم درحالی که استقلال فقط یک موقعیت داشت که توپ را به تیرک دروازه تیم ما زد اما ما در همان نیمه اول هم می توانستیم با چند گل اختلاف به رختکن برویم. در نیمه دوم چرا از تب و تاب بازی کاسته شد واز فشار بالا و پرس شدید نیمه اول تان خبری نبود. دلیلش افت بدنی نبود؟ نه ما در
رضاییان عمداً پنالتی نداد/ پرسپولیس مستحق برد بود!/ چرا نکونام آچمز شد کسی کمکش نکرد
می شود من معتقدم رامین رضاییان هرگز قصد و عمدی در انجام خطای پنالتی نداشت. فقط تعجب کردم چرا بازیکن حریف را در شرایطی که رو به بیرون محوطه جریمه می رفت متوقف کرد تا مرتکب خطای پنالتی شود. اینکه فکر کنیم نکونام با تعویض رامین رضاییان قصد تخریب او را داشته چندم خوب نیست. فکر می کنم نکونام بعد از گلی که استقلال خورد می خواست روند تیمی اش را عوض کند اما این خیلی دیر اتفاق افتاد. اکثر بازیکنان استقلال
رضاییان عمداً پنالتی نداد/ پرسپولیس مستحق برد بود!/ چرا نکونام آچمز شد کسی کمکش نکرد/ تعویض دقیقه 90 به ...
سعید مراغه چیان بازیکن اسبق تیم استقلال که سابقه گلزنی در دربی را نیز در کارنامه فوتبالیش دارد در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار پرسپولیس و استقلال نکاتی را خاطرنشان کرد که در ادامه اظهارات وی را از نظر می گذرانید:
تنها خبر خوب برای استقلال میان انبوهی از اخبار بد
رافائل سیلوا مدافع استقلال مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار مقابل السد قطر در لیگ نخبگان آسیا ندارد. سیلوا که در دیدار داربی برابر پرسپولیس دچار شکستگی از ناحیه سر شده بود با رفع آسیب دیدگی می تواند استقلال را در ادامه بازی ها همراهی کند. تیم فوتبال استقلال دوشنبه در لیگ نخبگان آسیا در قطر به مصاف السد خواهد رفت.
دوباره در اوج: روزهای رویایی میلاد در سن سیروس!
به گزارش ''ورزش سه''، در اواخر فصل گذشته بود که میلاد باقری کم کم به بازیکن نیمکت نشین برای ملوان تبدیل شد و به نظر می رسید با روزهای خوب خودش فاصله خواهد گرفت. او که در تعطیلات پیش فصل هم در اردوی ملوان حضور نداشت، با تصمیم لحظه آخری مازیار زارع و پس از توافق با مدیران ملوان به این تیم بازگشت. باقری بعد از پشت سر گذاشتن چهار هفته نیمکت نشینی، حالا در دو هفته اخیر به مهره اصلی و البته تاثیرگذار
نقد تند یک پرسپولیسی به عملکرد استقلال در دربی 104
مناسبی داشت. به نظرم عالیشاه یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. در عین حال علیپور چندان خوب نبود. جای سرمربی بودم به جای او از اورونوف استفاده می کردم. علیپور در تمام مدت حضورش در زمین ضعیف کار کرد هر چند امیدوارم به روزهای اوج خودش برسد. مولفه مثبت پرسپولیس این بود که از دروازه بان تا مهاجم همه فعل “بردن” را خواسته بودند و به هدفشان هم رسیدند. ولی در ادامه حسابی از نمایش تیم استقلال انتقاد
زارع: زمین ورزشگاه سیروس قایقران برای بازیکنان سنگین است
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: پیش بینی بازی سختی داشتم و تیم با استقلال خوزستان کیفیتی بود. نتوانستیم موقعیت های زیادی به دست بیاوریم. آنها دفاع می کردند و باید از تک موقعیت استفاده می کردیم. او ادامه داد: زمین خوب نیست و چمن باعث می شد که سرعت بازی کم شود. معمولا در این بازی ها که تیم
اصلانیان: پرسپولیس روان بازی کرد/ مربیان دست از خرافات بردارند
خیلی فشرده بازی می کردند. تنها موقعیت استقلال تیرک دروازه جلالی بود او تصریح کرد: تنها موقعیت استقلال همان صحنه ای بود که روی خروج اشتباه الکسیس گندوز، توپ به ابوالفضل جلالی رسید و شوت این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد و کم بودن موقعیت گل استقلال نشان می دهد که حق پرسپولیس کسب 3 امتیاز بازی بود. پرسپولیس در روزی به این پیروزی دست یافت که حال استقلال اصلا خوب نبود و در
اظهارنظر عجیب مورایس درباره سرمربی استقلال
می شود، در شرایطی که قصد داشت نشست مطبوعاتی را ترک کند، برای دقایقی سرپا درباره موضوع عدم حمایت از باشگاه سپاهان توسط هواداران و پیشکسوتان، قدیمی ها و وابستگان باشگاه صحبت کرد و آن را با موضوع جواد نکونام در استقلال مقایسه کرد که با وجود شکست مقابل پرسپولیس هنوز حامیانی دارد؛ این احساسی است که احتمالا ژوزه آن را در سپاهان لمس نکرده و الا درباره آن صحبت نمی کرد. مورایس که با وجود
مورایس: تراکتور دفاع اتوبوسی داشت
مدافع وسط به مهاجم برسانیم. لیموچی و آریا یوسفی حتی شکاری و دابو موقعیت های زیادی داشتند که امیدوارم در آینده بهتر عمل کنند. وی گفت: محبی، کریمی و انزونزی پاس آخر را خوب می دهند. لیموچی یک به یک ها را خوب برمی دارد و باید بدانیم هر بازیکن قابلیت متفاوتی دارد. بازیکنانی که از تیم های شمس آذر و استقلال آمده اند سیستم متفاوتی را بازی کرده اند و باید با شرایط تیم ما وفق پیدا کنند. این تیم