دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۵۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۱۸

خوشحالم پرسپولیسی شدم/در تراکتور رباط صلیبی پاره کردم

بازیکن جدید پرسپولیس گفت:کادر فنی پرسپولیس این قدر بزرگ است که فکر نمی کنم بتوانم در مورد آنها اظهارنظر کنم. به گزارش کاپ،محسن ربیع خواه پس از حضور در پرسپولیس دراین باره توضیحاتی ارائه کرد. *خودت را کاملا معرفی کن و بگو در چه تیم هایی بازی کردی؟ محسن ربیع خواه هستیم. متولد 1366. تیم های مهرکام پارس تهران، سه سال پاس همدان، یکسال تراکتورسازی تبریز و دو سال گذشته صنعت نفت آبادان.یک قرارداد دوساله با باشگاه پرسپولیس امضا کردم و خیلی خوشحالم که پرسپولیسی شدم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)