سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۲

پلی آف لیگ برتری مدیران؛ ملوان یا فجر، کدام تیم جایگزین نفت می شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس ، وزارت نفت تصمیم به فروش امتیاز تیم نفت تهران گرفته است. ظاهرا چند خریدار در مزایده اول باشگاه نفت شرکت کرده اند اما تا لحظه نوشتن این گزارش هیچ خبر رسمی مبنی بر اعلام برنده نام مزایده منتشر نشده، باشگاه ملوان یکی از جدی ترین خریداران امتیاز باشگاه نفت تهران است با این حال سازمان لیگ اعلام کرده موافق واگذاری امتیاز تیم نفت به خارج از استان نیست. حتی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد باید نهضت خرید و فروش امتیاز تیم ها ریشه کن شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)