سایر خبرها
نیکزاد: خانه دارکردن مردم "افتخار" است نه "فاجعه"
اسناد آن را بدون هیچ ملاحظه ای در اختیار افکار عمومی قرار دهد؛ ما حتماً از این موضوع استقبال می کنیم . مشروح گفت وگو با علی نیکزاد را در ادامه می خوانید. *سیاست بازان با جو رسانه ای به دنبال ناکارآمد نشان دادن مسکن مهر هستند تسنیم: آخوندی وزیر راه و شهرسازی دوشنبه هفته جاری باز هم به مسکن مهر حمله کرد و گفت مسکن مهر فاجعه آمیز و اتلاف منابع بود، نظر شما دراین باره
بیک زاده: فعلا سر نخواستن ما دعواست!
داشتم مشروط بود و الان بازیکن آزاد هستم مگر این که باشگاه با من توافق کند. تا الان که هیچ تماسی از سمت ذوبی ها نداشتم اما چند پیشنهاد از سایر تیم ها دارم که فعلا ترجیح دادم تصمیمی نگیرم. به قول معروف تا الان که سر نخواستن ما دعوا بوده خدا بقیه اش را ختم به خیر کند!(باخنده). از استقلال پیشنهادی نداشتم بازگشت به استقلال؟ نه هیچ صحبتی نشده است. من استقلال و طرفدارانش را دوست دارم و
منصوریان با ما بدقولی کرد
برگه به ما داده اند که بعد از واگذاری اولین کار پرداخت طلب بازیکنان است. امیدوارم به قول شان عمل کنند و پول بچه ها را بدهند. کاپیتان نفت تهران درباره دلخوری بازیکنان نفت از منصوریان بیان داشت: ما در دو سال اخیر در نفت یک تیم بودیم و هر بازیکن و مربی که به تیم ما می آمد رفاقت خوبی را با بقیه داشت. وقتی که در تیم دم از رفاقت می زنیم و می گوییم یک تیم هستیم پس باید تا آخر پای تیم مان بایستیم
احمدی نژاد به پرونده های درجه یک وزارت اطلاعات دست پیدا کرده بود
بنده از این به بعد مشاور اطلاعاتی هستم، همه هاج و واج ماندند؛ آن زمان ایام فاطمیه بود و ما هم در منزل مان روضه داشتیم و من می خواستم سریع بروم که به روضه برسم؛ اما وقتی خواستم بروم دیدم از دفتر یک نفر کنار در ریاست جمهوری ایستاده و نامه ای را از طرف آقا آورده است، این بحث مطرح شده بود که به احمدی نژاد گفته بودند نباید این کار را انجام دهد و مرا عزل کند و بعد هم به من پیغام داده شد به سر کار خود
نمی توانیم با باشگاه های متمول بجنگیم/برای مردم خراسان به میدان می رویم
، به نتیجه نسبتا مناسبی دست یافتیم ولی می شد بهتر هم باشیم. مهاجری ضمن تشکر از تعریف و تمجید خبرنگاران تصریح کرد: خوشحالم که رابطه خوبی میان طرفین برقرار است. این موضوع مسئولیت ما را دوچندان می کند. وقتی می دانم که بازخورد عملکردم در میان هم صنفانم مهم است، تلاشم را دوچندان می کنم نا همگی بتوانیم سینه های مان را در مقابل فوتبال کشور سپر کنیم. وی افزود: اگر دو سه نتیجه ضعیف در
بهرام رادان؛ ستاره جسور دو دهه اخیر سینمای ایران (عکس)
وقتی احساس نادیده گرفتن می کنم، تلاشم این است بهتر باشم و سعی مضاعف برای بازی های بهتر کنم. این موضوع ربطی به کارگردان هایی که با آنها کار کردم، ندارد. ولی گاهی این نادیده گرفتن، جفا به بازیگر است مثل نقش شما در بی پولی و ترکیب خوبتان در کنار لیلا حاتمی که در کارنامه هر دو نفر شما می درخشد. ما هم اگر داور باشیم نظر خودمان را داریم پس به هیات داوران حق می دهم که نظر خودشان را
فیلمنامه فاخر "حضرت موسی" دوباره به دست انداز افتاد/ تغییرات مدیریتی بلای جان یادگار سلحشور
اهمیت سریالهای ارزشی و در عین حال سرگرم کننده گفت: من پیگیر ساخت مجموعه موسی(علیهالسلام) هستم تا کار نیمه تمام مرحوم سلحشور را به پایان برسانم. به شما قول میدهم در صورت ساخت این مجموعه، انقلابی در حوزه سینما و تلویزیون ایجاد خواهد شد. آقای شورجه با بیان اینکه مهمترین دغدغه مرحوم سلحشور در فعالیت هنری، اعتلای دین بود، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف سینما، نمایش حسنات دین به بهترین وجه و نمایش
گلایه یک استقلالی از منصوریان
چهارشنبه 26 خرداد 1395 0 به گزارش خبرورزشی، ارسلان مطهری بعد از مدتها تلاش و دوندگی برای استقلالی شدن، آخر سر راهی صبا شد. مهاجم تیم نفت تهران که امیدوار بود دوباره شاگرد علی منصوریان شود وقتی مطمئن شد که سرمربی استقلال علاقه ای به جذب او ندارد تصمیم گرفت به دیگر پیشنهادش جواب مثبت دهد. او چند ساعت بعد از انتخاب تیم جدیدش، تمام ناراحتی هایش از علی منصور را رسانه ای کرد و گفت: اگر به
جدیدترین ادعای پرسپولیسی ها:کاوه رضایی را گرفتیم و باز بمب داریم
به گزارش ملیت به نقل از خبرآنلاین؛ درحالی که کاوه رضایی قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده است؛ کانال های هواداری این تیم می گویند کاوه با آنها تمام کرده است و احتمالا یک بمب دیگر هم برای ترکاندن دارند. یکی از کانال های هواداری پرسپولیس در این باره نوشت: در باشگاه پرسپولیس وکیل کاوه رضایی در حال مذاکره با مسوولان باشگاه است و توافقات فعلا مثبت ارزیابی شده. رضایی خودش به جلسه نیامده و جلسه
آیا موسیقی سنتی ایران برای فرار از فراموشی به سمت پاپ شدن می رود؟
ادامه بدهم؟ حافظ هیچ گاه سعی کرد که یک شعر خشمگین بگوید؟ یا اینکه من می خواهم یک کنسرت خشمگین بدهم و یک ماه این خشم را در وجودم نگاه دارم و مواظب باشم که خدای ناکرده خوشحال نشوم! چون در این صورت اگر روی سن بروم، خرابکاری خواهم کرد. علی قمصری : حرف من این است که می گویم شاید یک لحظه این اتفاق رخ دهد. سهراب پورناظری : اتفاقاً مثال خیلی خوبی زدید و به من کمک کردید. تمام این
خدمت زیر پرچم لجبازی
هنوز مسابقات فوتبال در قطر تمام نشده است. پولادی باید جمع کند و به ایران بیاید. به قول شاعر بار و بندیل رو ببند، اونجا دیگه جای تو نیست! اما کفاشیان که چراغ سبزی از سوی پولادی ندید، در مصاحبه بعدی لحن خود را عوض کرد: مطمئن باشید او را برمی گردانیم. تعارف نداریم، او باید برگردد و تکلیف خدمتش را مشخص کند. ما بعد از این برایش مجوز بازی در قطر را صادر نمی کنیم. وقتی نتواند آنجا بازی کند، چاره ای غیر از
پول گرفتم جلوی پرسپولیس می ایستم
اینکه امیر قلعه نویی از سال ها پیش به سبک بازی او علاقه داشته و حتی به دنبال حضورش در استقلال نیز بوده اینطور گفت: مطمئنا از این نظر شرمنده امیرخان هستم و هرگز نمی توانستم به این مساله فکر کنم اما خوشحالم که اکنون زیر نظر او کار می کنم. ایشان یکی از مربیان پرافتخار فوتبال ماست و در کنار او فقط و فقط به قهرمانی فکر می کنم. نوری در مورد اینکه از برانکو و پرسپولیسی ها دلخور است یا خیر نیز
دنبال پول بودم استقلالی نمی شدم برای قلبم آمدم
باشد. *در پایان اگر صحبتی داری در خدمت هستیم. جا دارد از هواداران استقلال که در چند وقت اخیر مرا مورد لطف خود قرار دادند تشکر می کنم. امیدوارم این تیم همیشه سربلند باشد. از مردم تبریز هم تشکر می کنم. همین که با یک حس خوب از تبریز جدا شدم برایم جای خوشحالی دارد. هواداران تراکتور بدانند با تمام توانم برای این تیم بازی کردم. انشاالله تراکتور هم با هواداران خوبش پایدار باشد.
جویس هنوز به دابلین بازنگشته است
که به جای خیلی از کارهای دیگر، از این طریق کسب درآمد کنند. تبدیل کردن یک روز به حدودا شش روز برایم مسئله ای بود. نمی دانستم چه کار کنم. روز اول، مثل معمول اغلب سفرها کاری نکردم. اما روز دوم از اتاقم بیرون آمدم و رفتم به سمت در خروجی و بدون اراده پیچیدم سمت چپ. شاید به اندازه پنج، شش دقیقه قدم زدم که دیدم روی تابلوی سه پایه ای عکس جویس را گذاشته اند و روی آن نوشته اند لینکلن این . نوشته بودند که
با سایپا قرارداد جدیدی نبستم؛
ترابی: دوست داشتم به پرسپولیس بروم مهدی ترابی بازیکن جوان و پدیده سایپا در فصل جدید دوباره در این تیم توپ خواهد زد. به گزارش ورزش سه، یکی از بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات صحبت هایی مبنی بر پیوستنش به پرسپولیس شنیده می شد به دلیل عدم دریافت رضایتنامه از سایپا و داشتن قرارداد در این تیم ماندگار شد. او در این خصوص توضیحات جالبی ارائه می کند. تمدید نکردم ، توافق مالی انجام شد
ماجرای خونین خواهر و برادری که همدیگر را در پارتی شبانه دیدند
/> دیگر با نبود فرهام در خانه نفس راحتی می کشیدم، زیرا او با رفتارهایش اعتماد به نفسم را آنقدر پایین آورده بود که گاهی در دانشگاه مورد تمسّخر همکلاسی هایم واقع می شدم. از همان روزها بود که تصّمیم گرفتم که به هرشکلی که شده از زیر سلطه برادرم برای همیشه بیرون آمده و اجازه ندهم که هیچگاه در زندگی ام دخالت کرده وبه جای من تصّمیم بگیرد. دوران سربازی فرهام که تمام شد،بار دیگر خانه مان به یک
وقتی سخنان امام فراموش شود، متوسلیان ها هم از یاد می روند/ هنوز چوب اعتماد به لیبرال ها را می خوریم + ...
. امام گفته بود مراقب باشید که غرور فتح به سراغ شما نیاید و شما که مرحله دوم بریده بودید، امام گفته بود که خرمشهر را خدا آزاد کرد، همان چیزی که به خاطرش 15 سال تبعید شده بود، امام گفت من 15 سال به تبعید رفتم تا این من از دهانم بیفتد، روز اول هم که به بهشت زهرا آمد گفت همه چیز دست خداست. طالقانی شب انقلاب(حکومت نظامی) به امام گفت که حکم را پس بگیرید و مردم را کف خیابان نکشید، شما ایران
نشست خبری باشگاه پدیده؛مهاجری:به دنبال سهمیه هستیم
مهاجری ضمن تشکر از تعریف و تمجید خبرنگاران تصریح کرد: خوشحالم که رابطه خوبی میان طرفین برقرار است. این موضوع مسئولیت ما را دوچندان می کند. وقتی می دانم که بازخورد عملکردم در میان هم صنفانم مهم است، تلاشم را دوچندان می کنم نا همگی بتوانیم سینه های مان را در مقابل فوتبال کشور سپر کنیم. وی افزود: اگر دو سه نتیجه ضعیف در انتهای فصل نبود، می توانستیم به رتبه بهتری دست یابیم. نقاط ضعف سال قبل
واژه هایی که مسخ می شوند، پایه هایی که فرو می ریزند
کهن جای خود را به جلوه های رنگارنگ استعمار نو بخشید. بریتانیا که منافع خود را به ویژه در مستعمرات استقلال یافته از دست رفته می دید، جریانی را در سطح اروپا و سپس جهان به راه انداخت که چند سال بعد از سوی نظریه پردازان امریکایی تحت عنوان جهانی سازی به گونه ای جدی مطرح و دنبال شد که از مظاهر آن، مکالمه تمام دنیا با یک زبان و زندگی با یک فهم و فرهنگ مشترک بود که از هژمونی زبان آغاز شد و راه خود را با
وضع نوجوانان دبیرستانی امروز ایرانی چگونه است؟
را در باره این نسل دبیرستانی بیاورم و سپس نقد خودم را بیان می کنم. ارزیابی یکی از دبیران زن با سابقه از این جوانان من با این بچه ها زندگی می کنم. اینان پر از پرسش های وجودی هستند، هیچ کاری را بدون این که فلسفه آن را بدانند انجام نمی دهند. نماز و روزه و هر کار عبادی در صورتی برایشان معنا دارد که علتی محسوس پشت آن باشد. به شدت اهل پرس و جو و تحقیق هستند. آن چه ما
گرند پری اروپا؛ وضعیت تیم مک لارن
طرفداری - پیست تازه تاسیس باکو میزبان دور بعدی رقابت های فرمول یک است که در ادامه به بررسی وضعیت راننده ها و مدیر تیم مک لارن برای شرکت در این رقابت می پردازیم. فرناندو آلونسو من منتظرم برای اولین بار روی پیست جدید باکو رانندگی کنم. به عنوان سفیر افتخاری آذربایجان من قبلا و طی ماه های گذشته این فرصت را داشتم که بارها از پیست و شهر باکو دیدن کنم و روی خیابان ها راه بروم. طرح
اگر بین من و برانکو مشکلی بود که امسال به پرسپولیس نمی آمدم. من با نظر مستقیم برانکو پرسپولیسی شدم
آی اسپورت- یک سال حضور در قطر و سپس یک سال دیگر دوری از پرسپولیس با پوشیدن پیراهن نفت؛ قصه دو سال اخیر جلال حسینی بالاخره تمام شد و او به تیم محبوبش برگشت. حسینی در گفتگو با هفته نامه فوتبال ایرانی مدعی می شود برانکو، او را خواسته: تلاش کردم در نفت آنقدر خوب باشم که دوباره نظر برانکو را جلب کنم. اگر بین من و برانکو مشکلی بود که امسال به پرسپولیس نمی آمدم. من با نظر مستقیم برانکو پرسپولیسی شدم و
ویسی: هواداران فریب جوسازی عده ای را نخورند
. جای نگرانی وجود دارد و از هواداران می خواهم نگران نباشند. من راهی را می روم که به نفع سپاهان باشد و آنها باید به ما اعتماد کنند. به خوبی خواسته هواداران مان را می دانیم و بر همین اساس گام بر می داریم. تا حالا جو منفی از طرف تماشاگران سپاهان دریافت نکرده اید که شما را نگران کنند؟ من همان عبدالله هستم که سال ها در سپاهان بازی کردم و آنها من را ویسی با تعصب صدا می کردند . حالا هم
کمندانی در پرسپولیس ماندگار شد / یکی، دو روز آینده قرارداد ما نهایی می شود
یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد. وی در مورد اینکه اگر در این تیم بماند آیا به او بازی خواهد رسید یا خیر، تصریح کرد: اگر در پرسپولیس ماندنی شدم همه تلاشم را می کنم تا بتوانم به عنوان بازیکن ثابت بازی کنم. کمندانی درباره رفتن کنعانی زادگان به استقلال و نظر خود در این باره گفت: انشاالله که موفق باشد.
آمریکا با فاصله 9 هزار کیلومتری در عراق حضور دارد تا امنیت کشورش تامین شود
برادرش پیغام داده بود که به او بگو با یک پاسدار ازدواج کردن اسیری دارد، شهادت دارد، جانبازی دارد؛ می تواند قبول کند؟ و سمیه جوان که همیشه دوست داشت همسر یک پاسدار لباس سبز شود قبول کرد و به همسر آینده اش گفت: اگر اخلاق مان به هم بخورد علی رغم نداشتن هیچ چیز می توانیم زیر یک چادر هم زندگی کنیم. بسم الله گفتند و بهمن 67 که جنگ تمام شد زندگی مشترکشان را آغاز کردند هر چند حماسه هیچ گاه برای
عزتی: تاج قول آزادی بازیکنان نفت را داد/ منصوریان باید همراه بازیکنان نفت به سازمان لیگ می آمد
علیرضا عزتی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور بازیکنان نفت تهران در سازمان لیگ و اعتراض به برنده شدن ملوان در مزایده این باشگاه گفت: در نفت تهران سال ها زحمت کشیده ام و برای دریافت حق و حقوقم و جلوگیری از انتقال نفت به ملوان در سازمان لیگ حاضر شدم. در این جلسه قنبرزاده و تاج به ما قول دادند که مشکلات بازیکنان نفت در کمترین زمان ممکن حل شود.
قول مدیرعامل شرکت توسعه درمورد تکمیل به موقع صندلی ها ورزشگاه آزادی
است، گفت: چنانچه این دو تیم درخواست استفاده از امکانات زمین شماره دو آزادی را داشته باشند، این امکانات در اختیار آنها قرار می گیرد. وی افزود: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی برای تجهیز دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا(ع) است و در صورت اعلام نیاز باشگاه های استقلال و پرسپولیس این خدمات ارائه خواهد شد. مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در باره
آیا سرباز امام زمان هستم؟/ نعمت جوانی را قدر بدانید
بخواهم بنشینم، نماینده حق و ولایت باشم. تا ارتباط با آنها نداشته باشم که نمی توانم ولایت داشته باشم. تمام سربازان امام زمان علیه السلام نماینده حق و جانشین انبیاء و مبلغ دین هستند. هدفشان این است. ما هم باید هدفمان همین باشد. خدا می داند آن وقت چقدر روایت و آیات قرآنی در فضیلت این اشخاص است. روایات به حد تواتر و به حد استفاضه و شهرت هم الحمدلله هست. خودمان را اصلاح کنیم، بعد بتوانیم دیگران
دلیل آرامش اولیاء خدا با وجود مشکلات زیاد!
ازْهَدْ فِیمَا عِنْدَ النَّاسِ یُحِبَّکَ النَّاس؛ یعنی زاهدانه زندگی کن، حداقل طوری باش که عموم مردم دارند زندگی می کنند. به قول کنز خفیّ الهی، آیت الله مولوی قندهاری، زهد وسطی داشته باشید. آنکه زندگی اش در حد متوسط است که هیچ، در همان حد است؛ امّا اگر دارید و می توانید، متوسط زندگی کنید، این معنی زهد وسطی است. وقتی می توانی ماشین و خانه ی آن چنانی داشته باشی، نه خانه ی آن چنانی داشته
افزایش حقوق 12 درصدی همه شاغلین
سوال که دولت با توجه به جو سازی صورت گرفته علیه جایگاه مدیریت و حقوق های آنها چه فکری را برای حفظ این جایگاه در کشور اتخاذ خواهد کرد؟ گفت: دولت یازدهم نسبت به هر فسادی به شدت برخورد می کند زیرا معتقد است جامعه ما نسبت به مسائلی چون بابک زنجانی و فسادهای مختلف حواسشان جمع است از این رو همه ما در دولت تلاش داریم تا برای بهتر شدن وضعیت اقتصادمردم به جدیت وارد عمل شویم. نوبخت درباره سامان