سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۳۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۱۸

جباری:برهانی،وحید وحنیف مستحق این رفتارنبودند/استقلال بی ستاره شد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فوتبال حرفه ای همین است ولی من از برخوردی که با برهانی، طالب لو و حنیف شد اصلا خوشحال نشدم. علی جباری در گفت و گو با کاپ ، درباره تغییرات این تیم در کادر فنی اظهار داشت:شرایط استقلال را خوب می بینم. کادر فنی در این تیم تغییر کرده که امیدوارم سرانجام خوبی داشته باشد ولی فکر می کنم که این اتفاق نباید رخ می داد چون مظلومی در استقلال بد نتیجه ای کسب نکرده بود که او را برکنار کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)