سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۳۷

خداحافظی با - یاهو مسنجر -

سرویس فناوری جوان ایرانی به نقل از ایتنا؛ بخش وب و اینترنت: جوان ایرانی- مسنجر یاهو هم در دسته نوستالژی های دهه های قبل محسوب می شود! شرکت یاهو به زودی با سامانه قدیمی یاهو مسنجر خداحافظی می کند. به گزارش جوان ایرانی به نقل از مهر، شرکت یاهو اعلام کرد در پنجم ماه آگوست (15 مرداد ماه سال جاری) قرار است اپلیکیشن یاهو مسنجر که دارای عمر بیش از 18 سال است را برای همیشه ساین آف کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)