دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۰۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۱:۴۷

کشف بیش از 1 تن انواع مواد مخدر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار عزیزالله ملکی گفت: در راستای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با همکاری ماموران انتظامی بندرعباس با توقیف چهار دستگاه خودرو، 400 کیلوگرم حشیش و 382 کیلوگرم تریاک کشف و دو متهم را دستگیر کردند. وی افزود: همچنین با تلاش ماموران انتظامی شهرستان میناب با توقیف یک دستگاه پژو 405 در بازرسی از آن 244 کیلو تریاک کشف و دو متهم دستگیر شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)