سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۳۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۳

چوب استقلالی بودنم را می خورم/ از سپاهان طلبکارم!

مهاجم پیشین سپاهان اصفهان با بیان اینکه به خاطر استقلالی بودن از سپاهان جدا شده است، گفت: هواداران سپاهان یکی از عوامل جدایی من از این تیم بودند! امین منوچهری در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار گلایه از اینکه نامش در لیست مازاد سپاهان آورده شده است، گفت: من اصلا با این تیم قراردادی نداشتم که بخواهم در لیست مازاد قرار بگیرم. وی تاکید کرد: قرارداد من با سپاهان به اتمام رسیده بود و خودم هم دیگر مایل نبودم در سپاهان بمانم! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)