دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۵۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
هفته نامه نخست ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۲۵

هشدار انجمن میکروب شناسی درباره مصرف نگران کننده آنتی بیوتیک در کشور

رئیس انجمن میکروب شناسی ایران با بیان اینکه مصرف آنتی بیوتیک در کشور نگران کننده است، عنوان کرد: اگر به این مساله توجه نشود، در آینده حوزه سلامت کشور با مشکلات جدی مواجه خواهد شد. به گزارش نخست نیوز و به نقل از ایسنا، دکتر محمدمهدی فیض آبادی در آستانه برگزاری هفدهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران، عنوان کرد: این کنگره دوم تا چهارم شهریور ماه در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)