دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۲۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه ابتکار ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۲۳:۳۴

اعمال قانون جریمه برای پرتاب زباله از پنجره ماشین

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال قانون خودروهایی که سرنشینانش اقدام به پرتاب زباله به سطح معابر و خیابان ها می کنند، خبر داد. به گزارش ایسنا، سردار سید تیمور حسینی درباره خودروهایی که رانندگان یا سرنشینانشان اقدام به ریختن زباله به سطح معابر و بزرگراه ها می کنند، گفت: مطابق قانون اگر ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی خودرویی را مشاهده کنند که از داخل آن زباله ای به بیرون ریخته می شود، آنان حق جریمه و اعمال قانون این خودرو را دارند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)