دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۵۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نواندیش ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۴۵

محمد ابراهیمی تیمش را انتخاب کرد

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد به تراکتورسازی پیوست. به گزارش میزان، تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه فعالیت خود در فصل نقل وانتقالات امروز (دوشنبه) محمد ابراهیمی، بازیکن پیشین خود را جذب کرد. این بازیکن پس از توافق با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی قراردادی به مدت 2 فصل با تراکتورسازی امضا کرد تا بار دیگر به این تیم بازگردد. مهاجم پیشین تراکتورسازی سال گذشته در تیم گسترش فولاد حضور داشت و بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط