سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
آمارد خبر ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۲:۱۳

التیماتوم یوسف نژاد برای کنارگیری مدیران ضعیف مازندران

در حالیکه علی اصغر یوسف نژاد انتقاد خود را از وضعیت مدیریتی استان رسانه ای کرد که بیش از این نیز به مدیران ارشد هشدار داده بود. اما آنچه انتقاد اخیر وی را با گذشته متمایز می کند این است که اینبار وی در قامت عضو هیات رئیسه مجلس این التماتوم را به مسئولین ارشد استان داد. علی اصغر یوسف نژاد در سخنان پیش از خطبه های امروز نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه برکات روزه داری در ماه رمضان برای مومنان نصیب خواهد شد، اظهار داشت: روزه داری باید به تقوا و پرهیزکاری ختم تا مورد رضایت خداوند قرار گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)