سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دنیای معدن ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۹

حضورم در لیست مازاد فنی نیست | از یک ریال پولم هم نمی گذرم

شهاب گردان درباره قرار گرفتنش در لیست مازاد، ناراحتی از مسئولان سپاهان ، آینده فوتبال ی خود و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را بر زبان آورد که در ادامه می خوانید: حضورم در لیست مازاد فنی نیست من با سپاهان " باشگاه سپاهان قرارداد داشتم و دلیل اینکه کنار گذاشته شدم رانمی دانم. شاید مسئولان باشگاه برای خو دشان دلایل منطقی داشته باشند اما از نظر من این موضوع فنی نیست. به هیچ عنوان چنین مساله ای فنی نیست، چرا که عملکرد من مشخص است و همه می دانند چطور برای سپاهان دروازه بان ی کردم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط