سایر منابع:
سایر خبرها
گردان:از یک ریال نمی گذرم،تسویه نکنند به تمرین می روم
نکرده است. اگر تا این هفته با من تسویه حساب کنند دوستانه از هم جدا می شویم. اگر پرداخت مطالباتم را به آینده موکول کنند دیگر به هیچ عنوان قراردادم را با سپاهان فسخ نمی کنم و طبق قرارداد سر تمرین می روم. دروازه بان سپاهان تصریح کرد:اگر باشگاه سپاهان من را نمی خواهد باید این را مکتوب به من اعلام کند تا بتوانم طبق قانون حق و حقوقم را بگیرم. من برای ویسی خیلی احترام قائلم. تیم سپاهان را دوست
از توافق با ویسی تا لیست مازاد سپاهان
بگذاریم. پیشنهادی هم از استقلال داشتم. از نیم فصل بحث حضورم در استقلال مطرح بود اما در حال حاضر تابع قراردادم با سپاهان هستم. من با باقریان صحبت نکردم اما فکر می کنم مساله مالی خیلی دوستانه حل می شود چون هر مساله ای را با صحبت کردن می توان برطرف کرد. یا آنها مبلغ قرارداد را اضافه می کنند یا اگر من دستم باز بود تخفیف می دهم. مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد. با این صحبت ها خیلی ها مطمئن
گردان:مطالباتم را ندهند قرارددم را فسخ نمی کنم
مطالباتم به آینده موکول شود به هیچ عنوان قرار دادم را با این تیم فسخ نمی کنم و بر سر تمرینات حاضر می شوم. دروازه بان تیم سپاهان گفت: من از حق و حقوقم نمی گذرم و باید باشگاه تمام قرارداد من را کامل پرداخت کند و اگر این هفته مطالباتم را دریافت کنم احتمالا به تیم دیگری می روم.در غیر این صورت از قرارداد با تیم های خوب باز می مانم و به مشکل بر می خورم. انتهای پیام/
احمدی: قراردادم با سپاهان را فسخ نمی کنم
رحمان احمدی دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که قصد جدایی از سپاهان را ندارد و می خواهد در این تیم بماند. به گزارش طوفان زرد و به نقل از سایت فوتبال ایران، احمدی با اشاره به مصاحبه روز گذشته ویسی که گفته بود چند بازیکن سپاهان به دلیل قراردادهای بالایشان در لیست مازاد قرار گرفتند، گفت: حدود سه هفته پیش بود که از ویسی خواستم تکلیف مرا مشخص کند. او یک روز از من فرصت خواست
چوب استقلالی بودنم را می خورم/ از سپاهان طلبکارم!
مهاجم پیشین سپاهان اصفهان با بیان اینکه به خاطر استقلالی بودن از سپاهان جدا شده است، گفت: هواداران سپاهان یکی از عوامل جدایی من از این تیم بودند! امین منوچهری در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار گلایه از اینکه نامش در لیست مازاد سپاهان آورده شده است، گفت: من اصلا با این تیم قراردادی نداشتم که بخواهم در لیست مازاد قرار بگیرم. وی تاکید کرد: قرارداد من با سپاهان به اتمام رسیده بود
رحمان احمدی: ویسی مرد باشد و حرفش را بزند
ای هم همین است، می توانند بگویند به تو نیاز نداریم ولی اینکه می گویند چون ما تخفیف ندادیم، باید برویم درست نیست. اصلا کسی درباره مسائل مالی با ما صحبتی نکرده است. تیم جدیدت را چه زمانی مشخص می کنی؟ من با سپاهان قرارداد دارم، باید تسویه کنند که بروم. اگر طلبم را ندهند جایی نمی روم. ولی ممکن است نیمکت نشین شوی. ایرادی ندارد، یک ریال از حقم نمی گذرم، اصلا بگویند برو در خانه بنشین، مشکلی ندارد ولی تا ریال آخر قراردادم را می گیرم.
احمدی: گفته بودم ما جایی در سپاهان نداریم
همه چیز به صورت طبیعی رخ داده است. من با سپاهان قرارداد دارم و باشگاه از من خوشش نمی آید و کنارم گذاشته است. به هر حال نمی شود بحث خاصی در این باره انجام داد. پیش بینی کرده بودم در لیست مازاد هستم من پیش بینی اینکه در لیست مازاد قرار بگیرم را می کردم. قبلا هم گفته بودم که بازیکنان باتجربه جایی در سپاهان ندارند. دلیل این موضوع را هم بهتر است خود آقایانی که چنین کاری کردند، توضیح
احمدی: پیش بینی می کردم در فهرست مازاد سپاهان باشم
دروازه بان فصل گذشته سپاهان گفت که مشکلی برای قرار گرفتن در لیست خروجی ندارد اما باشگاه سپاهان باید تکلیف طلب هایش را مشخص کند. به گزارش طوفان زرد ، رحمان احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه در لیست مازاد عبدالله ویسی قرار گرفته است، اظهار داشت: از طرف باشگاه سپاهان چیزی به ما اعلام نشده و صحبتی هم نکرده اند. یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و از فصل گذشته
ارتباط خوبی با منصوریان دارم/ نظر ویسی بود که در فهرست مازاد باشم
در مورد حضور در فهرست مازاد باشگاه سپاهان اظهارداشت: من با باشگاه سپاهان قرارداد داشتم اما اگر در لیست مازاد هستم نظر سرمربی بوده و من هم صحبتی در این مورد ندارم. وی در خصوص حضورش استقلال هم عنوان کرد: اول باید تکلیفم با سپاهان مشخص شود و قراردادم به طور کلی با آن باشگاه فسخ شود بعد در این مورد حرف بزنم. مدافع فصل پیش سپاهان در پاسخ به این پرسش که ارتباطش با منصوریان چطور است، گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی با منصوریان دارم و مشکلی از بابت کار کردن با او ندارم. منصوریان مربی خوبی است که با بازیکنان ارتباط خوبی دارد. ...
کریمی: با خوشی از سپاهان جدا می شوم
مسئولان این تیم را فراموش نمی کنم. بندی در قراردادم وجود دارد که اجازه می دهد با پرداخت مبلغی از سپاهان جدا شوم اما من فرزند سپاهان هستم و دوست دارم با خوبی و خوشی از این تیم جدا شوم. همانطور که گفتم قبلا پیشنهادهایی به دستم رسیده بود اما آنها را رد کردم. چون هدفم موفقیت با سپاهان بود. حالا هم فکر می کنم هیچ یک از اعضای باشگاه سپاهان هواداران این تیم ناراحت نباشند. چون قرار است نماینده سپاهان، هواداران
منوچهری: قراردادنداشتم که درلیست مازادباشم
مهاجم فصل گذشته سپاهان اصفهان گفت: کتمان نمی کنم که دوست داشتم در سپاهان بمانم اما نظر، نظر سرمربی است و عبدالله ویسی ترجیح داد که من در تیمش نباشم چراکه شاید سبک کاری اش با فوتبال من همخوانی ندارد. به گزارش کاپ ، ساعتی پیش سایت رسمی باشگاه سپاهان نام نه نفر را در لیست مازاد برای فصل آینده اعلام کرد. امین منوچهری یکی از بازیکنانی بود که نامش در این لیست به چشم می خورد. او در گفت و گو
برانکو مرا خواسته و من به پیشنهاد استقلال فکر نمی کنم
ماهه در پرسپولیس بمانم و اگر قرار باشد در این تیم باشم، باید قراردادم را تمدید کنم. وی ادامه داد: درمورد این مسائل باید با مسئولان پرسپولیس صحبت کنم تا همه چیز روشن شود. مطمئنا بعد از اینکه با پرسپولیس به توافق رسیدم در تمرینات حاضر خواهم شد. مشکل خاصی ندارم، فقط باید وضعیت قراردادی ام برای ادامه حضورم در پرسپولیس مشخص شود. کنعانی زادگان درمورد اینکه چقدر برای قرار گرفتن در
احمدی: ویسی چطور جرات میکند دروغ بگوید؟
به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":رحمان احمدی دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که قصد جدایی از سپاهان را ندارد و می خواهد در این تیم بماند. رحمان احمدی با انتقاد شدید از ویسی گفت: آقای ویسی چرا اینقدر دروغ می گویید و چرا می خواهید وجهه مرا خراب کنید. وجدان چیز بدی نیست و بهتر است واقعیت را بگویید. من یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد رسمی دارم و هنوز طلب سال گذشته ام را دریافت
ترابی: سرخابی ها پیشنهاد دادند، اما احساس کردم باید در سایپا بمانم/ قرارداد خوبی بستم
/> درباره تنظیم قراردادم با سایپا باید بگویم حسین آقا (فرکی) نقش بسیار مؤثری داشت و این همه لطف او به من، باعث افتخارم است. به هرحال قرارداد خوبی با سایپا بستم و از امروز بدون دغدغه خودم را برای حضور موفق در این تیم آماده و برای شروع لیگ لحظه شماری می کنم. همچنین آقای فرکی به من اجازه داد تا در تمرینات تیم ملی نیز شرکت کنم که از ایشان ممنون هستم. جا دارد از مجموعه باشگاه و در رأس آن مدیر عامل محترم نیز تشکر ویژه ای داشته باشم. انتهای پیام/
افشاگری بازیکن سابق استقلال تهران در خصوص منصوریان
به گزارش آراس:مهدی مؤمنی در واکنش به قرار گرفتن در لیست مازاد باشگاه استقلال گفت: پیش از اینکه لیست مازاد استقلال اعلام شود گفته بودم که بعید است در لیست منصوریان برای فصل آینده باشم. حتی اگر در لیست او هم بودم با اینکه یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشتم با او صحبت می کردم تا به صورت توافقی از استقلال جدا شوم. مشکلات من با منصوریان به زمان حضورم در نیم فصل اول در تیم نفت بر می گردد و در واقع او
قبول ندارم که پرسپولیس بهتر از استقلال یارگیری کرده/ 5 پیشنهاد خوب را به خاطر تماس منصوریان رد کردم
وقتی از باشگاه استقلال و شخص آقای منصوریان تماس گرفتند تصمیم گرفتم در این تیم بمانم. از انصاری در خصوص دیگر پیشنهادهایش پرسیدیم که گفت: جدا از دو تیم تبریزی که پیش تر حرفش را زدیم، سپاهان، سایپا و صبا هم پیشنهادهای مالی خوبی دادند اما قسمت این بود که یکسال دیگر استقلالی بمانم. او ضمن شکر خدا بابت پشت سر گذاشتن فصلی خوب، ادامه داد: همیشه دوست دارم در بهترین شرایط بدنی باشم تا به