دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۳۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۲۰:۲۴

67 مبلغ ویژه ماه مبارک رمضان به مهدی شهر اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان ، حجت الاسلام مصطفی تقوی با اشاره به اعزام مبلغ و برپایی نماز جماعت در مساجد شهرستان مهدی شهر افزود: نماز جماعت در 52 مسجد شهرستان در هر سه نوبت صبح، ظهر و مغرب طی ایام ماه رمضان اقامه می شود. وی با اشاره به اعزام 67 مبلغ ویژه ماه مبارک رمضان به شهرستان مهدی شهر، 45 نفر از این تعداد را مرد و 22 نفر زن ذکر کرد و گفت: از این تعداد 18 نفر اعزامی از قم و 49 نفر نیز بومی بودند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)