دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۳۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
افکار نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۰

خیلی خوشحالم که با پرسپولیس دوساله بستم

به گزارش افکارنیوز ، محسن ربیع خواه پس از حضور در پرسپولیس دراین باره توضیحاتی ارائه کرد. *خودت را کاملا معرفی کن و بگو در چه تیم هایی بازی کردی؟ محسن ربیع خواه هستیم. متولد 1366. تیم های مهرکام پارس تهران، سه سال پاس همدان، یکسال تراکتورسازی تبریز و دو سال گذشته صنعت نفت آبادان.یک قرارداد دوساله با باشگاه پرسپولیس امضا کردم و خیلی خوشحالم که پرسپولیسی شدم. *چند بازی در لیگ برتر داری؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)