سایر منابع:
سایر خبرها
ابراهیمی رسما به تراکتورسازی پیوست
به گزارش خبرگزاری"دی اسپورت":مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بار دیگر به تیم سابق خود بازگشت. محمد ابراهیمی که مورد توجه باشگاه تراکتورسازی تبریز قرار گرفته بود، پس از چند جلسه مذاکره، با این تیم به توافق رسید و با قراردادی دو ساله به این تیم پیوست. ابراهیمی سال گذشته در تیم گسترش فولاد تبریز حضور داشت و پس از دو سال جدایی از تراکتورسازی بار دیگر به تیم سابق خود بازگشت. منبع:تسنیم
مهاجم گسترش فولاد به تراکتور پیوست +عکس
به گزارش مشرق، محمد ابراهیمی که مورد توجه باشگاه تراکتورسازی تبریز قرار گرفته بود، پس از چند جلسه مذاکره، با این تیم به توافق رسید و با قراردادی دو ساله به این تیم پیوست. ابراهیمی سال گذشته در تیم گسترش فولاد تبریز حضور داشت و پس از دو سال جدایی از تراکتورسازی بار دیگر به تیم سابق خود بازگشت.
فولاد خوزستان چاگو را یک ساله می خواهد
خوزستان اسپورت- باشگاه فولاد خوزستان منتظر پاسخ نهایی هافبک کامرونی فصل گذشته این تیم است. به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه فولاد خوزستان با پایان مدت قرارداد ماتیاس چاگو هافبک 33 ساله اهل کشور کامرون، پیشنهاد تمدید قرارداد را به مدت یک سال و افزایش مبلغ نسبت به قرارداد سال گذشته، به این بازیکن ارائه کرده است. در همین راستا، ماتیاس چاگو به باشگاه فولاد اعلام کرده موافق ادامه
محمد ابراهیمی به جمع سرخ پوشان بازگشت
سرخ پوشان فوتبال تبریز در ادامه فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات امروز محمد ابراهیمی بازیکن سابق خود را جذب کردند. به گزارش تبریزمن، این بازیکن پس از توافق با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه قراردادی به مدت 2 فصل با تراکتورسازان امضا کرد تا بار دیگر به تیم محبوب خود بازگردد. مهاجم سابق تراکتورسازان که در بین هواداران به “محمد F14 ” معروف است سال گذشته در تیم گسترش فولاد تبریز حضور داشت و بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشت.
بازگشت اف 14 به آشیانه/ ابراهیمی رسماً تراکتوری شد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آناج ، محمد ابراهیمی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پس از حرف و حدیث های فراوان امروز با مسوولان باشگاه تراکتورسازی به توافق رسیده و قرارداد خود را با این تیم امضا کرد. این بازیکن که در بازگشت مجدد تراکتورسازی به لیگ برتر به جمع سرخ پوشان تبریز ملحق شده و در نیم فصل لیگ چهاردهم و با معاوضه با بایرامی راهی گسترش فولاد شده بود
F14 سرانجام تراکتورسازی شد
محمد ابراهیمی با تراکتورسازی سرانجام قرارداد دوساله امضا کرد. این بازیکن پیش از این هم پیراهن تراکتورسازی را بر تن کرده بود.
ابراهیمی و بنگر سوار تراکتور شدند + عکس
/> محمد ابراهیمی که سابقه سال ها حضور در تراکتورسازی را دارد و در دو فصل گذشته به دلایلی از این تیم جدا شده و به گسترش فولاد پیوسته بود، دوباره به این تیم بازگشت. ابراهیمی با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به توافق رسید و قرارداد دوساله ای را امضا کرد. ابراهیمی از تیم استقلال تهران نیز پیشنهاد همکاری دریافت کرده بود اما به خاطر علاقه اش به تراکتورسازی ترجیح داد بار دیگر
محمد ابراهیمی به تراکتورسازی بازگشت
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی، این بازیکن پس از توافق با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه قراردادی به مدت دو فصل با تراکتورسازان امضا کرد تا بار دیگر به تیم محبوب خود بازگردد. ابراهیمی 32 ساله از سال 1388 تا 1393 عضو تیم تراکتورسازی بود که با حضور تونی اولیویرا به عنوان سرمربی تراکتورسازی در فصل گذشته از این تیم کنار گذاشته شد. این مهاجم ریزنقش و تکنیکی فصل گذشته در
ابراهیمی به صورت رسمی به تراکتورسازی پیوست + عکس
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، محمد ابراهیمی که مورد توجه باشگاه تراکتورسازی تبریز قرار گرفته بود، پس از چند جلسه مذاکره، با این تیم به توافق رسید و با قراردادی دو ساله به این تیم پیوست. ابراهیمی سال گذشته در تیم گسترش فولاد تبریز حضور داشت و پس از دو سال جدایی از تراکتورسازی بار دیگر به تیم سابق خود بازگشت. انتهای پیام/
ابراهیمی در دو راهی استقلال و تراکتورسازی
به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"،محمد ابراهیمی پس از چهار و نیم فصل حضور در تراکتورسازی، در نقل و انتقالات زمستانی لیگ چهاردهم به گسترش فولاد تبریز پیوست و تا پایان مسابقات آن فصل تنها دو گل زد و نتوانست مطابق انتظار ظاهر شود. اما فصل گذشته برای ابراهیمی متفاوت تر از همیشه رقم خورد و او را دوباره بر سر زبان ها انداخت چراکه موفق شد با زدن 10 گل و 6 پاس گل نقش مهمی در نتایج گسترش فولاد ایفا
ابراهیمی رسما به تراکتورسازی پیوست
خبرگزاری تسنیم: محمد ابراهیمی که مورد توجه باشگاه تراکتورسازی تبریز قرار گرفته بود، پس از چند جلسه مذاکره، با این تیم به توافق رسید و با قراردادی دو ساله به این تیم پیوست. ابراهیمی سال گذشته در تیم گسترش فولاد تبریز حضور داشت و پس از دو سال جدایی از تراکتورسازی بار دیگر به تیم سابق خود بازگشت.
از بازگشت به ایران استقبال می کنم
به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، لئوناردو پیمنتا هافبک تیم گسترش فولاد تبریز که پس از اتمام لیگ برتر پانزدهم ایران را به مقصد کشورش برزیل ترک کرد در گفت و گو با خبرنگار طرفداری اظهار داشت: در حال حاضر در کشورم حضور دارم و تمرینات انفرادی خودم را دنبال می کنم. وی در مورد فصل گذشته و عملکرد خود در گسترش فولاد گفت: فصل بسیار خوبی بود و من از نیم فصل دوم که در جمع
ادینیو به تراکتورسازی برگشت
/> ادینیو در هفته های اخیر پیشنهاداتی از تیم های ایرانی داشت و تراکتورسازی نیز به شدت دنبال بازگشت او بود که امشب این اتفاق افتاد و مهاجم محبوب تبریزی ها پس از توافق با سردار آجرلو با عقد قراردادی یکساله به تراکتورسازی پیوست. تراکتورسازی شب گذشته موفق شد محمد ابراهیمی مهاجم گلزن فصل گذشته گسترش فولاد را پس از دو فصل دوباره به تیم خود بازگرداند و حالا با جذب ادینیو انتظار می رود خط حمله
هافبک گسترش بی اطلاع به اتریش رفت!
به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، سامان نریمان جهان که پس از عدم توافق با ماشین سازی به گسترش فولاد برگشت و در تمرینات این تیم نیز شرکت کرد، بدون هماهنگی با مسئولان این تیم به اتریش سفر کرد. نریمان جهان برای حضور در تست یک تیم اتریشی شنبه شب به این کشور سفر کرد. مسئولان گسترش فولاد بابت ترک ایران بدون هماهنگی توسط هافبک خود دلخور هستند و قصد دارند در بازگشت به ایران با او برخورد کنند. منبع: ورزش سه
محمد نوری به تراکتورسازی پیوست
به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، محمد نوری پس از 10 سال حضور در لیگ برتر و بازی برای تیم های سپاهان، صبای قم و پرسپولیس، سال گذشته به لیگ ستارگان قطر رفت و برای تیم مسیمیر بازی کرد اما نارضایتی اش از حضور در این باشگاه موجب شد دوباره به فکر بازگشت به ایران باشد. نوری علاقه مند به بازگشت دوباره به پرسپولیس بود اما باتوجه به عدم نیاز برانکو ایوانکوویچ، به دیگر پیشنهاداتش رسیدگی کرد و در
ابراهیمی به صورت رسمی به تراکتورسازی پیوست + عکس
به گزارش ورزش 11، محمد ابراهیمی که مورد توجه باشگاه تراکتورسازی تبریز قرار گرفته بود، پس از چند جلسه مذاکره، با این تیم به توافق رسید و با قراردادی دو ساله به این تیم پیوست. ابراهیمی سال گذشته در تیم گسترش فولاد تبریز حضور داشت و پس از دو سال جدایی از تراکتورسازی بار دیگر به تیم سابق خود بازگشت. سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.
توافق تراکتورسازی با ابراهیمی
وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم فصل گذشته گسترش فولاد به مسئولین باشگاه تراکتور سازی به توافق رسید. به گزارش وبسایت نود، مسئولین باشگاه تراکتور سازی مذاکراتی را با محمد ابراهیمی به منظور بازگشت این بازیکن تراکتورسازی داشته و به توافق رسیدند. مذاکرات تراکتور سازی با این بازیکن به خوبی پیش رفته و احتمالا امروز یا فردا قرارداد امضا خواهد شد تا ابراهیمی به این تیم برگردد. 20441
علی محمدی رسما به سپاهان پیوست
به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، جلال الدین علی محمدی که با پایان قرارداد دوساله اش با صبای قم با مدیرعامل باشگاه سپاهان و عبدالله ویسی به توافق رسیده بود دقایقی قبل با حضور در این باشگاه قرارداد خود را رسمی کرد. او تا هفته هفدهم فصل گذشته 6 گل برای صبا به ثمر رساند و سه پاس گل داد و یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم علی دایی به حساب می آمد که برای فصل جدید تصمیم گرفت راهی سپاهان اصفهان شود و قراردادی یکساله با این باشگاه منعقد کند. منبع:ورزش سه
مدافع صبا قراردادش را فسخ کرد
به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، جهانبخش طاهر که فصل گذشته نخستین سال حضورش در فوتبال ایران را با صبای قم تجربه کرد و یک بازی در لیگ برتر مقابل گسترش فولاد و دو دیدار در جام شهداء برابر ذوب آهن و پرسپولیس انجام داده بود دقایقی قبل پس از توافق با مسؤولان باشگاه صبا قرارداد خود را فسخ کرد. این مدافع 27 ساله یک فصل دیگر با صبا قرارداد داشت. پیش از او، سامان آقازمانی، امید قربانی و سعید محمدقمی نیز قراردادشان را با صبا فسخ کرده بودند.
مدافع داماش هم تراکتوری شد
به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"،محمدرضا مهدی زاده، بازیکن فصل گذشته داماش گیلان که مورد توجه امیر قلعه نویی قرار گرفته بود، دقایقی پیش به عنوان بازیکن سرباز و با امضای قراردادی دوساله به تراکتورسازی پیوست. تراکتورسازی امشب با محسن بنگر و محمد ابراهیمی نیز قرارداد امضا کرد.
کاپیتان پیشین پرسپولیسی ها در دوراهی قرمز و آبی
است. نوری تاکنون از امضای قرارداد با گسترش فولاد امتناع کرده است. او منتظر بازگشت برانکو به ایران بود تا با سرمربی کروات پرسپولیس صحبت کرده و بداند که آیا این مربی کروات روی او نظر مساعد دارد یا خیر. خبردریافتی حکایت از آن دارد که برانکو محسن مسلمان را به عنوان هافبک نفوذی به محمد نوری ترجیح می دهد و تاکنون چراغ سبزی برای بازگشت نوری نشان نداده است. محمد نوری که دو فصل پیش و قبل از پیوستن
توافق رسمی ابراهیمی با تراکتورسازی(عکس)
به گزارش "ورزش سه"، محمد ابراهیمی در فصل اخیر لیگ برتر با به ثمر رساندن 10 گل در رده دوم گلزنان قرار گرفت و به دوران اوج خود برگشت که این عملکرد، او را مورد توجه باشگاه های استقلال تهران و تراکتورسازی قرار داده بود. ابراهیمی پس از جدایی رسمی از گسترش فولاد و بررسی پیشنهاداتش تصمیم گرفت در تبریز بماند و به تیم سابقش تراکتورسازی برگردد تا خاطرات خوبش در کنار پرشورها را دوباره تکرار کند. او امروز ظهر در باشگاه تراکتورسازی حضور یافت و قرارداد داخلی خود را با این باشگاه و سردار آجرلو امضاء کرد. ...
مدافع صبا قراردادش را تمدید کرد
به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":مدافع تیم فوتبال صبای قم یک فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کرد. مسعود حق جو که با چهار سال حضور در صبای قم یکی از باسابقه ترین نفرات این تیم محسوب می شود و فصل گذشته نیز با حضور علی دایی قراردادش را تمدید کرده بود مجددا به توافق رسید تا به همکاری اش با این تیم ادامه دهد. او که از گسترش فولاد و دو تیم لیگ برتری پیشنهاد جدی دریافت کرده بود تصمیم گرفت یک سال دیگر در صبا بماند. با توافق حق جو برای ماندن در صبا، تعداد بازیکنان این تیم که قراردادشان را تمدید کردند به هشت نفر می رسد. منبع:ورزش سه ...
شفیعی رسماً با تراکتور تمدید کرد
به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، خالد شفیعی عصر امروز به دیدار مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی رفت و قراردادش را رسما به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد. شفیعی با تراکتورسازان توافق کرده بود اما هنوز قراردادی امضا نشده بود که امروز این امر صورت پذیرفت.
اختلافات جزیی در مذاکره ابراهیمی با تراکتورسازی
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، روز گذشته برخی از عقد قرارداد محمد ابراهیمی با تراکتورسازی خبر دادند ولی هنوز قراردادی توسط طرفین منعقد نشده است. اختلاف هایی جزیی در مذاکرات دو طرف وجود دارد اما این احتمال وجود دارد که مهاجم فصل گذشته گسترش فولاد امروز یا فردا با تراکتورسازی به توافق نهایی برسد. انتهای پیام/
محمد ابراهیمی رسماً تراکتوری شد
بازیکن فصل گذشته گسترش فولاد تبریز سرانجام به تراکتورسازی ملحق شد. محمد ابراهیمی که از شروع نقل و انتقالات، مورد توجه کادر فنی و خواسته هواداران تراکتورسازی بود، سرانجام پس از کش و قوس فراوان به این تیم پیوست. این انتقال در حالی انجام شد که پیش از این چند بار خبر نهایی شدن توافق وی با تراکتورسازی منتشر شده بود و این بار، ابراهیمی رسماً سرخپوش شد. قرارداد ابراهیمی با تراکتورسازان، دو ساله است.
دو خرید تراکتورسازی 69 سال سن دارند!
استفاده کرده اند. دو بازیکن لیگ برتری هم که جذب تراکتورسازی شده اند میانگین سنی این تیم را بالا برده اند. محسن بنگر با 37 سال سن از پرسپولیس و محمد ابراهیمی هم با 32 سال سن از گسترش فولاد راهی تراکتورسازی شده اند. البته درحالی که هنوز باشگاه تراکتورسازی رسما توافق با ابراهیمی را اعلام نکرده اما خود این بازیکن این موضوع را تایید کرده است. این درحالی است که نفراتی مثل محمد نوری، جاسم
مدافع فولاد به ماشین سازی پیوست (عکس)
به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، بهمن کامل که پس از جدایی از تیم نفت، پیش از شروع لیگ چهاردهم به جمع فولادی ها اضافه شده بود امروز با مسئولان تیم تازه لیگ برتری شده ماشین سازی تبریز به توافق رسید و قرارداد خود را با این تیم منعقد کرد تا در لیگ شانزدهم با پیراهن این تیم تبریزی در لیگ برتر حضور داشته باشد.
تعیین وضعیت 7 بازیکن فولاد تا 48 ساعت آینده
خوزستان اسپورت- وضعیت هفت بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان تا دو روز دیگر مشخص خواهد شد. به گزارش خوزستان اسپورت، تمرینات تیم فولاد خوزستان در غیاب هفت بازیکن فصل گذشته این تیم دنبال می شود و مسئولان باشگاه فولاد در آستانه شروع دوره نقل وانتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران درصدد تعیین وضعیت نهایی هفت بازیکن مزبور است تا بتواند براساس نیازهایش در برخی پست ها
آغاز مذاکرات استقلال با داریوش شجاعیان
به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":رییس هیئت مدیره استقلال از آغاز مذاکرات این باشگاه با هافبک فصل گذشته گسترش فولاد خبر داد. استقلال برای اینکه تیمی قدرتمندی روانه مسابقات کند مذاکرات خود را برای جذب داریوش شجاعیان آغاز کرده است تا این تیم بتواند به نوعی از دست دادن وحید امیری در فصل نقل و انتقالات را جبران کند. مقداد نجف نژاد در این باره به خبرنگار ما گفت: ما هم گزینه هایی