سایر منابع:
سایر خبرها
شهیدی که از روی انگشترهایش شناسایی شد
کنم. اما به لطف زینب خیلی خوب طاقت آوردم. به خودم می گویم چقدر خوش روزی بود. برخی می گویند پسرت را حلال کردی چون از تو اجازه نگرفت و بی خبر رفت؟ می گویم خوش به سعادتش چقدر خوش روزی بود. چرا حلالش نکنم؟ شهادت مبارکش باشد مگر می توانم بگویم راضی نیستم؟ کاش فرزند دیگری داشتیم مزار پدر در قطعه 26 بهشت زهرا تهران، قرار است مامنی باشد برای روزهای دل تنگی امیرعلی و مادرش. برای روزهای
آرش برهانی: از کنار گذاشتنم تعجب نکردم
بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال در واکنش به قرار گرفتنش در لیست مازاد این تیم برای فصل بعد گفت: در سه سال اخیر فوتبال بازی نکردم و دنبال مقصر هم نیستم اما کنار گذاشتنم فوتبالی نبود. آرش برهانی در خصوص جدایی خود از تیم استقلال و قرار گرفتن در لیست خروجی این تیم گفت: جدایی از استقلال سخت است ولی قبول دارم هر آمدنی رفتنی دارد و این یک اتفاق عادی است. وی در پاسخ به این سوال که
90/ احمدی نژاد مالکیت سرخابی ها را می خواست
جدید همه چیز به بن بست خورد چون احمدی نژاد مالکیت سرخابی ها را می خواست و دوست نداشت این دو باشگاه از زیر پوشش دولت خارج شوند و به طور کل این موضوع را لغو کرد. 90: در دولت جدید چطور؟ در دولت جدید واقعاً این اراده وجود دارد که سرخابی ها واگذار شوند. در واقع دولت می داند این پروسه ای است که دیر یا زود طی می شود و اتفاقی است که از وقوع آن گریزی نیست. خیلی هم تمایل دارند که در همین
شیخ ویسی: سرباز نیستم که در ملوان بازی کنم/ مسئولان نفت سرشان را مانند کبک زیر برف کرده اند
نقل و انتقالات نیم فصل لیگ پانزدهم و جذب چند بازیکن تاثیرگذار می توانستند در لیگ برتر بمانند. آن ها مدام از مشکلات مالی می گفتند حالا چه شده که حاضرند 22 میلیارد برای خرید امتیاز نفت خرج کنند. دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به تاکید مدیرروابط عمومی باشگاه ملوان انزلی مبنی بر این که بازیکنان نفت باید برای ادامه بازی به انزلی بیایند، توضیح داد: خدمت سربازی من در فجرسپاسی به پایان
تیم رویایی که برانکو ساخته است - خریدهای جدید پرسپولیس
مناسب جذب شوند و از کیفیت بالایی برخوردار باشند می توانند این تیم را فاتح اصلی نقل و انتقالات معرفی کند. دروازه بان – برانکو مطمئن شده است با توجه به مشکلاتی که پرسپولیس در فصل گذشته داشته در این فصل آنها دست به خانه تکانی بزرگی زده اند و با سوشا مکانی و دو دروازه بان جوان تیم خود قطع همکاری کرده اند و با علیرضا بیرانوند و الکساندر لوبانف به عنوان دروازه بان اول و رزرو کار
90/ ویسی خودش هم می داند من بازیکن خوبی هستم!
؟ مشخص نیست. من در سپاهان عملکرد خوبی داشتم و چند پیشنهاد دارم که بررسی می کنم و به یک تیم خوب می روم. 90: قبول داری نتایج بد سپاهان باعث شد یک دفعه باشگاه پاکسازی اساسی کند؟ مشکلات زیاد بود و همه چیز دست به دست هم داد تا تیم مثل هر سال نتیجه نگیرد. سپاهان تیم بزرگی است و قطعا با یک سال نتیجه نگرفتن خراب نمی شود. 90: خیلی دوست داری به استقلال برگردی؟ من استقلال را دوست دارم و همه هواداران می دانند یک استقلالی واقعی هستم. من چه در این تیم باشم و چه نباشم برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم. ...
فرکی سکوت 40 روزه خود را شکست
. من برنامه های تیم را تا روز شروع مسابقات به باشگاه داده ام. گفته می شود به دنبال یک دروازه بان برزیلی هستید؟ یکسری مسائل را در ذهن خود داریم اما هنوز هیچ چیز صددرصد و عملی نشده است. ماهر وقت مسئله ای قطعی شود اعلام می کنیم. ما به دنبال گزینه های داخلی و خارجی هم هستیم. تیم ملی و باشگاه ها در فصل آینده چالش بزرگی پیش رو دارند. به نظر شما وضعیت چگونه خواهد شد؟
90/ توفان ویسی در اصفهان!
در تیم بماند وگرنه نظر کادرفنی و باشگاه حفظ کاپیتان بود. در هر حال باشگاه در این مورد دست پیش گرفته تا حداقل از این بابت برنده باشد. سود 10 میلیاردی در مورد دو دروازه بان نیز باید گفت وقتی عبداله ویسی رفت از برزیل گلر شماره یک آورد این بدین معناست که شهاب گردان و رحمان احمدی رفتنی بودند و با اینکه قرارداد هم داشتند اما باید فکر جدایی می شدند. قرار گرفتن هادی عقیلی در لیست
مربیان صبای قم در لیگ شانزدهم معرفی شدند
اکنون برای جذب بازیکنان و مهره های مورد نظر خود برای حضوری موفق در لیگ شانزدهم دست به کار شده است. نماینده فوتبال استان قم هر فصل که به موقع وارد نقل و انتقالات شده و عملکرد بهتری در انتخاب کادر فنی و بازیکنان مورد نظر خود داشته، بین مدعیان لیگ برتر قرار گرفته و امسال با توجه به اقدام به موقع مدیران این باشگاه در انتخاب حامی مالی، معرفی سرمربی و انتخاب کادر فنی و بازیکنان مورد نظر گویا
90/ 16 نکته جالب درباره سرمربی تیم ملی روسیه
کند نه فقط برای هواداران فوتبال بلکه حتی آنهایی که فوتبال را دوست ندارند .او برخلاف کاپلو سرمربی سابق روسیه اردوی تیمش را آزاد و مفرح گذاشته است. 4- هنگامی که 18 ساله بود و به عنوان دروازه بان برای یک تیم دسته سومی بازی می کرد بعد از چند بازی از یک درخت بسیار بلند پایین افتاد چون قصد داشت گربه همسایه را نجات بدهد. 5- وقتی که دختر بچه همسایه گریه کرد و از او خواست گربه اش را
90/ چند خبر کوتاه از نقل و انتقالات تراکتورسازی تبریز
اسکلت تیم حفظ شود محمدرضا اخباری به واسطه این که یک سال دیگر با تراکتور قرار داد دارد در لیگ شانزدهم نیز دروازه بان این تیم خواهد بود. او دیروز درباره نشستی که با سردار آجورلو برگزار کرد گفت: ایشان تماس گرفتند تا به باشگاه بروم. او اولین بازی ملی من را تبریک گفت و من هم برای ایشان آرزوی موفقیت کردم. او درباره پیش بینی خود از شرایط تراکتور در لیگ شانزدهم گفت: باید اسکلت اصلی تیم حفظ شود. اگر
فریاد شیران: دنیا مالی عملکرد مناسبی نداشت
در مزایده باشگاه نفت شده وبا این دزدی خود به مردم و ورزش تهران خیانت کرده است. من نمی دانم چرا شورای شهر تهران با اقد امهای این فرد مقابله نمی کند، باور کنید تمام اعضای فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و اداره ورزش و جوانان تهران با فروش نفت به ملوان مخالف هستند. مربی سابق نفت تهران ادامه داد: قرار است فردا جلسه اضطراری بین دبیر کل فدراسیون فوتبال و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار
فریاد شیران: نفت به انزلی نخواهد رفت
از طریق سیاسی و لابی تیم نفت که یادگار مرحوم دهداری است را می خواهند به انزلی بدهند. الان بازیکنان نفت را می بینید که در خیابان بلاتکلیف هستند. مربی اسبق نفت تصریح کرد: از طرف دیگر علیرضا منصوریان معرفت خود را نشان داده و در غفلت باشگاه دانه دانه بازیکنان نفت را به استقلال می برد. باید تکلیف همه زودتر مشخص شود. از مسئولانی که عنوان کردند نفت باید در تهران بماند تشکر می کنم و احمد
برانکو و چالش های پیش رو در پرسپولیس/با ستاره ها چه می کنید پروفسور؟
/> امسال هم شرایط تقریبا مثل فصل گذشته است.شاید غیر از وحید امیری،سایر بازیکن هایی که تا اینجای کار جذب پرسپولیس شده اند هیچ کدام با نظر برانکو به این تیم نیامده باشند.این اتفاق آنقدر حاشیه داشت که برانکو مجبور شد مصاحبه کند و بگوید که جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات زیر نظر مستقیم او برگزار می شود اما....نمونه اش سید جلال حسینی.او اصلا در لیست خرید برانکو نبود اما اصرار مسئولان باشگاه در نهایت
امیدوارم باشگاه به تعهداتش عمل کند
وانانیوز-حمیدرضا علی عسگر در مصاحبه ای در مورد ماندن یا جدایی اش از سیاه جامگان گفت: فعلا چیزی معلوم نیست و متاسفانه وضعیت سیاه جامگان ناامید کننده است. قرار بود روز گذشته با بازیکنان تسویه حساب کنند ولی این اتفاق رخ نداد. با این وضعیت بعید می دانم کاظمی هم در این تیم بماند. وی خاطرنشان کرد: من تا به امروز مذاکره ای با سیاه جامگان برای فصل بعد انجام نداده ام و فقط با کاظمی صحبت کرده ام. چند پیشنهاد هم دارم ولی تا الان فقط به خاطر کاظمی صبر کرده ام چون دوست دارم دوباره با این مربی کار کنم. امیدوارم باشگاه به تعهداتش عمل کند تا بتوانیم در مورد فصل آینده مذاکره کنیم. ...
وکیل طارمی: مهدی چک سفید پرسپولیس را نگرفت / با قرارداد 850 میلیونی توافق کرده بودیم
قرارداد نبسته ولی قطعاً راهی یک تیم خارجی خواهد شد و در ایران حضور نخواهد داشت. اینکه می گویند علی دایی به طارمی گفته اگر به خارج نرفتی به صبا بیا هم صحت ندارد.اتفاقاً مهدی چندی قبل از خود علی دایی مشورت گرفت و دایی گفت اگر بنای رفتن به اروپا داری همین الان برو چون سن تو بالاتر برود رفتن سخت تر می شود. من دیروز تا نزدیکی های افطار با علی دایی با هم بودیم و چیزی در مورد مهدی نگفت. فقط یک روز قبل از آن
مذاکره پرسپولیس با کلهر برای مدیریت آکادمی سرخپوشان
/> کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، گفت: پرسپولیس امسال بازیکنان خوب و تاثیر گذاری را جذب کرده است. شاید اگر این تیم فصل گذشته در خط دفاع بازیکنی چون سید جلال حسینی را داشت، امروز قهرمان شده بود. وی تصریح کرد: در کنار حسینی، وحید امیری به عنوان یک بازیکن با توانایی استفاده دو پا می تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند. به اعتقاد من حضور علیرضا بیرانوند
احمدزاده: هواداران ملوان از دستم عصبانی هستند
فوتبال بازی می کردند. محمد همرنگ هم که حالا در سپیدرود بازی می کند. * به نظر شما باز هم می توان چنین جوانانی را در فوتبال ملوان کشف و معرفی کرد؟ متاسفانه در چند سال گذشته به علل مختلف به فوتبال پایه ملوان توجه کافی نشده. اما من اطمینان دارم انزلی هنوز سرشار از استعدادهای شناخته نشده است. با برنامه ریزی مناسب می توان آنها را شناخت و به آنان میدان داد. * دیروز هم باشگاه از
ویسی تیم محبوب نصف جهان را شخم زد
تمام آنها می توان به حضور همزمان دو دروازه بان سرشناس تیم یعنی رحمان احمدی و شهاب گردان به عنوان بارزترین نکته اشاره کرد تا ثابت شود ویسی روی خرید برزیلی اش و همچنین سود بردن یک گلر جوان در لیگ شانزدهم حساب باز کرده درست مثل اتفاقی که فصل قبل در استقلال خوزستان عملی کرد. *** دیگر نکته بارز این لیست به قرار گرفتن تمام مدافعان مرکزی سپاهان در لیگ پانزدهم برمی گردد جایی که پادوانی، کرمی
عزتی: نفتی های دارای قرارداد، بیشتر از همه ضرر می کنند
شخص آل اسحاق سبب شده پیشنهادات ما از بین برود. نمی دانم پاکت خریداران باز نشده یا این این که اگر باز شده، شخصی برای تصمیم گیری نیست تا جوابگوی ما باشد؟ عزتی در خصوص صدور برگه فسخ قرارداد برای بازیکنانی چون میلاد زکی پور با وجود سابقه کمی که در باشگاه نفت دارند، اظهار کرد: این موضوع به من ارتباطی ندارد اما پس از این که منصوریان و بیرانوند قرارداد خود را با نفت به صورت یک طرفه فسخ کردند
600میلیون تومان برای یک فصل
به گزارش سایت رسمی روزنامه خبرورزشی؛ دیروز نوشتیم در حالی که دو باشگاه استقلال تهران و صبای قم خواستار جذب عزت ا... پورقاز شده اند اما این بازیکن خوش اخلاق و ملی پوش به خاطر یک قول شفاهی به هر دو پیشنهاد پاسخ منفی داد! دیروز نوشتیم در روزگاری که حرف مرد در فوتبال ایران یکی نیست(!) مردی پیدا شده که سرش برود حرفش نمی رود! دیروز نوشتیم پسر ترکمن با وجود آن که هیچ قرارداد رسمی با استقلال
گرفتاری "متاسف های دلواپس" برای فوتبال ایران
، تحت عنوان پاداش و ... با اهدای خودروهای لوکس ویلا و ملک و حتی آهن، رقم قراردادها را باز هم بالا بردند. در این دور زدن قانون، سهم استقلال و پر سپولیس هم کم نبود. سر و صدای طبل معترضان ولخرجی در فو تبا ل آنقدر بلند بود که کسی متوجه نشد خودشان بخشی از بازار نقل و انتقالات را در اختیارد ارند و با کارهایشان فیتیله چراغ را بالا می برند. کسی از این مساله با خبر نبود تا این که بالا رفتن فیتیله
پنج ساعت گفتگو با اصغر بیچاره
گفتم خلاصه ما بعد از کار با آقایان ابوالقاسم حالت و رضا کریمی و بهبودی و... می رفتیم آنجا. یاد همه شان به خیر چون الان هیچ کدام شان نیستند. فقط من هستم. آقای خطیبی در آن دوره در پته آقای بهبودی که آن موقع موهایش مثل الان من سفید بود، دو تومان یا سه تومان می نوشت که دم در همان موقع نقد پول را می دادند. -برنامه تان در مورد چه بود؟ طنز بود. -پس از آن زمان معروف و
شوکی دوباره به باشگاه پرسپولیس/تفاهم پنهانی مدافع سرخ پوشان با منصوریان
همراه آقای امام وردی به سازمان لیگ رفتم متوجه شدم قراردادی با باشگاه پر سپولیس ندارم. بنا بر این در حال حاضر من بازیکن آزاد محسوب می شوم و به پیشنهاداتم فکر می کنم. او افزود: فکر می کنم من بمب نقل و انتقالات باشم، الان چند باشگاه از جمله استقلال با مدیر برنامه هایم صحبت کرده اند که فکر می کنم صحبت باشگاه استقلال جدی است. البته از چند باشگاه خارجی از جمله کشور قطر، چین و روسیه هم پیشنهادهایی هم دارم. باید با بزرگان مشورت کنم و سپس درباره آینده ام تصمیم گیری کنم.
ترابی: می خواهم از سایپا لژیونر شوم/ کار با فرکی باعث افتخار است
پدیده فوتبال ایران می گوید قصد دارد از سایپا لژیونر شود. مهدی ترابی، پدیده فصل گذشته لیگ برتر و تیم ملی فوتبال کشور روز گذشته، قرارداد خود را با باشگاه سایپا تمدید کرد تا در فصل آتی همراه این تیم در لیگ برتر حضور یابد. سایت باشگاه سایپا گفت وگویی با این بازیکن خوش آتیه، ترتیب داده که در ادامه می خوانید: * یکی از چهره های خبرساز فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران بودی و تیم های زیادی از
مردم هنوز سراغ جادوی صدا را می گیرند/ در دنیا اول هستیم
و فینال را خیلی ها از دست دادند. حسین حسینخانی: من قصد گلایه ندارم چون می دانم افراد بسیاری زحمت کشیدند تا فینال مسابقه جادوی صدا زمان خوبی پخش شود اما دوستان ما از یک چیز غفلت کردند اینکه اگر ساعت 22:30 جمعه شب را برای این پخش در نظر گرفتند به مردم هم اطلاع دهند. یکی از مسابقاتی که چندی پیش از تلویزیون پخش شد از یک هفته قبل قسمت فینال آن زیرنویس همه برنامه های شبکه 3 بود و اتفاق بدتر
واکنش هیات مدیره استقلال به تجمع اعتراض آمیزهواداران مقابل مجلس
/> عضو هیات مدیره استقلال تاکید کرد: از سویی در نقل و انتقالات باید این را هم مدنظر قرار داد که برخی بازیکنان در انتخاب تیم خود آزاد هستند و نمی توان بازیکنان خوب تیم ها را که قرارداد دارند را به زور گرفت. همان طور که مثلا ما دوست نداریم بازیکنان خوب خود را از دست بدهیم. در صحبتی که با افشارزاده داشتم او هیچ نگرانی از بابت یارگیری نداشت و می گفت به زودی تیم تکمیل می شود. این درست نیست که عده ای
توقع از وزیر تعیین مربی و درگیری با بوقچی ها نیست/ قوانین را بساز
من می توانم اطمینان خاطر بدهم که خودم مالیات هایم را می دهم و می دانم که چقدر مالیات داده ام. حرف های ایبرا را باید در چند بخش در نظر گرفت: بخش اول: برتری این یک واقعیت است که بازیکن بهتر قیمت بالاتر دارد، کما اینکه یک مهندس یا پزشک حاذق تر نیز همینگونه است و درآمد بیشتر و دستمزد بالاتری دارد. البته ممکن است در سیستم دولتی حقوق یک مهندس معمولی با مهندس حاذق برابر باشد
شش ویژگی شعر حمید سبزواری از نگاه شاعر افغانستانی
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمدکاظم کاظمی شاعر و نویسنده افغانستانی در واکنش به خبر درگذشت حمید سبزواری گریزی به فصلی از کتاب ده شاعر انقلاب زده که در آن به ویژگی های شعری این شاعر برجسته انقلاب اسلامی ایران، پرداخته شده است. متن زیر در وب سایت کاظمی منتشر شده است: حسین ممتحنی (حمید) مشهور به حمید سبزواری . متولد 1304 خورشیدی و از پیشگامان شعر انقلاب
صادقی رفت و برگشت
محمد باقر صادقی دروازه بان شهرضایی ذوب آهن از جمع سبزپوشان اصفهانی جدا شد.این گلر 27 ساله فوتبالش را از همین باشگاه ذوب آهن شروع کرد و پس از طی کردن مراحل گوناگون رشد به تیم بزرگسالان راه یافت.صادقی در چند فصل دورانی رویایی را در تیم ذوب آهن پشت سر گذاشت که از جمله می توان به دو نایب قهرمانی در لیگ برتر و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا نام اشاره کرد. در آن زمان منصور ابراهیم زاده سرمربی ذوبی ها بود و این مربی اصفهانی اعتقاد ویژه ای به صادقی داشت.اعتماد ابراهیم زاده به صادقی عاملی شد تا دروازه بان ذوب آهن حضور در تیم های ملی جوانان،امید و بزرگسالان را تجربه کند .اما نقطه عجیب کارنامه این دروازه بان شهرضایی جایی بود که صادقی در چرخشی ناگهانی از جمع ذوبی ها جدا شد و به تیم رقیب همشهری یعنی سپاهان پیوست.صادقی در آن زمان پیرامون دلایل این جدایی و این که چرا از تیم محبوبش جدا شده است بیان داشت: واقعا دوست دارم در تیم محبوب خود ذوب آهن باقی بمانم، اما در سال گذشته سختی های زیادی را کشیدیم و دروغ های زیادی از مسؤولان شنیدیم. باید بگویم که دیگر آرامش لازم را نداشتم.حتی حاضر بودم با نصف قرارداد سپاهان در ذوب آهن بمانم. به هر حال ما هر چه داریم از ذوب آهن داریم . این جابجایی که با تصمیم عجولانه صادقی گرفته شد در پایان برای او زیانبار بود چرا که صادقی یکی از کم فروغ ترین دوران فوتبالش را در جمع زردپوشان اصفهانی پشت سر گذاشت و خودش هم به این موضوع اعتراف کرد: متاسفانه در دو فصلی که در سپاهان حضور داشتم شرایط خوبی را تجربه نکردم و از روزهای خوب خودم دور شده بودم. پس از دو فصل بازی ناموفق ، صادقی دوباره با یک چرخش ناگهانی راهی تهران تا در تیم سایپا مشغول فعالیت شود. او در سال نخست حضورش در جمع نارنجی پوشان تهرانی بازیهای قابل قبولی ارائه کرد اما در سال دوم دچار افت ناگهانی شد و دیگر آن وضعیت خوب فصل اول را نداشت. صادقی ترجیح داد پس از دو فصل بازی در تهران دوباره راهی اصفهان شود و ذوبی ها هم بی میل به استخدام دوباره صادقی نبودند.در آن زمان صادقی با هزاران آرزو از تهران راهی اصفهان شد بلکه با درخشش در تیم ذوب آهن پیراهن تیم ملی را به تن کند.آن زمان یحیی گل محمدی تازه به عنوان سرمربی انتخاب شده بود و اولین خرید لیگ برتری گل محمدی محسوب می شد.از سوی دیگر ذوبی ها پس از صادقی با دروازه بان دیگری به نام رشید مظاهری هم به توافق رسیدند تا لیگ چهاردهم را با 2 دروازه بان آماده شروع کنند.حالا و پس از 2 سال که از پیوستن صادقی و مظاهری به ذوب آهن گذشته است می توان گفت دروازه بان گچسارانی ذوب آهن یعنی مظاهری در برابر هم تیمی شهرضایی خود یعنی صادقی توانسته پیروز شود و حتی خودش را به تیم ملی هم برساند، کاری که صادقی به دنبال انجام آن بود.البته این دروازه بان در مورد دلایل دوری از تیم ملی چنین اظهار نظر می کند متاسفانه من برخی مواقع مصدومیت هایی داشته ام که من را از اهدافم دور کرده است برای مثال زمانی که با سن و سال کم به تیم ملی دعوت شدم رباط صلیبی ام پاره شد و من را از تیم ملی دور کرد. مظاهری جای صادقی را تنگ کرد محمد باقر صادقی در دو فصلی که رقیب مظاهری در ذوب آهن محسوب می شد هرگز نتوانست خودش را از زیر سایه او خارج کند. به عبارت بهتر درخشش مظاهری تا اندازه ای بود که صادقی هیچ فرصت برای عرض اندام پیدا نکرد.در فصل گذشته دروازه بان دوم ذوب آهن تنها 3 بازی 90 دقیقه ای در ترکیب تیمش به میدان رفت . دیدار با استقلال اهواز،سایپا و راه آهن تنها بازیهایی بود که صادقی به عنوان گلر اصلی درون دروازه تیمش قرار گرفت و در 27 بازی دیگر یک نیمکت نشین صرف بود. از سوی دیگر با ادامه حضور مظاهری در ذوب آهن صادقی فهمیده که همچون فصل پیش شاید بیش از چند دیدار فرصت بازی به او نرسید و بر این اساس ترجیح داده تا از جمع سبزپوشان اصفهانی جدا شود.نکته جالب دیگر پیرامون این گلر خوش اندام این که سقف آرزهای او بازی در لیگ های داخلی نیست برای ادامه دروازه بانی خودم اصلا لیگ ایران را سقف مناسبی نمی دانم و دنبال این هستم که بتوانم در لیگ های خارجی دروازه بانی کنم این دیدگاه بلند پروازانه صادقی در جای خود قابل تحسین است اما همه می دانند گلرهای ایرانی در خارج از ایران چندان طرفداری ندارند و فعلا تنها علیرضا حقیقی گلر شماره یک تیم ملی در تیم نه چندان سرشناس ماریتیموی پرتغال آن هم نه به عنوان دروازه بان اصلی مشغول به فعالیت است. از سوی دیگر شاید اگر صادقی در دوران اوج فوتبالش یعنی همان زمان که همراه با تیمش تا فینال جام باشگاههای آسیا پیش رفت می توانست شرایط بازی در خارج از کشور را برای خودش فراهم کند مراحل ترقی را خیلی بهتر طی می کرد اما حالا دیگر کمی برای این کار دیر شده است. ...