دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۰۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
طوفان زرد ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۵

منوچهری: در واتس آپ با سپاهان قرارداد بستم!

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته با اشاره به قرار گرفتن نامش در لیست مازاد این تیم گفت: من با سپاهان قرارداد نداشتم و لیست مازاد معنایی ندارد. به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، امین منوچهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه نامش در لیست مازاد سپاهان دیده می شود، گفت: ابتدا باید بگویم که از بازی در تیم بزرگی مثل سپاهان خوشحالم و خاطرات خوبی از حضور در این تیم در ذهن من باقی ماند. من سعی کردم به این تیم کمک کنم و از آقای باقریان هم تشکر می کنم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)