سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۵۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
مهرخانه ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۳۰

خودکشی دختر جوان در رودخانه

یک دختر جوان با پرتاب کردن خود به درون رودخانه زیاران به زندگی خود پایان داد. به نقل از باشگاه خبرنگاران، این دختر جوان که از ساکنین شهر ابیک است با حضور در حاشیه رودخانه زیاران خود را به درون رودخانه پرتاب کرد که در نهایت به علت حجم بالای اب رودخانه غرق و جان خود را از دست داد. با اطلاع رسانی مردم به آتش نشانی، ماموران این سازمان اقدام به جستجو می کنند که در نهایت در پایین سد جسد پیدا و برای مشخص شدن علت خودکشی به پزشک قانونی انتقال داده می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)