سایر منابع:
سایر خبرها
گزارش تمرین سپاهان
مکتوب و چند عکاس در ورزشگاه حضور دارند. * با حضور بازیکنان به زمین تماشاگران به شدت آنها را تشویق کرده و ویسی را با شعار عبدالله عشق منی مورد حمایت قرار دادند. آنها سپس شعار سپاهان با غیرت سر دادند و کادر فنی و بازیکنان یک به یک از سوی هواداران تشویق شدند. * ویسی که امروز با لباس آبی متفاوت تر از همه حاضران در زمین است پس از تشویق های هواداران به سمت آنها رفته و برایشان دست تکان
پادو در یک قدمی استقلال
قلب دفاعش راحت باشد. وقتی نام پادووانی در لیست مازاد سپاهان قرار گرفت، آبی ها بلافاصله برای جذب او وارد عمل شدند و مذاکره با مدیربرنامه های پادووانی را آغاز کردند، تا اگر بر سر مسائل مالی توافق کنند، این مدافع برزیلی برای عقد قرارداد وارد تهران شود. اسلحه علیمنصور علیه قلعه نویی خرید تازه استقلال و نقشی که در جدایی امیر بازی کرد علیرضا منصوریان بعد از ناکام ماندن در جذب عزت
حضور حمودی و خلیل زاده با لباس شخصی و استقبال هزار نفری از ویسی/ باقریان نیامد!
این تمرین به عمل آورده بودند، ضمن تشویق عبدالله ویسی از وی قهرمانی لیگ برتر را خواستار شدند. با وجود اینکه شنیده می شد حسین پاپی در لیست مازاد سپاهان قرار گرفته، او در تمرین امروز حضور داشت و همراه با بازیکنان تمرین می کرد. امیر حسین کریمی نیز که فصل گذشته به صورت قرضی در گسترش فولاد بازی می کرد، در تمرین امروز حضور پیدا کرده بود و بازی می کرد. علی حمودی و شجاع خلیل
آغاز تمرینات سپاهان بدون برزیلی ها
. نام پاپی در لیست بازیکنان مازاد سپاهان که چند روز پیش از طرف این باشگاه اعلام شد وجود داشت. به نظر می رسد نام پاپی از لیست مازاد خارج شده باشد و زمزمه هایی مبنی بر تمدید قرارداد وی به گوش می رسد. در ابتدای این تمرین، ویسی در رختکن ورزشگاه باغ فردوس با بازیکنان صحبت کرد و سپس تمرین با دو و حرکات کششی آغاز شد. حدود 2 هزار هوادار سپاهان در اولین تمرین این تیم حضور پیدا کرده اند
ویسی: هواداران فریب جوسازی عده ای را نخورند
تیم ما است. اینکه شما 2 دروازه بان خود را در لیست مازاد قراردادید کمی عجیب است. در مورد دلیل این تصمیم توضیح می دهید؟ هم شهاب گردان و هم رحمان احمدی از دروازه بانان بزرگ فوتبال ما هستند و من به آنها اعتقاد داشتم اما باشگاه سپاهان توان پرداخت قرارداد آنها را نداشت. باشگاه سپاهان امسال قصد دارد هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش بدهد و به همین دلیل هم ما توان پرداخت قرارداد این 2
آسمان سپاهان بدون ستاره شد
اصفهان امروز: عبدا... ویسی 9 بازیکن سپاهان را نمی خواهد و باشگاه هم نام این بازیکنان مازاد را به طور رسمی اعلام کرده است. بازیکنانی که فصل گذشته اسکلت اصلی تیم سپاهان را تشکیل داده بودند و برای طلایی پوشان اصفهانی به میدان می رفتند.در درون دروازه هر دو دروازه بان اصلی این تیم به سوی درب خروجی راهنمایی شده اند. رحمان احمدی و شهاب گردان با آن سابقه طولانی در سپاهان و حتی پوشیدن پیراهن تیم ملی دیگر
احمدی: ویسی چطور جرات می کند دروغ بگوید؟/ اگر تو یک قهرمانی آوردی، من 5 بار قهرمان شدم
آفتاب : احمدی با اشاره به مصاحبه روز گذشته ویسی که گفته بود چند بازیکن سپاهان به دلیل قراردادهای بالایشان در لیست مازاد قرار گرفتند، گفت: حدود سه هفته پیش بود که از ویسی خواستم تکلیف مرا مشخص کند. او یک روز از من فرصت خواست، ولی همان یک روز تبدیل به سه هفته شد و درنهایت باشگاه دو روز پیش لیست مازاد را اعلام کرد. من از اینکه قرار است از سپاهان جدا شوم، هیچ مشکلی ندارم، ولی مهم ترین موضوعی که
احمدی: ویسی چطور جرات میکند دروغ بگوید؟
به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":رحمان احمدی دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که قصد جدایی از سپاهان را ندارد و می خواهد در این تیم بماند. رحمان احمدی با انتقاد شدید از ویسی گفت: آقای ویسی چرا اینقدر دروغ می گویید و چرا می خواهید وجهه مرا خراب کنید. وجدان چیز بدی نیست و بهتر است واقعیت را بگویید. من یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد رسمی دارم و هنوز طلب سال گذشته ام را دریافت
ارتباط خوبی با منصوریان دارم/ نظر ویسی بود که در فهرست مازاد باشم
در مورد حضور در فهرست مازاد باشگاه سپاهان اظهارداشت: من با باشگاه سپاهان قرارداد داشتم اما اگر در لیست مازاد هستم نظر سرمربی بوده و من هم صحبتی در این مورد ندارم. وی در خصوص حضورش استقلال هم عنوان کرد: اول باید تکلیفم با سپاهان مشخص شود و قراردادم به طور کلی با آن باشگاه فسخ شود بعد در این مورد حرف بزنم. مدافع فصل پیش سپاهان در پاسخ به این پرسش که ارتباطش با منصوریان چطور است، گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی با منصوریان دارم و مشکلی از بابت کار کردن با او ندارم. منصوریان مربی خوبی است که با بازیکنان ارتباط خوبی دارد. ...
از توافق با ویسی تا لیست مازاد سپاهان
نیاز دارد و خواهان ماندنم در سپاهان است. نمی دانم چه اتفاقی افتاده که نام مرا در لیست مازاد گذاشته اند! با این اتفاقات حالا علی حمودی مانده و حوضش. او که هنوز در شوک است، پیشنهادهای زیادی را رد کرد که با مسوولان باشگاه سپاهان برای جدایی کلنجار نرود اما حالا که پیشنهادها را رد کرده، می بیند نامش در لیست مازاد سپاهان قرار گرفته. حمودی پیش از این از استقلال، فولاد و پیکان پیشنهاد داشت که احتمالا به زودی یکی از آنها را انتخاب خواهد کرد. البته اگر همچنان از این تیم ها پیشنهاد داشته باشد.
افشاگری بازیکن سابق استقلال تهران در خصوص منصوریان
به گزارش آراس:مهدی مؤمنی در واکنش به قرار گرفتن در لیست مازاد باشگاه استقلال گفت: پیش از اینکه لیست مازاد استقلال اعلام شود گفته بودم که بعید است در لیست منصوریان برای فصل آینده باشم. حتی اگر در لیست او هم بودم با اینکه یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشتم با او صحبت می کردم تا به صورت توافقی از استقلال جدا شوم. مشکلات من با منصوریان به زمان حضورم در نیم فصل اول در تیم نفت بر می گردد و در واقع او
90/ توفان ویسی در اصفهان!
اند دو دلیل دارد. اولی این است که آنها نخواسته اند هواداران را مقابل خودشان قرار دهند چون قطعا اگر نام او در لیست مازاد یا همان خروجی قرار می گرفت هواداران سپاهان واکنش نشان می دادند و برعلیه باشگاه و سرمربی جبهه می گرفتند. دلیل دوم هم این است که چون خود باشگاه می داند نویدکیا با حضور باقریان، کربکندی و حتی چرخابی و سایر هیات مدیره حاضر به ماندن نیست چنین کاری را کرده اند که بگویند او خودش نخواست
ویسی تیم محبوب نصف جهان را شخم زد
، شهاب گردان، لئوناردو پادوانی، هادی عقیلی، عبدا... کرمی، امین منوچهری، فوزیل موسی اف و علی حمودی 9 بازیکنی هستند که عبدا... ویسی نیازی به ادامه همکاری با آنها ندیده و نام شان را در لیست خروجی سپاهان قرار داده است. بازیکنانی که هر کدام شان سال های طولانی را در این باشگاه سپری کرده و جزو مهره های سرشناس بودند اما با حضور سرمربی جدید جزو پروسه تغییر نسل قرار گرفته و در مسیر خروجی قرار گرفتند. در بین
صادقی رفت و برگشت
محمد باقر صادقی دروازه بان شهرضایی ذوب آهن از جمع سبزپوشان اصفهانی جدا شد.این گلر 27 ساله فوتبالش را از همین باشگاه ذوب آهن شروع کرد و پس از طی کردن مراحل گوناگون رشد به تیم بزرگسالان راه یافت.صادقی در چند فصل دورانی رویایی را در تیم ذوب آهن پشت سر گذاشت که از جمله می توان به دو نایب قهرمانی در لیگ برتر و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا نام اشاره کرد. در آن زمان منصور ابراهیم زاده سرمربی ذوبی ها بود و این مربی اصفهانی اعتقاد ویژه ای به صادقی داشت.اعتماد ابراهیم زاده به صادقی عاملی شد تا دروازه بان ذوب آهن حضور در تیم های ملی جوانان،امید و بزرگسالان را تجربه کند .اما نقطه عجیب کارنامه این دروازه بان شهرضایی جایی بود که صادقی در چرخشی ناگهانی از جمع ذوبی ها جدا شد و به تیم رقیب همشهری یعنی سپاهان پیوست.صادقی در آن زمان پیرامون دلایل این جدایی و این که چرا از تیم محبوبش جدا شده است بیان داشت: واقعا دوست دارم در تیم محبوب خود ذوب آهن باقی بمانم، اما در سال گذشته سختی های زیادی را کشیدیم و دروغ های زیادی از مسؤولان شنیدیم. باید بگویم که دیگر آرامش لازم را نداشتم.حتی حاضر بودم با نصف قرارداد سپاهان در ذوب آهن بمانم. به هر حال ما هر چه داریم از ذوب آهن داریم . این جابجایی که با تصمیم عجولانه صادقی گرفته شد در پایان برای او زیانبار بود چرا که صادقی یکی از کم فروغ ترین دوران فوتبالش را در جمع زردپوشان اصفهانی پشت سر گذاشت و خودش هم به این موضوع اعتراف کرد: متاسفانه در دو فصلی که در سپاهان حضور داشتم شرایط خوبی را تجربه نکردم و از روزهای خوب خودم دور شده بودم. پس از دو فصل بازی ناموفق ، صادقی دوباره با یک چرخش ناگهانی راهی تهران تا در تیم سایپا مشغول فعالیت شود. او در سال نخست حضورش در جمع نارنجی پوشان تهرانی بازیهای قابل قبولی ارائه کرد اما در سال دوم دچار افت ناگهانی شد و دیگر آن وضعیت خوب فصل اول را نداشت. صادقی ترجیح داد پس از دو فصل بازی در تهران دوباره راهی اصفهان شود و ذوبی ها هم بی میل به استخدام دوباره صادقی نبودند.در آن زمان صادقی با هزاران آرزو از تهران راهی اصفهان شد بلکه با درخشش در تیم ذوب آهن پیراهن تیم ملی را به تن کند.آن زمان یحیی گل محمدی تازه به عنوان سرمربی انتخاب شده بود و اولین خرید لیگ برتری گل محمدی محسوب می شد.از سوی دیگر ذوبی ها پس از صادقی با دروازه بان دیگری به نام رشید مظاهری هم به توافق رسیدند تا لیگ چهاردهم را با 2 دروازه بان آماده شروع کنند.حالا و پس از 2 سال که از پیوستن صادقی و مظاهری به ذوب آهن گذشته است می توان گفت دروازه بان گچسارانی ذوب آهن یعنی مظاهری در برابر هم تیمی شهرضایی خود یعنی صادقی توانسته پیروز شود و حتی خودش را به تیم ملی هم برساند، کاری که صادقی به دنبال انجام آن بود.البته این دروازه بان در مورد دلایل دوری از تیم ملی چنین اظهار نظر می کند متاسفانه من برخی مواقع مصدومیت هایی داشته ام که من را از اهدافم دور کرده است برای مثال زمانی که با سن و سال کم به تیم ملی دعوت شدم رباط صلیبی ام پاره شد و من را از تیم ملی دور کرد. مظاهری جای صادقی را تنگ کرد محمد باقر صادقی در دو فصلی که رقیب مظاهری در ذوب آهن محسوب می شد هرگز نتوانست خودش را از زیر سایه او خارج کند. به عبارت بهتر درخشش مظاهری تا اندازه ای بود که صادقی هیچ فرصت برای عرض اندام پیدا نکرد.در فصل گذشته دروازه بان دوم ذوب آهن تنها 3 بازی 90 دقیقه ای در ترکیب تیمش به میدان رفت . دیدار با استقلال اهواز،سایپا و راه آهن تنها بازیهایی بود که صادقی به عنوان گلر اصلی درون دروازه تیمش قرار گرفت و در 27 بازی دیگر یک نیمکت نشین صرف بود. از سوی دیگر با ادامه حضور مظاهری در ذوب آهن صادقی فهمیده که همچون فصل پیش شاید بیش از چند دیدار فرصت بازی به او نرسید و بر این اساس ترجیح داده تا از جمع سبزپوشان اصفهانی جدا شود.نکته جالب دیگر پیرامون این گلر خوش اندام این که سقف آرزهای او بازی در لیگ های داخلی نیست برای ادامه دروازه بانی خودم اصلا لیگ ایران را سقف مناسبی نمی دانم و دنبال این هستم که بتوانم در لیگ های خارجی دروازه بانی کنم این دیدگاه بلند پروازانه صادقی در جای خود قابل تحسین است اما همه می دانند گلرهای ایرانی در خارج از ایران چندان طرفداری ندارند و فعلا تنها علیرضا حقیقی گلر شماره یک تیم ملی در تیم نه چندان سرشناس ماریتیموی پرتغال آن هم نه به عنوان دروازه بان اصلی مشغول به فعالیت است. از سوی دیگر شاید اگر صادقی در دوران اوج فوتبالش یعنی همان زمان که همراه با تیمش تا فینال جام باشگاههای آسیا پیش رفت می توانست شرایط بازی در خارج از کشور را برای خودش فراهم کند مراحل ترقی را خیلی بهتر طی می کرد اما حالا دیگر کمی برای این کار دیر شده است. ...
واکنش ویسی به نبودن نام نویدکیا در لیست مازاد
وانانیوز-عبدالله ویسی سرمربی سپاهان ادعا می کند که بازیکنانی که در لیست خروجی باشگاه قرار گرفته اند به خاطر قیمت بالای قراردادشان بوده است. او گفت که تیم سپاهان تقریباً تکمیل شده و هواداران تیم قدرتمندی را برای فصل آینده خواهند دید. * لیست مازادی که روز گذشته منتشر شد حرف و حدیث های زیادی به وجود آورده است. در مورد این نفرات توضیح می دهید؟ متأسفانه از لیست ما برداشت بدی شد
هدایت هادی به درب خروج!
باشگاه سپاهان روز گذشته لیست مازاد خود را به صورت رسمی اعلام کرد که در آن اسامی بزرگی دیده می شود. یکی از اصلی ترین بازیکنان این لیست، سیدهادی عقیلی مدافع قدیمی این تیم است که پس از 9 فصل بازی در این تیم و در حالی که در غیاب محرم نویدکیا، کاپیتان این تیم به شمار می رفت باید جمع زردپوشان اصفهانی را ترک کند. البته عقیلی با آمدن ایگور استیماچ به سپاهان، از این تیم کنار گذاشته شده بود اما حالا به
خوشحالم که برانکو مرا به پرسپولیس دعوت کرد
قرارداد شش ماهه در پرسپولیس بمانم و اگر قرار باشد در این تیم باشم، باید قراردادم را تمدید کنم. وی ادامه داد: درمورد این مسائل باید با مسئولان پرسپولیس صحبت کنم تا همه چیز روشن شود. مطمئنا بعد از اینکه با پرسپولیس به توافق رسیدم در تمرینات حاضر خواهم شد. مشکل خاصی ندارم، فقط باید وضعیت قراردادی ام برای ادامه حضورم در پرسپولیس مشخص شود. کنعانی زادگان درمورد اینکه چقدر برای قرار
از من خوششان نمی آید برای همین در لیست مازاد هستم
به گزارش افکارنیوز ، رحمان احمدی درباره قرار گرفتنش در لیست مازاد، اختلافش با مسئولان سپاهان، شایعه حضورش در پیکان و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید: از من خوششان نمی آمد صورت ماجرا این است که همه چیز به صورت طبیعی رخ داده است. من با سپاهان قرارداد دارم و باشگاه از من خوشش نمی آید و کنارم گذاشته است. به هر حال نمی شود بحث
بررسی کامل لیست مازاد تیم سپاهان اصفهان
دوا نمی کند. قرار گرفتن رحمان احمدی و شهاب گردان در لیست مازاد زرد پوشان اصفهانی یکی از نکات جالب توجه لیست مازاد ویسی بود. به این ترتیب باید در درون دروازه سپاهان در لیگ شانزدهم شاهد یک دگرگونی اساسی باشیم و نام های جدیدی را در این پست مشاهده کنیم. هادی عقیلی یکی از بزرگترین جدا شده های این فصل سپاهانی ها خواهد بود، این مدافع پر حاشیه که فصل گذشته به دلیل مشکلات انضباطی در
ترابی: سرخابی ها پیشنهاد دادند، اما احساس کردم باید در سایپا بمانم/ قرارداد خوبی بستم
/> درباره تنظیم قراردادم با سایپا باید بگویم حسین آقا (فرکی) نقش بسیار مؤثری داشت و این همه لطف او به من، باعث افتخارم است. به هرحال قرارداد خوبی با سایپا بستم و از امروز بدون دغدغه خودم را برای حضور موفق در این تیم آماده و برای شروع لیگ لحظه شماری می کنم. همچنین آقای فرکی به من اجازه داد تا در تمرینات تیم ملی نیز شرکت کنم که از ایشان ممنون هستم. جا دارد از مجموعه باشگاه و در رأس آن مدیر عامل محترم نیز تشکر ویژه ای داشته باشم. انتهای پیام/
خانه تکانی ویسی در خط دفاع/ از خروج هادی و گلرهای باسابقه تا ابهام در مورد محرم
موسایف بعد از یکسال و نیم حضور در تیم سپاهان راه خروج را در پیش بگیرد. خداحافظی با دروازه بان های باتجربه قابل پیش بینی بود که سپاهان با خرید لی اولیویرا دروازه بان برزیلی با یکی از دو دروازه بان باتجربه وسابقا ملی پوش خود خداحافظی کند ولی سؤال اینجاست که با قرار گرفتن همزمان نام رحمان احمدی و شهاب گردان در این لیست مازاد دروازه بان دوم سپاهان برای سال آینده چه کسی است؟
5 پیشنهاد خوب را رد کردم تا استقلالی شوم!
آرمان پرس: جابر انصاری گفت: یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارم و پس از تماس آقای منصوریان تصمیم گرفتم یک سال دیگر آبی پوش باقی بمانم. طی روزهایی که شایعه جدایی ام از استقلال مطرح شد تیم های زیادی تماس گرفتند اما با آنها مذاکره نکردم تا تکلیفم با استقلال مشخص شود. در نهایت هم خوشحالم که در این تیم ماندم. از پلی میکر تبریزی استقلال در خصوص پیشنهاد همشهری هایش پرسیدیم که پاسخ داد: ماشین
لیست خروجی 9 نفره ویسی؛ وضعیت مبهم نویدکیا
باشگاه سپاهان لیست مازاد خود را رسانه ای کرد که در آن اسامی بزرگی دیده می شود. به نقل از پایگاه خبری سپاهان، در اطلاعیه که روی سایت باشگاه آمده است، بازیکنان بزرگی مثل حسین پاپی، رحمان احمدی، شهاب گردان، لئوناردو پادوانی، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، علی حمودی، امین منوچهری و فوزیل موسی اف بازیکنانی هستند که با نظر عبدالله ویسی در لیست خروج باشگاه قرار گرفته اند. البته تعدادی از این بازیکنان با
گردان:مطالباتم را ندهند قرارددم را فسخ نمی کنم
شهاب گردان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص قرار گرفتن نامش در لیست مازاد باشگاه سپاهان بیان کرد: من تا پایان لیگ شانزدهم با سپاهان قرارداد دارم و در صورتی از این تیم جدا می شوم که مطالباتم را پرداخت کنند. وی افزود: من تمام تعهدات خودم را به عنوان یک بازیکن انجام دادم اما باشگاه سپاهان تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده است.اگر پرداخت
شرم کنید من به خاطر پول به پرسپولیس نیامدم
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سید جلال حسینی در رابطه با غیبتش در تمرین روز گذشته پرسپولیس اظهار داشت: بعد از اینکه قراردادم را با باشگاه پرسپولیس امضا کردم با هماهنگی مسئولان باشگاه و کادر فنی قرار شد چند روزی در تمرینات شرکت نکنم. ما بلافاصله بعد از پایان لیگ در اردوی تیم ملی حاضر شدیم و اصلا استراحت نکردیم. ترجیح می دهم چند روزی در کنار خانواده به استراحت بپردازم و بعد از آن در خدمت باشگاه
به خاطر علی دایی سفید امضا کردم
محسن فروزان درباره پیوستنش به صبای قم اظهار داشت: خوشحالم که امروز با تیم صبای قم قرارداد بستم. تنها دلیلی که باعث شد از بین تیم هایی که من را می خواستند صبا را انتخاب کنم حضور شخص علی دایی بود. زمانی که از طرف باشگاه صبا و علی دایی با من تماس گرفتند سریعا خودم را به آنجا رساندم تا قراردادم را امضا کنم. به گزارش کاپ، وی در ادامه افزود: وقتی پیشنهاد علی دایی رسید چشمم را به روی تمام
رحمان احمدی به پیکان پیوست
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، رحمان احمدی بلافاصله بعد از اعلام نامش در فهرست مازاد تیم سپاهان با پیکان توافق کرد. این بازیکن که مدتی بود از سوی پیکانی ها دعوت به همکاری شده بود بعد از این که مطمئن شد سپاهانی ها او را نمی خواهند به پیکان جواب مثبت داد و دعوت مجید جلالی را لبیک گفت.به این ترتیب این دروازه بان فردا راهی تهران می شود تا قرارداد خود را با این تیم ثبت کند و رسما پیکانی شود.
اخبار کوتاه از فوتبال
از تمدید قرارداد عبدالکریم اسلامی با صبا، مهرداد کفشگری هافبک فصل گذشته تیم پرسپولیس برای حضور در این تیم با دایی به توافق رسید و با عقد قراردادی یک ساله رسماً به صبای قم پیوست. همچنین محسن فروزان که فصل گذشته در تیم های سیاه جامگان مشهد و نیم فصل دوم در راه آهن درون دروازه ایستاده بود، با عقد قراردادی یک ساله به صبای قم پیوست. با توجه به جذب فروزان و تمدید قرارداد میلاد فراهانی دروازه بان دوم فصل
مثلث برزیلی ویسی برای سپاهان
سپاهان خواسته شده است. با جدایی او از جمع زردپوشان سپاهان با برزیلی های دیگری امسال را ادامه می دهد؛ یک دروازه بان و یک مهاجم به همراه شیمبا 3 برزیلی ویسی برای فصل جدید سپاهان هستند. از جمع این 3 نفر قرارداد شیمبا و دروازه بان سپاهان بسته شده اما مهاجم مدنظر سرمربی سپاهان هنوز با این باشگاه قرارداد کتبی امضا نکرده است.
گردان:از یک ریال نمی گذرم،تسویه نکنند به تمرین می روم
نکرده است. اگر تا این هفته با من تسویه حساب کنند دوستانه از هم جدا می شویم. اگر پرداخت مطالباتم را به آینده موکول کنند دیگر به هیچ عنوان قراردادم را با سپاهان فسخ نمی کنم و طبق قرارداد سر تمرین می روم. دروازه بان سپاهان تصریح کرد:اگر باشگاه سپاهان من را نمی خواهد باید این را مکتوب به من اعلام کند تا بتوانم طبق قانون حق و حقوقم را بگیرم. من برای ویسی خیلی احترام قائلم. تیم سپاهان را دوست