سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
طوفان زرد ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۹

موسی اف:من قرارداد ندارم که در لیست مازاد باشم

به گزارش طوفان زرد و به نقل از افکارنیوز، فوضیل موسی اف درباره حضورش در لیست مازاد سپاهان گفت: من قراردادی با سپاهان نداشتم و این، یک موضوع خنده دار است. وی ادامه داد: قرارداد ما با سپاهان تمام شده بود و دیگر نمی خواستم با این تیم همکاری کنم. الان هم هنوز وضعیتم برای فصل آینده مشخص نیست و باید صبر کرد. هرچند که چند پیشنهاد از ایران دارم که هر زمان قطعی شد آن را اعلام خواهم کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)