دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۲۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
طوفان زرد ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۵

احمدی: پیش بینی می کردم در فهرست مازاد سپاهان باشم

دروازه بان فصل گذشته سپاهان گفت که مشکلی برای قرار گرفتن در لیست خروجی ندارد اما باشگاه سپاهان باید تکلیف طلب هایش را مشخص کند. به گزارش طوفان زرد ، رحمان احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه در لیست مازاد عبدالله ویسی قرار گرفته است، اظهار داشت: از طرف باشگاه سپاهان چیزی به ما اعلام نشده و صحبتی هم نکرده اند. یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و از فصل گذشته طلب زیادی باقیمانده که پرداخت نشده است. باشگاه سپاهان باید تکلیف این طلب ها را مشخص کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)