سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۴۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تبریزمن ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۳۳

محمد ابراهیمی به جمع سرخ پوشان بازگشت

سرخ پوشان فوتبال تبریز در ادامه فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات امروز محمد ابراهیمی بازیکن سابق خود را جذب کردند. به گزارش تبریزمن، این بازیکن پس از توافق با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه قراردادی به مدت 2 فصل با تراکتورسازان امضا کرد تا بار دیگر به تیم محبوب خود بازگردد. مهاجم سابق تراکتورسازان که در بین هواداران به “محمد F14 ” معروف است سال گذشته در تیم گسترش فولاد تبریز حضور داشت و بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)